...life is an enigma...

14.11.2004., nedjelja

pRaVi I LaŽnI fReNdOvI...

Za sebe mogu reći da imam puno prijatelja,ali samo mali broj onih pravih.
Ovo pišem da bi ste uvidjeli koliko ZAPRAVO imate prijatelja.
pravi prijatelj:
-uvijek je tu za tebe
-pomaže ti koliko može
-ne vrijeđa te
-ne smatra te bićem manje vrijednosti od njega/nje
-dijeli s tobom gotovo sve
-nije ga/ju strah reći ti tajnu
-uvijek zna kako te oraspoložiti

zapitajte se malo:koliko pravih prijatelja ZAISTA imate?
Moje najbolje frendice u ovom trenutku su:
-Kikica
-Freaky
-Ale
-Marislava
-Nora

Ali i prijateljstva na blogu mi puno,PUNO znače.
neki od frendova i frendica ovdje su mi:
everybody´s fool
mala balafa ifa
majena
orange hyaena
tija
smokic
anka bananka
nina
matea
anta
emma
tomi
bojan
only
afterburn
deena
citizen erased
roko
my visočanstvo
ona cura koja se bavi horoskopom,shit,ne možem se sada sjetit

svi mi vi ljudi veoma puno značite,svi ste mi jednako dragi i sve vas jednako volim!
KISSSSSSSSSSSSSSS

- 21:58 - bilo bi pozeljno da kliknes (9) - NE PRINTAJ BUDALETINO!! - spermalink/A>

<< Arhiva >>

  studeni, 2004  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

bIsErI mJeSeCa

pikćrs