Dizajn:×rAiN dRoP×

PictuRe:×

BrushEs:×

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

..o meni..

ime: ...Kristina...
datum rođ.: 9.05.1993.god.
škola: ETŠ Čakovec, ekonomist

°°msn:kristina.vozar@hotmail.com
°°ICQ:478303552

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°




















°°sLiKicE°°

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us °°°°°°°°°°°

..linkovi..

°°Maja
°°Sara N.
°°Kika
°°Lucija
°°Ana
°°Toni
°°Martina
°°Svjetlana
°°Ines S.
°°Tamara
°°Barbara
°°Blog.hr
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

a tolko was je od 9.7.2008.
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Kad srce osjeti ljubav i brzo zavoli,
ta ljubav ponekad jako zaboli.
Al moje srce neće nikad tebe prestati voljeti,
ma koliko da boli,
nek boli i dalje te voli....
Image Hosted by ImageShack.us



Jedan tvoj pogled je bio dovoljan da te zapazim,
jedan tvoj pogled da te zapamtim
i samo jedan osmjeh
da te nikad ne zaboravim..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
List papira mokar od kiše,
sudbina zna tužno da piše.
Okrenem ti broj,
čujem ti glas,
ti i ja, al' nema nas...
A ako te
jednom upita netko voliš li ikog,
sjeti se mene i reci nikog...
Image Hosted by ImageShack.us


Pored mene nisi,
sve što želim,
ti si...
Dok pišem ovo,srce mi gori,
ja sam osoba koja te voli,
ja živim ovdje, a ti daleko,
al' znaj da te vjerno
čeka netko...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moje srce kao vatra gori,
diše za prijatelje koje voli.
Sad znam zašto Bog
prijatelje stvori
jer oni su
nada dok sudbina boli!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nikad nije kasno
da se za nešto boriš.
Nikad nije kasno
da nekoga voliš.
Nikad nije kasno
da ostvariš snove,
ni nemoguće
da stvoriš nove...
Nikad nije kasno
da počneš ispočetka,
da nastaviš živjeti slobodno,
iako je sve prije bila greška.

Image Hosted by ImageShack.us


Nova bol, ali i novi dan sviče,
Srce od boli ne zna di će.
Otvorila se jedna rana,
koja više zacijeljet neće,
koja sad prokleto peče,
jer on se nikad vratit neće.
Image Hosted by ImageShack.us


Ljubav i prijateljstvo dvije su lijepe riječi,
al je obje teško steći.
Zato prijateljstvo pružaj svima,
a ljubav voljenima!

Image Hosted by ImageShack.us


Vrijeme sve briše,
htio to čovjek ili ne.
Vrijeme sve briše,
sve odnosi.
Na kraju ostane samo mrak.
Ponekad u tome mraku nađemo druge.
A ponekad ih ondje ponovno izgubimo.
Image Hosted by ImageShack.us


Najgori način na koji ti netko može nedostajati
je taj da netko sjedi kraj tebe,
a ti znaš da ga ne možeš imati.

Image Hosted by ImageShack.us


Oči su ti umorne kao da si plakala,
usne su ti umorne kao da si ljubila,
ne laži malena nisi ga preboljela,
ostali su tragovi koliko si ga voljela.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kad srce osjeti ljubav i brzo zavoli,
Ta ljubav ponekad jako zaboli,
al moje srce neće nikad tebe prestati voljeti,
ma koliko da boli ,nek boli i dalje te voli...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Teško je voljeti nekog , a ne biti s njim...
Pričati da je kraj i živjeti s tim...
Teško ga je voljeti, a ne biti s njima...
Skrivati svoju bol, a pričati o sreći...
Image Hosted by ImageShack.us



Nemoj plakati djevojko, tvoje suze ga ne bole.
Nemoj ga voljeti,dejvojko,jer ga i druge vole.
nemoj željeti,djevojko,da ti se on vrati,
život bi ti upropastio.
Nemoj ga kleti,djevojko,tvoje ga kletve ne bole.
Kleknut će on pred tebe,
kad prestanu druge da ga vole.

