samo srcem se dobro vidi, bitno je očima nevidljivo

ponedjeljak, 02.10.2006.

evo i mene napokon

a da, sorkajte što dugo nisam pisala, internet mi je bio u banani, odnosno telefon, pa nisam mogla na net, jebeš taj prokleti dial up...
inače kod mene ima dosta toga, imam dečka smijeh
danas prvi dan faxa, a ne da mi se ići, uopće, ono, dok se dofuram do Ike izgubim 2 sata...
ful jadno
a vi koji niste bili na Matejni može vam biti žao, bilo je super... imala sam 3 nastupa taj vikend, trebali smo imati 4 ali sva sreća nismo...
a taj dečko, Aco...
on je išao u moju srednju, i vidjeli smo se prije negdje 2 mjeseca na Viškovu i tad mi se počeo sviđati.
pa smo se vidjeli sad na Matejni, i tako, zabrijali, i od srijede smo skupa
slatko moje malo... nije da je nešto predivan, sladak je on, ali privuklo me njegovo ponašanje, njegov karakter, baš mi paše, i opuštena sam ful s njim... napokon da je i meni krenulo s tom ljubavi, valjda će i potrajati...
nemam vremena baš pisati, samo sam se htjela javiti malo...
smješni ak čitaš, javi se, moramo tolkati...
ljudi, pozz

- 14:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • sva moguća i nemoguća djelovanja čovjeka u svom životu. malo filozofiranja, malo gluposti, mix, pa se netko možda i nađe u tome



    Brojač je stavljen 16.4.2006. u 19.00 h !!

Linkovi

  • Nauči da kažeš
    volim te
    a da ne progovoriš ni riječi
    jer usta su
    vrlo često
    velike kapije laži!



    PRLJAVO KAZALIŠTE - TU NOĆ KAD SI SE UDAVALA

    Tu noć kad si se udavala
    Nitko ne zna zašto si plakala
    Da li radi tamjana, ili starih uspomena
    Tu noć kad si se udavala
    Nitko ne zna zašto si plakala
    Il` ti je kroz glavu prošlo sve

    Tu noć kad si se udavala
    Mene pijanog su odnijeli
    Moji prijatelji, vjerni psi
    Do jutra me tješili
    Da ima milion takvih kao što si ti
    I da ću te preboljeti


    Tu noć kad si se udavala
    Meni kroz glavu prošlo je..

    Postoje neki drugi svjetovi
    Za nas bi bili rajski cvjetovi
    O samo da si htjela pobjeći
    Ovako stisni zube, ne plači

    Tu noć kad si se udavala
    Meni kroz glavu prošlo je...
    Tvoj smješak, samo tvoj
    Sa malo boje mjesečine

    Postoje neki drugi svjetovi
    Za nas bi bili rajski cvjetovi
    O samo da si htjela pobjeći
    Ovako stisni zube, ne plači



    WESTLIFE - ˝CLOSE˝

    Across the miles
    It's funny to me
    How far you are but now
    Near you seem to be
    I could talk all night
    Just to hear you breathe
    I could spend my life
    Just living this dream
    You're all I'll ever need

    You give me strength
    You give me hope
    You give me someone to love someone to hold
    When I'm in your arms
    I need you to know
    I've never been
    I've never been this close

    With all the lovers
    I used to know
    I kept my distance I never let go
    But in your arms I know I'm safe
    'Cause I've never been held
    And I've never been kissed in this way
    You're all I'll ever need
    You're all I'll ever need

    Close enough to see it's true
    Close enough to trust in you
    Closer now than any words can say

    And when, when I'm in your arms,
    I need you to know I've never been
    I've never been this close

    You give me strength
    You give me hope
    You give me someone to love someone to hold
    When I'm in your arms
    I need you to know
    I've never been
    I've never been, oh no, i swear
    I've never been
    I've never been this close



    WESTLIFE - ˝IF YOUR HEART`S NOT IN IT˝

    I'm missing you
    Girl even though you're right here by my side
    Cause lately it seems
    The distance between us is growing too wide

    I'm so afraid that you're saying it's over
    The last thing that I wanna hear

    But if your heart's not in it for real
    Please don't try to fake what you don't feel
    If love's already gone
    It's not fair to lead me on
    Cause I would give the whole world for you
    Anything you ask of me I'd do
    But I won't ask you to stay
    I'd rather walk away
    If your heart's not in it

    You say that you love me
    But baby sometimes
    You're just saying the words
    If you've got somethin' to tell me
    Don't keep it inside
    Let it be heard

    I'm so afraid that you're saying it's over
    Girl I'll make it easy for you

    But if your heart's not in it for real
    Please don't try to fake what you don't feel
    If love's already gone
    It's not fair to lead me on
    Cause I would give the whole world for you
    Anything you ask of me I'd do
    But I won't ask you to stay
    I'd rather walk away
    If your heart's not in it

    How I wish I could take us back in time
    But it's gone too far now we can't rewind (And there's nothing that I can do
    To stop me losin' you)
    I can't make you change your mind (If your heart's not in it)

    But if your heart's not in it for real
    Please don't try to fake what you don't feel
    If love's already gone
    It's not fair to lead me on
    Cause I would give the whole world for you
    Anything you ask of me I'd do
    But I won't ask you to stay
    I'd rather walk away
    If your heart's not in it