nedjelja, 10.04.2011.

Svi vi pričate da me znate,a znate mi samo ime! :)


Čudno, pa i pomalo teško je gledati u budućnost očima punim prošlosti. :$


Ne trudi se uhvatiti leptira, ako želi da se igra s tobom sam ce sletjeti na tvoju ruku. Tako je isto i sa ljudima. Ne trči za njima, ako te žele sami će doći .. (: e


"Svijet je pozornica, a život dolazak na nju: dođeš, vidiš, odeš."


Život je poput priče, nije važno koliko je dug, već koliko je dobar... Ono što je prošlo, vise ne postoji, ono što će biti, još nije došlo. Postoji samo jedna točka u kojoj se sastaju i prošlost i budućnost.U toj točki je cijeli nas život !


Ponekad pozalim sto mi je stalo do onih koji ne zasluzuju to. A ipak sjetim se koliko je palo onih sto ne vide tudju bol. Adastra. e

Eto toliko za sad od mene. Nadam se da ću vam pomoćii cerekwave

- 20:14 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

Moj sastav :)

Sama sam. Lutam ulicom danima. Povlačim se u sebe i tonem. Tonem u samoći. Kako se izvući? Moram ojačati. No, moje riječi su samo riječi, nikako da prijeđu u djela. Bojim se svega. Ovako sama lutam svijetom. Bože, zašto si me ostavio? Nemam snage. Želim imati ''savršen'' život. Želim imati sestru s kojom ću sve podijeliti. Želim imati brata koji će me štiti. želim osjetiti majčin zagrljaj. Želim da tata bude opet moj heroj. A najviše od svega želim da se opet vrati onaj iskren dječji osmijeh kojeg već odavno nisam niti čula niti vidjela. Zašto svi mi postajemo zrno pijeska usred pustinje? Gubim se. Zarobljena sam u trnce samoće i ne mogu se izvući. Nemam izlaza iz ovoga. Bože, zovem te. Budi sa mnom na ovom teškom putu.

To sam napisala, kad sam imala neki sastav u školi. Iako mi se ništa od toga nije dogodilo ali eto
A sad ideeeem njami

- 18:27 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Parni valjak

Heej svima. evo ovako. veelika sam ljubiteljica glazbe osobito hrvatske pa cu u prvom postu napisati nesto o mojoj najdrazoj grupi Parnom valjku :*

Parni valjak je jedan od najvećih, odnosno najpopularnijih zagrebačkih pop-rock sastava. Osnovan je 1975., a na sceni je do dana danas, sa malom pauzom 1988. godine te četverogodišnjom pauzom od 2005. do 2009. godine. Grupa je nastala razilaženjem Grupe 220. Ova je grupa, jedna od "pokretača" čitavog vala rock i pop-rock grupa na ovim prostorima, a izbacila je mnogo hitova, poput: "Lutka za bal", "Stranica dnevnika", "Neda", "Moje dnevne paranoje", "Uhvati ritam", "Jesen u meni", "Ugasi me", "Sve još miriše na nju", "Zastave", "Sunčanom stranom" i drugih uz koje su odrastale starije generacije, a uz njih zaplešu i današnji mladi.
Ako još nešto znate sto tu nisam napisala, slobodno mi recite :* Volim vas sve.

- 18:27 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2011  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2011 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ma volim vas sve :*

Linkovi