Image Hosted by ImageShack.us


Ne ljubi lijepa čovjeka
jer ljepota kratko traje,
već ljubi dobru dušu
koja traje i ostaje.
Image Hosted by ImageShack.us


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

10.ZAPOVJEDI LJUBAVI


1. Ne zaljubi se nikad preko ušiju
2. Ne moli ga jer ćeš cijeli život moliti
3. Cijeni ga,al sebe uvijek više
4. Budi nježna onoliko koliko on to osjeća
5. Ne zovi ga poslije svađe-to ti je prilika da
vidiš koliko mu je stalo
6. Zakasni na sastanak bar pola minute
7. Nemoj puno,ali kad vidiš da ljubav slabi,
napravi ga ljubomornim
8. Pusti ga da se izmuči dok te poljubi
9. Nikad ne dopusti da ga prva poljubiš
10. Ali, ako želi kraj ljubavi,
ako želi rastanak prihvati ga s osmjehom
na licu, kao da je to nešto
što si oduvjek čekala!!!!
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
* Ja te ne volim zato šo si osoba kakva jesi,
nego zbog toga kakva sam ja kad sam s tobom.

Image Hosted by ImageShack.us


*Nijedna osoba ne zavređuje tvoje suze,
ona koja ih zavređuje neće te natjerati na plač.
Image Hosted by ImageShack.us


* Nemoj provoditi vrijeme s nekim
tko ne mari da ga provede s tobom.

Image Hosted by ImageShack.us


* Uvijek će biti ljudi koji će te povrijediti.
Image Hosted by ImageShack.us


* Postani bolja osoba i budi siguran da znaš tko si
prije nego nekoga sretneš,
i nadaj se da osoba zna tko si ti.

Image Hosted by ImageShack.us

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Spavaj kao da ne postoji sutra,
kao da nema jutra,
spavaj i snivaj slatke snove i sanjaj me noći ove..
Image Hosted by ImageShack.us


Mnogi su mi ljubav priznali
i kažu da zbog mene pate,
da volim tebe nikako da shvate,
jer ti imaš dio srca moga
i tebe ću voljeti do kraja života svoga..

Image Hosted by ImageShack.us


Ljubav,to je cilj života,
kada ljubiš nekog to nije sramota.
Rekla bih ti nešto ,
ali neću glasno,
pogledaj u moje oči i bit će ti jasno..
Image Hosted by ImageShack.us


Voli,voli dečka bilo koje boje,
samo nemoj dečka prijateljice svoje..

Image Hosted by ImageShack.us


Tko da me ljubi?
Kad srce moje samo tebi ljubav nudi.
Što je to Ljubav,
reci mi samo.
Vatra što gori jedan ćas
il ima nade još za nas ?..
Image Hosted by ImageShack.us

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

MUŠKI PONOS
Image Hosted by ImageShack.us

..zar je bitno u životu tko će prvi priči?
tko prvi nazvati? tko sa ponosa sići?
zar je bitno uvijek macho biti?
čekati,trpjeti i alkohol piti?
Image Hosted by ImageShack.us

zar nije ljepše preko ponosa prijeći,
reći oprosti,ponos srcem sasjeći,
griješiti je ljudski,
opraštati božanski,
zato umri muški
ne ljubi poganski....
Image Hosted by ImageShack.us

nemoj da ti srce od ponosa kamen bude,
nemoj da ti dušmani u ljubavi sude.
i kad ti srce sve sumnje sabere,
ne daj da te ponos do srži razdere.
nek ti srce oprosti toplinu i nadu ,
nek zla mržnja nestaje
jer ljubav sve prasta,
svemu se nada,
ljubav nikad ne prestaje....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

..Jednom kad noć..

Jednom kad noć
ukrade nebu,
sve što si voljela na njemu,
bit će ti žao, bit će ti žao
što nisam tu,
ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne
ne budu htjele,
u strancu utjehu tražiti,
suze će srcu šapnuti da je pogriješilo,
jer nije ostalo tamo
gdje je jedino voljelo.

