...life is an enigma...

15.11.2004., ponedjeljak

°°°oFoGa PuTa,dOsTa pRoMyEnA!°°°

Ne možem reći da je redizajn,ali se promjene u dizaynu swakako JESU ostvarile!!
Kako ste već ČULI,stavila pjesmu caffe.mid,jer me moj blog pomalo podsjeća na bar-raspravlja se,usluge su zajamčene ;)
Ta melodija mi je nekako prikladna za blog,ali i za ove hladne dane kada ljudi većinom izlaze u male,skrovite i tople kafiće...Filozofiram,jebalo me!
Ubacila sam nekoliko SLIČICA,koje su po mom mišljenju baš slatke (pogotovo ona pita sa sladoledom)
Umjesto predosadnih linkova stavih BISERE MJESECA,za koje se nadam da će vam barem mrvicu uljepšati tmurne dane.
No,srčeka NECHU zbrisati!
Baš su slatka i želim da mi krase blog.

*And what about meee?*
Pa,sinoć nisam spavala pa se osjećam pomalo usrano,a usranosti pridonosi i sutrašnji test iz povjesti.
Štreberaj...
Ali ne da mi se učiti.Iako iz povijesti imam ocjene,citiram: 4,3,2,2,što je ocjena 3,ak dobijem još koje dvije petice ili četvorke mogla bi imat četiri.
Što bi me definitivno spasilo!Ali,lijenost predvladava...
Onaj likaš iz vjeronauka je defektan!
Mi vjerić nikad nismo smatrali predmetom kojeg treba pretjerano UČITI,smatrali smo da je dovoljno biti religiozan i maštovit.Ali,fra penis nam je pokazao da u životu imamo i tu extra-patnju,učenje vjerića.
Ma sve u svemu OK,dobila sam dvije četvorke iako sam točno odgovorila na dva od sedam pitanja.
ipak Fra Penis nije ni tako loš.Malo je strange,ali nije loš.
Danas nam je hrvatski držao ravnatelj,jer Jurasovcu bole leđa.
Ma ravnatelj je skroz OK.Ni izbliza onakav kakvim smo ga smatrali.
Nora,moja frendica je poslala pismo Pleadinu(tipu) u kojem je napisala da ga voli,da misli na njega,da želi hodati s njim,pitala ga je vjeruje li u ljubav...a on ju je izvrijeđao!
Pokvareno od njega,ali trebala bi malo popustiti s tim pismima.
Poslije škole smo se sprdali u hodniku,a tada smo otišli kući,,,
I am bored...
Ajte,moram si skinut neke mp3ice...KIZZZZZZZZZZZ
ps-komentirajte REDIZAJN!!!!!

- 17:22 - bilo bi pozeljno da kliknes (6) - NE PRINTAJ BUDALETINO!! - spermalink/A>

<< Arhiva >>

  studeni, 2004  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

bIsErI mJeSeCa

pikćrs