lyricks:

Pac - Never b peace
[Verse 1: Tupac]

Now of course I want peace on the streets
But realistically
Painting perfect pictures ain't never work
My misery was so deep
Couldn't sleep through all my pressures
In my quest for cash
I learned fast
Using violent measures
Memories of adolescent years
Their was unity
But after puberty we brought war
To our community
So many bodies dropping
Its gotta stop
I want to help
But still I'm stepping
Keeping my weapon
Must protect myself
The promise of a better tomorrow
ain't never reach me
Plus my teachers were to petrified in class to teach me
Sipping thunderbird
And grape kool-aid
Calling Earl since my stomach was empty
It seduced me to fuck the world
Watch my 'lil homies
Lose there childhood to guns
Nobody cries no more
Cause we all die for fun
So why you ask me if I want peace
If you cant grant it
Niggas fighting across the whole planet
So we can never be peace

::Chorus:

Will there ever be peace?
Or all we all just headed for doom,
Still consumed by the beefs,
And I know there never be peace,
That's why I keep my pistol when I walk the streets
Cause there can never be peace

[Verse 2: Kastro]

Somebody owes me
Will they control me?, nah
I ain't a hater playa
But I want all you got
Your babies have babies
Now we fighting each other
My dogs got rabies
They biting each other
'n' it ain't hard to find a friend like mine
Big fully is a bully
And he don't mind dying
And I gotta be bright
Miss sign after sign
Time after time
After time after time
And I don't like nobody
They don't like me more
And I'm cool with that finally
But they heard it before
Dog
We living in a prison
Losing our religion on em
Thanks given when thankful just for living in hell
Damn homey I don't mean to be harsh
But it's the devil in the ghetto trying to tear it apart
And if we make it up out
We still stuck in the dark
Will there ever be peace?
Just the peace in my heart
Never

[Kastro talking]
The only peace we got
Is the peace in our heart
Or the peace in our mind
Right there in piece that we hold in our waste line
Feel me dog?
Cm'on

::Chorus::

Will there ever be peace?
Or all we all just headed for doom,
Still consumed by the beefs,
And I know there never be peace, (never)
Thats why I keep my pistol when I walk the streets
'Coz there can never be peace

[Verse 3: Napolean]

Things are changing
Nigga you better fantasize
I'm only concerned about me and mine in these times
The world is a ghetto where peace is not a part of it
We all goin' need God if we plan to get out of this
Niggas spending too much time hating on each other
Niggas buyin' guns
Load em up
Aim at each other
And the victim is you and me
The secret is true indeed
The good die
Mostly over bullshit
Repeatedly
Deep in me there's a part that wants nothing but love
But the rest of me knows war is what's waiting for us
So I stays ready
Keep my pay heavy and boss up
Stack my funds and my guns
Never rely on luck
Asking God to point out the imposters
Never let no weapon formed against me prosper
Cause they'll never be peace
So don't rely on it
Soldiers die for
And in the ghetto, they trying for it
FUCK PEACE

[Chorus X3]

Will there ever be peace?
Or all we all just headed for doom,
Still consumed by the beefs,
And I know there never be peace,
That's why I keep my pistol when I walks the streets
Cause there can never be peace

[Tupac Talking]

Shit, fuck peace
On the strength till my niggas get a piece
We cant have peace
How the fuck we gonna live happy if we ain't got none?
You motherfuckers is smiling, but I'm mean mugging
Why? Cause gotta be thugging
I've seen drugs done turned this motherfucking hood out
All us niggas acting up
Wild ass motherfucking adolescents
These niggas ain't even got no childhoods no more
How the fuck can you have a childhood and you have a funeral every motherfucking weekend
And you motherfuckers talking about peace?
Nigga, it ain't no motherfucking peace
You ain't seen the news motherfucker?
You ain't heard?
Little babies getting smoked
Motherfuckers killing there whole family
'Lil kids getting thrown off buildings
Motherfuckers gettin abused
Peace? Niggas you out your motherfucking mind?
Fuck peace
We can't never have peace, till you motherfuckers clean up this mess you made
'Till u fucking clean up the dirt u dropped
'Till we get a piece
Fuck peace
Westside