Kada tuga jednom,
na vrata dođe,
a samoća zaboli,
hoćes li moći ime moje
sa usana svojih skloniti?

Bili smo jednom najbolji,
o nama su priče pričali,
I sad kad se sjetiš
htjela bi vrijeme vratiti,
poslije mene su ti lađe slomile
bure i vjetrovi.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Image Hosted by ImageShack.us

Šaljem ti poljubac,
ne za ljubav niti za ljepotu,
već da me se sjetiš ponekad u životu,
a da me se sjetis to te ne zadužujem,
zaboravi me ako to zaslužujem...


Image Hosted by ImageShack.us

Nikad ne reci da si sretan kad si tužan,
nikad ne reci da se osjećaš dobro
kad se osjećaš loše,
nikad ne reci da si usamljen
dok ja još postojim...
Image Hosted by ImageShack.us


Ako ti ikad gorko zaplače oko,
ako te netko povrijedi duboko,
ako ti ikad zadrhti duša,
ako nema tko da te sluša,
ako ikad vrisneš u snu
nazovi me i ja ću biti tu...


Image Hosted by ImageShack.us

Hvala ti za radost, sreću i smijeh
hvala ti za utjehu i svaki skriveni grijeh,
hvala ti za riječ što i suze briše,
jer takav se prijatelj rađa jednom i nikad više...

Image Hosted by ImageShack.us

Ljudi se u životu sreću slućajno,
a onda zajedno djele sve.
Rijeka života ih odnese drugim ljudima,
ali im srce zauvjek ostane kraj pravih prijatelja..


Image Hosted by ImageShack.us

Ako me voliš, ne pričaj nikome.
Ako me želiš, ne daj me nikome.
Ako me ljubiš, ljubi me nježno.
Ako nijedno od toga nije:
vrati mi srce oprošteno ti je...

Image Hosted by ImageShack.us

Daleko si voljeni moj,
duge su mi tamne noći,
ali ljubav mi snagu daje
da izdržim u samoći...


Image Hosted by ImageShack.us

Kao da su mi uzeli dio duše,
kao da je nestao dio mene,
poput sjene, to sam ja bez tebe,
jer život mi nudi samo bol,
otkad te nemam,
izgubljena živim u svijetu uspomena..

Image Hosted by ImageShack.us

Jednog dana ću zbog tebe umrjeti
i doći ćeš mi na groblje,
tek tamo ćeš shvatiti koliko sam te voljela
i koliko sam patila za tobom..
Image Hosted by ImageShack.us

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

...Veži me za sebe...

Image Hosted by ImageShack.us


Zauvijek tvoj, potpisujem,
na svaku ludost pristajem.

Zatvori me i baci ključ,
da više niko ne može uć,

Osuđen na godina sto,
ljubavi tvoje je premalo.

Biću tvoj štit od čelika,
od mene sve nek se odbija.

Daj mi da potpišem,
za ljubav kriv sam najviše.

Veži me za sebe usnama,
veži na milijun godina,
veži me, i tako nemam gdje,
u tvom srcu ja sam zarobljen......


Image Hosted by ImageShack.us

Wiđaš me sa njim,al kad je solo onda prilaziš.. ne trpim to..,znaš,bolje je da pripaziš.. reci mi zar ne widiš? bolje da se pokupiš.. neću da se ponawljam.. ma,nemoj da zaborawiš.. korak koji naprawiš,možeš da to požališ.. imam swe što želiš,pa normalno da zawidiš.. nisi ni prva ni zadnja koja wreba..inače sam mirna, ali kad dođe do njega...odmah poludim kad widim druge s njim.. razloge tad ne tražim, neću da se suzdržim.. i kada dođe do tog-bolje da nemaš ništa s tim.. želiš nešto od njega? prvo se meni obrati...glupa si ako misliš da mu cura neče znati.. svaka je to mislila (zadnja se smijala)...pobjegle ko vjetar kad se priča zagrijala....

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Image Hosted by ImageShack.us

...kakav god bio,,
za mene si savršen,
što god napravio,
meni si i dalje poseban...
Ma da mi govore
o tebi SVE najgore,
NE MOGU me od tebe odvojiti,
ljubav tu ne mogu ugasiti...



