< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari On/Off

dizajn : patka dizajn

Opis bloga

...ja još volim malu beštiju dragu srcu mom...

Image Hosted by ImageShack.us
ja

* * *
IME-Ema
DATUM ROĐENJA-08.03.1990
SKOLA-medicinska, 4.c

e-mail- Ema90@hi.t-com.hr
msn-im-sy@hotmail.com

myspace layout


* * *

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


lela
bafa
hrvac
angie
freddy
black_hunter
miha
plavusha rose
narky
zuja
Ivy
annamary
macan
tribunjka
veki
lora
kristina
ivana
hugolina
hip-hop
tena
zahir
konfucije
miss lynn
poison heart
toni
dolores

Image Hosted by ImageShack.us
ja i franka

Image Hosted by ImageShack.us
marina,ja,lora,lenkic,bilic

Image Hosted by ImageShack.us
mega beba i ja

Image Hosted by ImageShack.us
ana,franka i ja

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
petra i ja

Image Hosted by ImageShack.us
ja i ana

Image Hosted by ImageShack.us
ja,marko,matija,barbara

Image Hosted by ImageShack.us
obožavan ovu sliku i ljude na njoj

Image Hosted by ImageShack.us
lakoš i ja



Koliko krivih rici pobigne kroz zube...a ko ce ih stici


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




PLAVI ORKESTAR : BEŠTIJA

Ja nikad necu biti stoka
u zjenicama tvoga oka
jer nezelim da te povrijedim

Nikad necu biti kreten
depresivan i zanesen
jer nezelim zbog tebe da osjedim

Jer ti
bestija si bila
bestija ces ostati
Ni kraljica, ni vila
nikada neces postati

Udaras me tako muklo
pa makar mi i srce puklo
vise ti se necu vratiti

Stopala me jako bole
ove ruke jos te mole
al za tobom necu patiti

Image Hosted by ImageShack.us

Azra - Usne vrele visnje

Prijehavši u Zagreb zadovoljstva svega rad
na djevojku iz Hrvaca naletio sam tad
strijele močne ljubavi pomračile mi um
dah usne vrele višnje nagonile na blud

Razmazio sam dragu dao sam joj sve
kad eno nje na drugome e tu bijes me obuze
obezvrijedila mi logiku oskvrnula mi trud
bez milosti me kurva nasukala na sprud

Riječ dvije u hladu borova da kvarni vlaški tip
razgovara sa bludnicom i nije neki čin
no ono što sam načuo sledilo me svog
tek izdala me mala draga srcu mom

Izgubio sam glavu potegao nož
trgo ga za kragnu isjekao ga skroz
vođen slijepim bezumljem sludio me bol
tek nije kuja zalud draga mom

Riješio da se branim da objasnim svoj grijeh
darovali mi robiju a nadu ni za tren
pa iako me proklela razorila mi dom
još volim malu beštiju dragu srcu mom


PINK FLOYD- Another brick in the wall

We don't need no education
We don't need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave them kids alone!
All in all it's just another brick in the wall
All in all you're just another brick in the wall

We don't need no education
We dont need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave us kids alone!
All in all you're just another brick in the wall
All in all you're just another brick in the wall


Djevojčice

Zvao si me djevojčice
Rekao si da sam mala
Da sam tako neiskusna
Da za ljubav nisam znala

Zvao si me djevojčice
Ljubimice moja mala
Zvao si me djevojčice
Pahuljice moja mala

Sudbina je tebe bila
Meni oduzela
Sad mi mnogo nedostaju
Tvoji poljupci, tvoje lice
Sad mi nedostaju one riječi
DJEVOJCICE


KLAPO MOJA


Klapo moja sve si riđa sve nas život nosi
ali srce žešce tuce,sta su lica bliđa,
klapo moja vrimenu prkosi
klopo moja šta smo,di smo,ca još nismo rekli,cekaju nas evo ljudi kao brata pismo,
pivajuci sva smo blaga stekli.
klapo moja sve si tiša,ali tu si stojis,potirati sa tog mista može samo kiša,klapo moja,vrimenu prkosi.
klapo moja bit ce bolje,pivaj,viruj snima,nestane li brod u moru,nerodi li poje,DRŽIMO SE,JOŠ NAS UVIK IMA...


Oliver Dragojević - Dobro jutro tugo


Dobro jutro tugo, di si bila ti do sad
Ja te nisam vidi dugo kraj sebe
Da me sitis s kin si bila
Pa da puknem na dva dila
Od ljubomore

Dobro jutro tugo di si bila ti do sad
Okrenut ce na jugo ovi dan
Da me sitis s kin si snila
Pa da puknem na dva dila
Od ljubomore

Jos sam na te bisan al se nisam pomaka
Ni trepnija nisam kad si s njime utekla
Priznat ja ti necu da sam rukom pokrija
Jednu kaplju ca san za te pustija

Free Site Counter
Free Site Counter
koliko vas je bilo ode!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Makar grub tvoj dodir bio,još mi godi


GETANIN

Tega san dana mrzija školu
Više san volija divit se moru
Otić marendat na Tomića stine
I s dičjon mašton poć u daljine