Artist: N.W.A
Album: Efil4zaggin
Song: Real Niggaz Don't Die

I'm a muthafuking nigga wit an attitude(4x)

(Dr Dre)

I got a case of spitting in a muthafukers face
So me and my ace we got a taste
Of a muthafukers billy club he took his gun and
Put it to my head and said nigga start running
So tell me what's the next episode
Is he crazy, does he want to chase me and waste me
I thought run nigga run but I caught myself
Because my secondary thought was death
i get hit hard real but still muthafuker said
I want another black muthafuker dead
Niggaz ain't good for s**t for me
'Cause this is a race fo second class
So get your ass up against the wall b***h
And then he tried
They jumped me but the punk became a victim of a walkby
Fuking wit Dre, you can't afford to be an asshole
It's just another way to let you know
Niggaz send them,niggaz send them, niggaz send them
Punk can't fuk wit me
Real muthafuking G (Got that)
Straight from the streets of the CPT
Telling you why real niggaz don't die

(Chorus)
I just want to celebrate (2X)

(MC Ren)

Real niggaz don't die 'cause they eventually multiply
The niggaz are wit it but taking out on I
Because the times are so wrong, got to stay so strong
Niggaz got to keep going on and on
And don't let no pail face, they throw your ass in a cell race
Have you resident suck a pie in a jail space
That's what they want to do 'cause the system is fuked around
I try to let you know what the record it's underground
They don't give a fuk about a nigga
They would rather pull the trigger
And have you running from barrels smiling saying geez
So nigga get smart and rebel back
I'm not wit that black just so I'm not gonna nail that
All I see is niggaz getting harrass
We can't do nothing about it but get a foot in they ass
Yo, but a very nigga grabbed a nine
And started shooting muthafukers, it would put them in line
And that's how it's suppose to be
When the pussy ass niggas try to fuk wit me
Yo because the shoes let the dry
To kill a nigga cause nigga a muthafuking real nigga don't die

Chorus

I'm a muthafuking nigga wit an attitude

(Eazy-E)

Oh let the good die young, so they make me young and bad
Putting ass kickings on the niggaz that never had
So I guess that makes me tough s**t
Straight up gangsta, bum nigga to fuk wit
So how can a nigga die when he's causing the bloodshed
By shooting muthafukas in the head
Trying to make a nigga extinct because they fear me
But never want to hear me
So I'm a let 'em know how a nigga's living
Checking for muthafukas cause nobody ain't giving a damn thing
To a nigga, a real nigga
So I'm living by the muthafuking trigger
Cause a nigga ain't afraid of being locked up
I'm out of luck, so why should I give a fuk
But they still want to try
To kill a nigga like me but muthafuking real niggaz don't die

2pac

subota, 18.06.2005.

Tupac Amaru Shakur

Rođen: 16.6.1971., Brooklyn, NY
Umro: 13.9.1996., Las Vegas, NV
Majka: Afeni Shakur
Otac: William Garland
Očuh: Jeral Wayne Williams AKA Mutula Shakur
Grupe: One Nation Emcees, Two From The Crew, Strictly Dope, Digital Underground, Thug Life, Outlaw Immortalz/Outlaw
Aliasi: MC New York, 2Pac, Makaveli (the don)