Image Hosted by ImageShack.us

....djevojko iz mojih noćnih mora,
NEdiraj mog najdražeg stvora
NEdiraj ono što nije tvoje
gubi se od onog što je MOJE.....


Image Hosted by ImageShack.us

..dani su loši, noći još gore
uvijek te povrijede oni koji te navodno vole..

Image Hosted by ImageShack.us

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Život je lijep - ako ga živjeti znaš...
-sretan - ako prave prijatelje imaš...
-veseo - ako dobiš sve što želiš...
-nesretan - tuđom krivnjom...
-proplakan - sam sebi uništavaš dane...
-uništen - ako ti to dopustiš...
-usamljen - to ti samo misliš...
-beznadan - ako drugi manipuliraju tobom...
-izgubljen - ako odustaneš od sebe...
-dvoličan - jer si nesiguran...
-ali potpun - samo uz osobu koju voliš!!!!

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Image Hosted by ImageShack.us


Kada nam smrt postane
spas od života.
U čemu nas život,
vremenom prevari.
Kad ispružimo ruku prema
tom zadnjem trenutku.
Da li pomislimo gdje sjaj
života izgubi draž.
I prije no što izgubimo
sjaj života u očima.
Zbog čega i zašto izbor
smrti i bespuća tame?!
Zar zbog nemoći pronaći sebe
u vremenu drugih.
Ili zbog nemira duše,
što u smrti potraži spokoj.
Zar je bitno u životu tko će prvi prići?
Tko prvi nazvati? Tko sa ponosa sići?
Zar je bitno uvijek macho biti?
Čekati, trpjeti i alkohol piti?
Zar nije ljepše preko ponosa prijeći,
reći oprosti, ponos srcem sasjeći?
Griješiti je ljudski,
opraštati božanski.
Zato umri muški
ne ljubi poganski....
Nemoj da ti srce od ponosa kamen bude,
nemoj da ti dušmani u ljubavi sude.
I kad ti srce sve sumnje sabere,
ne daj da te ponos do srži razdere..
Nek ti srce oprosti toplinu i nadu,
nek zla mržnja nestane
Jer ljubav sve prašta,
svemu se nada...
Ljubav nikad ne prestaje....


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°


Image Hosted by ImageShack.us

Zašto?
Zašto se bol za bolom vraća?
zašto se ljubav suzama plaće?
zašto pati onaj koji voli?
zašto suze na rastanku bole...
Zašto ljubav voditi, kad je ljubav bol,
Zašto suze ronit zbog te riječi ON?!
zašto neki ljudi ne mogu da shvate
da oni šta se smiju najviše pate!


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Image Hosted by ImageShack.us

Ako je grijeh što te volim,
neka mi se to nikada ne oprosti..


Image Hosted by ImageShack.us

Ako postoji sjaj -on je u tvojim očima,
ako postoji radost -to je susret sa tobom,
ako postoji tuga- to je život bez tebe,
ako je itko voljen -to si ti..


Image Hosted by ImageShack.us

Bila bih postelja u kojoj spavaš
i jastuk na kojem se budiš,
zvijezda koju sanjaš,
suza kada plačeš,
osmjeh kad se smiješ,
učinila bi sve
samo da sam uz TEBE!

Image Hosted by ImageShack.us

Bori se za sreću, za ono želiš.
Ono što mnogo ti znači, nemoj dijeliti.
Ne brini za druge, jer drugi će se snaći,
ali ljubav poput tebe teško je naći..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dodirni me kao meka pahulja,
zagrli kao meka košulja,
izbriši trag mojih nemira,
umrijet ću bez tvog dodira..



Image Hosted by ImageShack.us Dok se zemlja bude okretala,
ja ću te voljeti,
dok sjaje zvijezde,
ja ću te maziti,
kad vjetar puše,
ja ću te paziti,
kad izađe sunce,
konačno ćeš shvatit da te volim..

