...life is an enigma...

18.11.2004., četvrtak

ljUdI sU pOvOdLjIvI...

...i to jako!
Danas sam se zapitala tko u mom razredu zapravo ima titulu "face",a tko je big loser.
Došla sam do zaključka da je u našem razredu glavna ličnost Kika.
za njom svi trče,a ja sam jedna od rijetkih koja je s njom najbolja amiga još od nižih razreda.
Ne,nikada neću trčati ni za kim,smatram da je to očajnički čin.
Znači,kaj sam vam govorila:postoji ta "ekipa" koju predvodi Kika,a sastoji se od:Freaky,mene,Marice i Kike,naravno.
Ovi ostali samo žele biti u centru pažnje,a misle da će to postići preko toga da nam se uližu u dupence.
Ali ja ne padam:ni na darove,ni na komplimente,a ni razne usluge.
Smatram da je kul bit samo svoj,i nadam se da se velik broj vas blogera toga i drži.
Ali,ipak,uživam gledajući pojedince iz razreda kako nas doslovno slijede na svakom odmoru,nude se da nam plate sendviče,sokove,gluposti...
Ovo možda zvuči pokvareno (ok,to i jEST pokvareno),ali: treba to znati iskoristiti.
Mi znamo da ih nećemo primiti u društwo.Jel to zato što smo bad osobe?Nope!
To je zato što smo nas četiri na neki način povezane,i evo,priznajem da ne mogu bez njih.
Lijepo je imati nekoga na koga se možeš osloniti.Ja imam sreću što sam takve osobe i našla.
Došla sam i do zaključaka da je naše društvo tako "ok" zato što imamo:
Kiku-koja je bistra i pričljiva,i koja zna utješiti ljude
Frek-koja nas sve skupa zasmijava svojim sarkazmom
mene-koja ekipu upoznajem sa novim ljudima,najćešće su to zgodni tipovi,heheee
Maricu-koja je excentrična i izdvaja se iz gomile nekim svojim styleom...
To je meni definicija najboljih frendizza.
Čudno je što smo uspjele održati prijateljstvo,a ima nas 4!
Najčešće su po 2,3 frendice...
Bili smo danas i sa raskom (buuuuu) u "Četiri bunara",to vam je neki kao muzey sa povijesnim ostatcima Šibenika.Očekivali smo dosadu,ali,guess what-bilo je super!
Prvo smo se slikavali sa raskinim digitalcem,što vam govori da uskoro donosim slike na blog,onda smo se sprdali po cijelome muzeju,a pepa je čak nešto razbila pa smo nastojali skriti to od žene iz muzeya.
Bilo je,dakle odlično.

ovom prilikom željela bih napomenuti da je prije točno 7 mjeseci poginuo moj dragi prijatelj Marijan.
Ma jednostavno ne mogu zaustaviti suze...neću vas zamarati s tim..
hOLd oN.Ana..
- 15:00 - bilo bi pozeljno da kliknes (2) - NE PRINTAJ BUDALETINO!! - spermalink/A>

<< Arhiva >>

  studeni, 2004  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

bIsErI mJeSeCa

pikćrs