<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
*čuda ne postoje, svaki naš korak je put koji moramo preć.. bit će bolje za oboje, ako prešutimo ono što htjeli smo reć.. nije sreća, para puna vreća, to znaju oni što je imaju.... ili je?? :D*
četvrtak, 25.03.2010.

Ahoj! Opet ja. Nadan se da nisan dosadila više. Prečesto pišen posteve. Ili ne? xD Ma svakako znan ja da vi mene volite. Njnjnj ne smijite se odman. :P Počela bi o jednoj priči. Koju san doživila. Ali tek mi je sada palo napamet da je napišen.
Prijateljstvo. Postoji li ono pravo? Ne znan, nisan sigurna. Ali jedno znan. Kada nekog zavoliš nemoš ga tek tako prikrižit. To je tako uvik bilo i bit' će. Iman najbolje prijatelje, prijatelje i poznanike. Nisan ja raspodilila ljude, nego to dođe samo od sebe. Šta se mene tiče, mogu bit sa svakin super, ovo, ono, al' kad tad će sve to proć. Iman prijateljicu. Jednu, koju san spominjala. Neću govorit ime. Nije napeto tako. Nek' se sama nađe, ionako je redovna šta se tiče čitanja mojih posteva. Post nije depresivan ni EMO stil, nego san se sitila. (To da se Luca ne uvati komentirat.) Ugl. bilo je sve super, bajno, krasno. Kada bi se posvađale, brzo bi se pomirile. Rekle bi da ne pričamo jedna s drugon, a nakon 5 min vratile bi se na isto. Ne, ne kažen da tako nije i sada. Ali ipak nije isto. Sada je drukčije. Totalno. Šta se tiče nje, šta se tiče mene, ritko pričamo o problemima, samo se zajebajemo. Ne kažen da bi volila da imamo probleme bla, bla. Traži me samo kad san joj od koristi. Ne, to se ne zove pravo prijateljstvo. Zvalo se možda do osnovne. Ali sada ne. *..ako je do mene, što mi se ne vraćaš, što mi se ne javljaš, lako ću al' nije do mene..* Baš tako. Nije do mene. Ali neka. Vratit će se sve na svoje. Šta se tiče tog "prijateljstva". *..ja sam se valjda sreći manje dopala..* E i to. Ali meni je život prekratak da trošin vrime na to da tu situaciju pokušan popravit. Svi smatraju da san od kamena. Ne, očito me ne znate dovoljno. Mi jesmo prije, i to jako dobre, al neke se stvari jednostavno ne mogu kupiti novcem xD ovo sad bila reklama xD.
.volimvas.


Image and video hosting by TinyPic

| 20:58 | Komentari (62) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.