A tega dana život je propa
Čovik u veštitu od skupega štofa
Vika je "Svitu tu su mi stvari,
on ih je ukreja, getanin mali"
Osta san plačuć sidit na stini
Svu su mi boršu prosuli po rivi
Još i sad se sićan, vika je
Prašće, ako još nisi ukra, krast' ćeš

Ako san getanin i ja san dite
Vika san, ovo mi činit ne smite
U bisu san reka da me se ostavi
i prvon ga stinon puka po glavi
Ako san getanin i ja san dite
Vika san, ovo mi činit ne smite
Zbunjen san gleda di leži u krvi
A svi su vikali "to mu je tek prvi"

Doma su došla dva policjota
Odma me odveli bez imalo mota
Mater je ostala plačuć na skali
Nesritno dite vika je stari
Gleda san mater i tija se vratit
Otac je reka da ću mu platit
Pita san "barba, oće li bolit?"
Reka je "getaru, ol znaš i molit?"

Ako san getanin...

Nigdi je prošlo pola života
Otac je skonča, a mater sirota
Sama u tuzi se odala piću
Samo san doša da utrnen sviću
Nisan se više moga suzdržat
i bis u meni se počea trzat
Dalje od svega san pokuša bižat
A slike su davne me počele stizat


PIŠEM TI PISMO

Dugo nisam vidio svoj rodni kraj
Proljece je sada mene obuze sjeta
Ja ti pisem pismo stari prijatelju moj
Daj mi reci sto ima novo
Sve mi reci sto znas
I da l' jos svirate nocu pored rijeke
Sad je doslo lijepo vrijeme
Pjevate li one nase pjesme
Da li ponekad sretnes moju dragu
Je l' jos uvijek onako lijepa
Pita li za mene i da l' me ceka
Pisi mi sve

Jutrom kad se budim cesto tuzan sam
Noci su moje duge pozdravi drustvo i druge
Ja ti pisem pismo stari prijatelju moj
Daj mi reci sto ima novo
Sve mi reci o njoj

Image Hosted by ImageShack.us

ŽIVOT JE TEŽAK ALI JA SAM JAČA

Image Hosted by ImageShack.us

...nasmiješi se kad me vidiš OSTANIMO PRIJATELJI, jer nitko nezna što smo bilo, nitko nezna što smo htjeli OSTANIMO PRIJATELJI.

Image Hosted by ImageShack.us

Kad te vidim spustim pogled
Sve do koljena
Jer se stidim da sam tebe
Ikad voljela


Image Hosted by ImageShack.us

Sta me sad pitas kako si lopove moje mladosti
Puno sam bolje od kad te nema
Al sam i dalje nesretna zena
Sretno ti
Moja bivsa radosti…



Image Hosted by ImageShack.us

Dvoje ljudi koji su se voljeli
ne mogu biti prijatelji,
jer svaki susret se svodi
na previse tajanstven pogled
da bi se oboje prestali nadati...

Image Hosted by ImageShack.us

Da bez boli, pamtim te
trebam vremena
pa tiho kazem
cemu zagrljaj za kraj
taj prazan obicaj



Image Hosted by ImageShack.us









ola ljudi,napokon se javljan,mislin bilo je vrime da napišen nešto novo.
a šta cu kad neman vrimena,lipše se ic kupat i izac vanka nego pisat posteve svako malo.

ostala san sama...sad vi bice mislite...a jadna ostavija je momak,ostavile prijteljice...ali ne,sve to još valja i oni su tu,nego moji su se priselili u tribunj u vikendicu na cilo lito...a ja ostala u sibeniku,ode mi je lipše.svi su moji ode,cilo društvo,momak...a u tribunju...mater,caca,baba,dida i ja....ne ne,ostaje ema u gradu.nikad nisan volila taj tribunj,zato šta su me uvik odvlacili tamo od društva,svi bi moji ostajali vamo,skupa izlazili,išli se kupat...a ja kad završi škola morala u tribunj se priseliti...to san uvik mrzila,cesto san znala reci da je moje lito pocelo kad se vratin iz tribunja,tj.tjedan dana prije pocetka škole,onda bi se tek nauživala,a u tribunju toga nije bilo,predosadno je,kad izađen tamo to nije to ka ode,kad uden u onu sobu u tribunju odma mi se digne kosa na glavi,sve dosadno ,monotono,oni bili zidovi,neka soba, sa puknutin odmaron kojem se vrata do neki dan nisu mogla zatvoriti kako triba,a ode sarena soba,na zidovima slike svih mojih prijatelja,sve moje je u toj sobi sve uspomene,tu bi mogla biti cili dan bez problema kako volin tu prostoriju.
i tako da san ostala ode ovo lito,bit cu malo vamo malo tamo,ali više ode...jeah koje je to olakšanje.....sama u kuci,pravin sama rucak,iden spavat kad ocu,iden kad ocu.....sve je to lipo,i puno toga se nauci kad se sam brineš za kucu....ma ja san ode sritna
evo vam malo slika od završetka škole




15:01 - Komentari (11)




<< Arhiva >>