Image Hosted by ImageShack.us
Ja nisam cvijet po kojem se gazi,
niti sam svjetlo koje se gasi,
ja nisam rob koji te sluša,
ja sam jedna zaljubljena duša..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kad osjetiš najteži trenutak u životu,
kad izgubiš povjerenje u samog sebe,
sjeti se bar tad da postoji neko tko misli na tebe..


Image Hosted by ImageShack.us

Kad se poklope kazaljke na satu
i kad otkuca ponoć,
ti zatvori oči i stisni ih jače
i sjeti se onog tko zbog tebe plače...


Image Hosted by ImageShack.us


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Žao mi je što kažu da na tebe nemam prava,
dokazat ću da te volim i što znači ljubav prava,
ne slušaj priče ljudi su zli,
za nasu sreću dovoljni smo samo mi.


Tesko je vojeti, a ljubav kriti,
u srcu plakati, a nasmijan biti,
tesko je umrijeti kad nista ne boli,
al najteŽe je zaboraviti onog koga ti srce voli.


Image Hosted by ImageShack.us

Ukrast ću dvije male zvijezde s neba,
s jednom ću te pokriti,
druga će ti mekan jastuk biti,
a treća će te kao anđeo čuvati dok mene neće biti.



Ti si osmijeh za moju tugu
i sreća za nesreću ludu.
Ti si ptica u visini neba,
ti si cvijet u santi leda.
Ti si za mene i mnogo više
nego što može da se napiše.


Gitara svira, a srce plače,
ja nemam mira volim te sve jače.
Ako me zaboraviš, nek ti je sretno,
ja te volim i voljet ću te sve jače.



Mislim na tebe kad te svi zaborave,
vračam se tebi kad te svi ostave,
čekam te kad svi odlaze,
jer u mom srcu ti ostaješ
dok svi drugi prolaze!

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Image Hosted by ImageShack.us


Ušao si u moje srce
i ja sam te zavoljela...
Davno si izašao,
a ja te još nisam preboljela...

Image Hosted by ImageShack.us


ŽIVIM JER SU ONI TO HTJELI...
VOLIM JER SUDBINA SVIMA TO DIJELI...
UMIREM JER VOLIM
ONO ŠTO NIKAD NEĆE BITI MOJE!!!



Image Hosted by ImageShack.us


..sve prolazi kao tiha rijeka,
samo uspomena ostaje dovjeka..

Image Hosted by ImageShack.us
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Imaš oko nemirno,
srce hladno, nevjerno..
Nikom sreću nećeš donijeti...
Imaš lice anđela,
al te sudbina proklela
i nikad nikog
osim sebe nećeš voljeti..

Image Hosted by ImageShack.us



Moja si kazna i robija,
ono slatko vino što me opija. .
Kojim se tu služiš moćima
kad mi nedaš mira noćima...
Koliko to grijeha počiva
u tvojim prelijepim očima?..

Image Hosted by ImageShack.us



Sklopi te usne, stavi ih na moje..
Stegni te ruke što ukočeno stoje.
Poljubi me jednmo,
učini me robom...
Zagrli to biće što drhti pred tobom! ..

Image Hosted by ImageShack.us


One koje volimo uvijek izgubimo.
Rijetko ili nikad se više ne zaljubimo.
Sve što poslije dođe bijeg je od krize...
Prvi put je jednom, ostalo su reprize...

Image Hosted by ImageShack.us


Nemoj da patiš kad ti on ode,
nemoj da moliš da ti se vrati...
Budi daleko kad on bude sretan,
a još dalje kada počne da pati!..

Image Hosted by ImageShack.us


Za ustavi suzu, odbaci tugu,
naći ćeš negdje za oblakom dugu.
Ljepota prijateljstva nek ti dušu grije,
oprosti životu što savršen nije!

Image Hosted by ImageShack.us



Nemoj plakati, on ne plače zbog tebe.
Nemoj ga voljeti jer on voli samo sebe!
Nemoj ga moliti, on ne moli druge.
Poželi mu da voli, jer ljubav je gora od tuge!

