carica

20.02.2006., ponedjeljak

Frizure, frizure, intimne frizurice...!!!!!!!!!!!!!

Bok ljudi,
kao prvo svima koji misle da ja generaliziram sve one koji su muškoga roda poručila bih da to ne činim, jedina istina u svemu tome jest da sam rekla kako stoje stvari kad se muško odvaži da priđe curi. Ja mislim da mi nije potreban nikakav radar niti išta slično tome, jer ako je danas to stvarno potrebno onda... ZAR JE DANAS STVARNO CURI POTREBAN RADAR DA SI NAĐE TIPA!!??!
Ali dosta o tome, svak ima pravo na svoje mišljenje pa i oni koji su komentirali moj zadnji blog!
Zanima me što većina cura prvo pogleda na muškarcu, nekima su to oči, nekima smajlić, ma ovisi ustvari s koje ga strane gledate.OVISI!!
Meni je danas bila presudna frizura, i to kakva frizura!
Zaista je lijepo vidit momka sa frizurom o kojoj ste vi uvijek maštali da ćete je imati: baby kosa, pepeljasto smeđa, valovita, e sada još ako vam se taj tip pomalo i sviđa, dođe vam da mu priđete i kažete par savjeta.
No nije ni moja Bogom dana, pa onda nema smisla, ionako frizura u nekim situacijama nije ni važno, kako kažu neki važno je ono što je u glavi a ne na njoj.
A što se tiče intimnih frizurica, onih skrivenih, mnogi iako to ne priznaju više drže do njih nego do onih vidljivih, ali svaka čast, treba imati stila. Frizura govori sve o njegovom vasniku.
Nestrpljivo čekam vaše komentare, osobito od onoga tko je rekao da je pričao sa mnom čega se, što mi je jako čudno, ne sijećam.

- 12:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi