Photobucket - Video and Image Hosting


Blog.hr

Volim... puno toga... stvarnoga i nestvarnoga...

Photobucket - Video and Image Hosting
...balet...njega volim JAKOOO...ali eto tako sudbina odredila da ne mogu bit balerina... :)
a što se može... :(

Photobucket - Video and Image Hosting
ljubav...e to je nešto što pokreće moj svijet...a i druge svjetove...morate to priznat...

Photobucket - Video and Image Hosting
he sixpack...obilježio najljepše trenutke mog života...i uvijek će biti u mom srcu...
neki znaju zašto :)

Photobucket - Video and Image Hosting
zekaem! e to vam je ljudi moji moj drugi dom...bože kolko sam ja tamo vremena provela...
i provodim...i provest ću :)
za one koji ne znaju (a bolje vam je da nema takvih) to je zg kazalište mladih...

Photobucket - Video and Image Hosting
peppersi...isto ko i sixpack obilježili velik dio moje mladosti...

Photobucket - Video and Image Hosting
moja škola...o bože ne mogu vjerovat da sam ekšili rekla da ju volim ali kolko god se mi namučili u njoj, što se više bliži kraj gimnaziji, to više tulimo da će nam faliti...i hoće...jako...
ipak smo tu proživjeli i doživjeli nešto što se ne zaboravlja...najljepše trenutke, najbolje prijatelje, najveće ljubavi...i najviše živciranja :)
inače, ponosna klasična gimnazija zg

Photobucket - Video and Image Hosting
zagreb, lijepi moj grad...pa nemreš ga ne voljeti...

Photobucket - Video and Image Hosting
kava..s frendicama...s frendovima...s mamom i tatom...s burazom...na moru...u školi...
uf kolko kava...volim kavu...i sve ljude s kojima ju dijelim... :)

Photobucket - Video and Image Hosting
...mislim da ne trebam komentirati uopće...tu mogu esej napisati...

Photobucket - Video and Image Hosting
...naši najbolji prijatelji...obožavam pse...i sve ostale životinje...i mrzim kad netko kaže da je neki pas ružan...mislim, kak ti može bit ružan da je ne znam kakav?!

pjesmice...
Myspace Mp3 Player, MySpace MP3 Players, Flash MP3 PlayersI made this playlist at MyFlashFetish.com.
Check out this MySpace MP3 Player!



Utjeha kose

Gledao sam te sinoć. U snu. Tužan. Mrtvu.
U dvorani kobnoj, u idili cvijeća,
Na visokom odru, u agoniji svijeća,
Gotov da ti predam život kao žrtvu.

Nisam plako. Nisam. Zapanjen sam stao
U dvorani kobnoj, punoj smrti krasne,
Sumnjajući, da su tamne oči jasne,
Odakle mi nekad bolji život sjao.

Sve, baš sve je mrtvo: oči, dah i ruke,
Sve, što očajanjem htjedoh da oživim
U slijepoj stravi i u strasti muke,

U dvorani kobnoj, mislima u sivim.
Samo kosa tvoja još je bila živa,
Pa mi reče: -Miruj! U smrti se sniva.

...bla, bla, bla...kokoš

subota, 31.03.2007.

za moju šugicu :)

Everything You Do

I was sitting here thinking
of the words I want to say,
but they just wouldn't come out right-
so I found a different way.

I got a piece of paper
and I wrote this poem for you,
but there's no way to thank you
for everything you do.

For always being nice to me
and staying by my side,
for helping fix my problems
and never leaving me behind.

For accepting my thoughts and feelings,
though you do not understand,
for never giving up on me
and being my best friend.

For making me laugh-
and letting me cry
and saying you'd miss me
if I were to die.

Everything you mean to me
you could never know.
In all the ways you've changed my life
I could never show.

The way you take care of me,
(you're my shining star)
and though it's so incredible
that's just the way you are.

Before I get too mushy
it's time for me to go,
but before I leave this ink-filled page
there's one thing you should know.

As long as we are living,
no matter when or where,
if you ever need me-
just call and I'll be there.

