...life is an enigma...

17.11.2004., srijeda

KrIsMs iZ kAmiNg...

kako ste već vidjeli(ili možda niste??)iz naslova,Božić se polako,ali sigurno približava.
Kod nas u Šitbeniku (shitbenik) su već u dućane stigle one lijepe šarene svjećice,pa zatim ukrasi za krisms tree u svim mogućim bojama i oblicima,onda ima i razglednica i čestitki za božich...
A klinci su vech počeli paliti petarde (munjena dječica) pa skačem ko neki debil kad zapale "malu megu" ili nešto slično.
Prehlađena sam.
Kišem svaki čas.Imam temperaturu.
A jebby ga.
Kikica mi je danas rekla da je zaljubljena u L....!
Baaš mi je draaaago zbog nje,jer svi zamjećuju da je bolje raspoložena(go kika,go,go),i čim joj spomenemo L.... ona se zacrveni.Ko da ju je neko zatuko po licu s nečim.(A uskoro i hoće,hehehee)
.Slatko..!
Držim joj fige!
Anywayčina-Kika,ja,Freak,Mara i valjda Alina idemo danas kupiti one kape,ma znate one koje se nose na Božić...po gradu ćemo se tako prolivat.Aj super,dobro mi dođe malo zabave.Yeey!
A sad se idem otuširat sa onim Aldo Vandini gelom...mirishy na trešnje i vaniliijuuuuuuuuuuuuu...mmmmmm...weee!
kOmEnTiRaJte

- 14:50 - bilo bi pozeljno da kliknes (6) - NE PRINTAJ BUDALETINO!! - spermalink/A>

<< Arhiva >>

  studeni, 2004  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

bIsErI mJeSeCa

pikćrs