Image Hosted by ImageShack.us


Navrati u moju sobu da umiriš nemire,
zavedi me i ljubi,
kao nekad svojom zovi me...
Dođi kao nekad i zauvijek ukradi me..

Image Hosted by ImageShack.us



Da budem sretna jer si mi prijatelj
ili da plačem jer je to najviše
što ćes mi ikada biti?..

Image Hosted by ImageShack.us


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

subota, 10.05.2008.

. . .

°°eY°°


°°My BRACEKU I MENI°°

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

aaaa ljudi moji, ja sam presretna, moj život je presavršen!! krenulo me.. jedino kai me škola malo još zeka, al bude i too došlo na swoje..uglawnom prošo najluđi wikend..proslawila se dwa rockasa..jedno slawlje ispalo bolje od dugoga..prwo u petak u Ariesu, my rockas, a onda u subotu rockas mojega braceka gore w bregima u wikendici..ewo, imate tu slike, pa se uwjerite sami, al nama je bilo predobro i daleko najjače(ne tak braco?kiss)..i kak sam obečala weć onda nekad sad bude malo bolji post...btw, tnx još jednom swima koji ste slawili s menom..sad konačno imam 15!!..rofl..


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

°°my rockas s Ariesa°°



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

°°bracekow rockas u wikendici u Kapelščaku°°





°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

..neki dan sam razmišljala i došla do jedne wrlo potencijalne teme..zašto spriječiti čovjeka da bude sretan ...pitanja koja su mi se u njoj nadmetnula nisu ona na koje bi se odgowor lako pronašao... zašto postoje takwi ljudi?! ..zašto im smeta tuđa sreća?! ..zašto ako su oni tužni.. i drugi moraju biti... .. ako su oni nesretni..... i drugi moraju biti... ... ako su oni razočarani... i drugi moraju biti...
ali zašto?! ... zašto uništiti swaki tuđi osmijeh?! ... zašto donijeti drugima suze?! zašto?!
... zašto ne mogu gledati druge dok se wesele... dok čowjek slawi swoju sreću sa drugim ljudima.. zato jer ih zawist nosi predaleko... i pokušawaju tu tuđu sreću spriječiti... ali... na kriwe se namjerili... ... jer sreću uništiti ne može nitko... jer to što oni rade, rade u inat, a s tim inačenjem neće postiči ništa jer je previše sreće u srcima da bi je netko olako odnio... i zauvijek neka takwi ljudi znaju da istinu... sreću... i ljubaw... ... nikada neće moći oteti... ... jer sloga je put sreće...

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

+a owa pjesmica je za was dragi moji..nije baš neš ispala, malo su mi pomogle riječi antonije šola, al u toj pjesmici napisala sam swe kai sam wam htjela priopčiti i dati do znanja..aj pročitajte da widite ko sam i s kim imate posla..sretan..
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Inače žiwim u inat drugima jer mnogi bi htjeli da me nema,
i smijem se u inat ljudima jer srce je moje twrda stjena.

Mnogi bi htjeli widjet me tužnu,htjeli bi widjet suzu moju,
a ja koliko god da je teško nedam licu da promjeni boju.

Smijem se kad god je teško,
osmjehom krijem tajne duše moje,
sakriwam srce pred drugim ljudima,
nikad wiše neću da patim za oboje.

Žiwim u inat drugima i za swaku grešku ispaštam,
a za swaki trenutak sreće moram duplo da plaćam.

Koliko god puta da padnem dočekat ću se na noge swoje,
wiše
NIKOM nedam da me gazi i da dira ono što je moje!!!

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

11.5.2008.