I'll climb a thousand mountains
and swim a thousand seas...
anything to be there
'cause you've been there for me.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

SRETAN ROĐENDAN MOM ŠEGIJU!
(koji je sad stariji od mene još 3 dana pa neka uživa :) )

- 13:06 - talk to me (12) - zakaj bi neko išao printat? - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Za ljubav, ne za mržnju, ja sam rođena... (Antigona)
Photobucket - Video and Image Hosting


"Svi ljudi žive, ne zbog brige za sebe nego zbog ljubavi koju drugi ljudi u svojim srcima njeguju za njih."
Lav Tolstoj

"Kad ne bi bilo žena, dijamant bi bio obični kamenčić jer najveći hram čovječanstva je srce jedne žene."
Victor Hugo

"Čini se da je sreća stvorena da je se podijeli s nekim."
Jean Racine

"Gdje god bili, vaši prijatelji tvore vaš svijet..."
William James

"Tad volimo se! Nek to vječnost bude mala: ljubav, ja i ti! Jer svijet je brod bez luke, vrijeme val bez žala - prolaznici mi!"
Lamartine

"O, malen je dan nam dar, jer sav život-to je san, a san su i sami snovi."
Calderon de la Barca

"Ljubav je oganj što nevidljiv gori, rana što boli, al se ne osjeća, ona je nikad zadovoljna sreća, bol što ne boli, nego mukom mori."
Luis de Camoes

evo neki linkići koje čitam...naravno, tu nisu svi al ne da mi se više pisat :)

Klasičari
Mirnich
Mrtvi zečevi
Latica
Pavlinjo
Megi
Minut ćutanja
Mokre ulice
Wonderwall
Njezina pravila
Teica
Mak
Zaljubljeni dječak...
...i njegova draga
Puno čokolade :)

Photobucket - Video and Image Hosting


Pobeda

Srce slome čak i usta nekog neznanog junaka
brzinom zvuka dok tone moj brod
ovu noć zato provodim budan i sam ko osuđenik...
dajte mi reč na samo dva minuta straha, dajte mi glas al znajte gluvi će me čuti!
ovo je kanonada, rat u mojoj glavi,
srušen je svet pravljen od pepela i praha...
pogled odozgo okom plavog goluba,
hiljadu priča, šaka sreće i tišine...
nije ni srce uvek crvena fasada-pukne baš onda kada najmanje se nadaš...
razmisli dobro i reci mi
ne vidiš sebe ali vidiš njih,
živote tihe i prazne,
trač kao vesti proverene...
ti vidiš druge ali sebe ne...
više ne brojim jer po ko zna koji put budnog sam noćas opet zatekao sebe,
svetlom po mraku pišem poruku:
čuvaj se dobro jer ja dolazim po tebe!
ovo će biti prvi i poslednji put,
vidiš li znake na nebu?!
od sad te prati pogled oštar i ljut,
ja noćas slavim svoju pobedu...



Feelings

You are only a child once, they say
Live it as best you can
People come and people go
You will have to understand

Soon you'll learn promises may be broken
And dreams can come undone
With each day, you'll grow and grow
And you'll learn... not to run

For no matter what road you choose
Pain will tag along
But one day, you'll stop and realize...
You've found where you belong

Life isn't always easy
You need someone to help pull you through
So when the times are at their worst
You'll know just what to do

I've felt love, I've felt pain
And I've had a little in-between
I've done my share of things I regret
And said things I didn't mean

I thought I'd found... forever
I thought I'd never lose at love
But when 'forever' ended
It was a message from above

Telling me someone else was there
Someone to love me more
But I never would have found that out
Had he not opened up the door

There is pain followed by pleasure
And pleasure followed by pain
One of them leads to the sunshine
The other one leads to rain

Yet, each time you look at me
It's like no one else is there
When we talk, I can tell by your words
That you really do care

So, if everything has a reason for happening
I know everything is leading to you
It may not be easy for me to say what I feel
But I know... you are feeling it, too





Wonderwall

Today is gonna be the day
That they're gonna throw it back to you
By now you should've somehow
Realized what you gotta do
I don't believe that anybody
Feels the way I do about you now

Backbeat the word was on the street
That the fire in your heart is out
I'm sure you've heard it all before
But you never really had a doubt
I don't believe that anybody feels
The way I do about you now

And all the roads we have to walk along are winding
And all the lights that lead us there are blinding
There are many things that I would
Like to say to you
I don't know how

Because maybe
You're gonna be the one who saves me ?
And after all
You're my wonderwall





The Killers - All I Want

I think we know what it's about,
what doesn't show
makes room for doubt.
but it feels like everyone's
gone,
everyone's gone away.

All I want...
is to be with you.

I think I owe an explanation
of my undescribable behaviour.
I've got the wine,
I've got the glass,
but it feels like everyone's
gone,
everyone's gone away.

All I want...
is to be with you.

There's people everywhere
and I'm all by myself.
When I try to say "hello"
they don't recognize my face.

Maybe in time we
get it right,
but it feels like everyone's gone,
everyone's gone away.

Maybe in time we get it
right...
It's all I want