°° PObjeda°°
..... 1 : 0 .....
NK Polet (Sv.MnM) NK BSK
..strijelac: 1:0 Šardi(90)
... čestitke ekipi, bez izdwajanja pojedinaca.. =)
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

°°moja abeceda( proslijedila mi je Sara)

A-prwo slowo osobe koju wolim( Andrej)kiss, awantura( a ko ih ne woli)
B- brbljawost( a swe wam jasno, to je moja osobina),
brzina( obožawam brzu wožnju),
bik- my horoskopski znak,
C-cedewita =) , Chad Michael Murray( striček i pol)
Č- čips, čokolada ( the best)
D- dečki(uf, no coment..iskreno, neznam ak bi mogla žiwjeti samo u ženskom društwu, ljudi,
teško bi bilo, wjerujte mi)
- džus( wolim ga piti)
Đ- đak( a to sam ja)
E- ekonomija(moja budučnost, nadam se)
F- fakat(često to goworim), frendice, frendowi
G- glawobolja(dobar izgowor), gol(lijepo je widjeti loptu u mreži)
H- hehe(wolim se smijati)
I- iskrenost( ono što očekujem od swakoga)
J- jagoda( dobro woće)
K- prwo slowo mog imena
L- ludost (mladost ludost- kak se weli, ali ja se toga i držim), lasagne( neš jako finoga), Laura(najweće srce na ovom svijetu, cura i osoba od powjerenja koja mi je uwijek spremna pomoći)
LJ- ljubaw ( priča za sebe, uglawnom u mom swijetu neš neopisiwo dobroga)
M- more( neš woww), mladost(lijepa stwar), Maja(super je cura, swe joj uwijek mogu reć, uz mene je i kad to možda ne bi trebala, uwijek se smije smije i zna me oraspoložoti)
N- Neno( osoba kakvu ni powečalom ne možeš naći, najjači frend, nogometaš, dečko s dwije zlatne noge, uwijek je tu spremam da mi pomogne i bude mi podrška..yeskiss ) , nogomet(my najbolji sport), naranča(my najbolje woće)
NJ- njihaljka(wolim se jako njihati), njoki( neš finoga)
O-oprost(potreba swakoga), obitelj(a kai reči, swe wam jasno nadam se), osmijeh( ziher neš kai me uwijek oraspoloži)
P- prijateljstwo(mnogo mi znači), powjerenje(tražim od prijatelja i onih s kojim imam posla),podrška( stwarno wrijedna stwar koju treba znati cijeniti i prawomjerno uzwračati), problemi(a ko ih nema, to su najweći nametnici u ljudskom žiwotu), parfem( neš kai ja obožawam), plaža-pliwanje-pjesak( to ja wolimm),
R- rukomet(zkn sport), Red bull, roštilj
S- sprite(naj piče), sunce(wolim ga),sigurnost(imam je), sportaši(wolim ihh)
Š- škola( a swe wam je jasno), šminke(ha-ha, al nisam šminkerica,ne, nisam opet tak kritično wudrena na kozmetiku)
T- tata!!( najbolje stworenje na swijetu), tnx
U- upornost(moja najjača osobina), udaja( o nedaj Bože wečeg zla od toga), ultimatumi (mrzim ihh)
V- wjera(bez nje i nade nema ničeg), woljeti i biti woljen(nema ljepšeg osjećaja kad je ljubaw obostrana)
Z- Zoki(ima lijepe oči, najbolji igrač, nogometaš NK Polet-a, stwarno jako, jako dobra osoba, zkn frend + k tome student=my uzor.. yeskiss)
zagrljaj(neš posebnoga), zwijezde(nekai prekrasnoga)
Ž- žiwot( neš najwrijednije)

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°POzz°°
..kao prwo tnx swima koji ste bili s menom owaj wikend i slawili i se ostalo..a posebni lijepi pozdrawi idu: Andreju( welka ti hwala kai si mi wozil seju u čk, dostawil nam pizze i pazil me cijeli wikend), braceku Neniju( dobra feštaa, najjači si), Zokiju, Iwani i ostalim ljudima s rockasa..weliku kiss šalje wam °°Kristina°°..

10.05.2008. u 11:34 • 310 komenTaRapRinTaj×

<$NaslovPosta$>

<$SlikaTekst$>

<$TekstPosta$>


|<$DanPosta$>, <$DatumPosta$>, <$VrijemePosta$>|

|<$BrojKomentara$>| Komentari| Print| #


// <$AutorKomentara$>: <$TekstKomentara$> (<$DatumKomentara$>, <$VrijemeKomentara$>)