Može li se netko sam boriti protiv cijelog svijeta? Možda i može, ali zacijelo ne bez posljedica, što je na svojoj koži mogao osjetiti i poznati rapper 2Pac Shakur.Tupac je već neko vrijeme znao kakva ga sudbina očekuje, ali se nije bojao smrti. Živio je kako je i umro - s pištoljem u ruci. Živio je samo 25 godina, ali je i to bilo dovoljno da postane simbolom otpora i života u getu. Sada je Tupac u nebu s Malcolm X-om, Martin Luther Kingom, Huey P. Newtonom i ostalim velikanima afro-američke povijesti.U rujnu 1968. Tupacova majka, Afeni Shakur, pridružila se njujorškim Crnim Panterama. Tada je imala 22 godine. U travnju 1969. Afeni i 20 drugih članova Crnih Pantera - uključujući njezinog tadašnjeg muža Lumumba Abdul Shakura - bili su optuženi za podmetanja bombi na javnim mjestima u New Yorku i istaknute aktivnosti u crnačkoj organizaciji Crne Pantere, ali su u svibnju 1971. oslobođeni optužbi. Afeni se rastala početkom 1971. i u veljači iste godine poslana je u Women's House of Detention u njujorški Greenwich Village gdje je 16. lipnja rodila sina. Dala mu je ime Tupac Amaru po poglavici Inka čije ime znači "sijajuća zmija", a Shakur na arapskom znači "zahvalan Bogu". Afeni je potaknula njegovu kreativnu energiju učlanivši dvanaestogodišnjeg Tupaca u rujnu 1983. u Harlemsku kazališnu grupu 127th Street Ensemble'. U svojoj prvoj ulozi Tupac je glumio Travisa u predstavi "A Raisin in the Sun". Shakur je rekao da se na toj pozornici njemu otvorio potpuno novi svijet. "I rember thinking, 'This is something that none of them kids can do,'" rekao je Shakur. "I didn't like my life, but through acting, I could become somebody else." U rujnu 1986. Tupac je primljen u prestižnu Baltimore School for the Arts gdje je učio o baletu i glumi. Rođeni glumac, našao je sebe u školskim predstavama i osjećao da je napokon našao svoje mjesto. "That school was saving me, you know what I'm sayin'?" rekao je Shakur. "I was writing poetry and shit, and I became known as MC New York because I was rapping, and then I was doing acting thing. It was a whole other experience for me to be able to express myself - not just around black people but also around white people and other kinds of people. It was the freeest I ever felt in my life." U tom je razdoblju Tupac napisao i svoju prvu rap pjesmu. Taj je period završio kad je Tupac imao 17 godina jer se tada dogodilo nešto što ga je jako potreslo. Bila je to smrt njegovog najboljeg prijatelja koji je poginuo dok se na školskom igralištu igrao s pištoljem. Bio sam izbezumljen njegovom smrću, a nisam mogao ni ići u školu u kojoj nikad nisi znao s koje će ti strane doletjeti metak, rekao je Tupac. 1990. stvari su se počele mijenjati. Shakur je susreo Shock-G-a, vođu rap grupe Digital Underground, i prihvatio posao tehničara / plesača / rappera. Budući da je odmah počeo snimati vlastite demo-vrpce, momci iz grupe pružili su mu punu potporu. Nakon nekoliko mjeseci počeo je nastupati kao predgrupa Digital Undergrounda i jednom prilikom, nakon jednog od takvih nastupa, netko ga je pokušao ubiti - gurnuo mu je pištolj u lice. Poslije te uzbudljive pustolovine više nije bilo nikakvih razloga da ga Digital Underground ne primi u svoje redove. Dok se sa grupom nalazio na turneji također je saznao da mu majka uzima crack. 3. siječnja 1991. izlazi album This Is an EP Release grupe Digital Underground na kojoj se pojavljuje i Tupac. On se također pojavljuje i na albumu Sons of the P. koji izlazi iste godine. 12. studenog 1991. Tupac izdaje svoj prvi album 2Pacalypse Now koji uključuje singlove Brenda's Got a Baby i Trapped, a ubrzo nakon toga ulaže i 10 milijuna dolara vrijednu tužbu protiv Oaklandske policije zbog brutalnosti pri uhićenju zbog nepropisnog prelaženja ceste. 17. siječnja 1992. izlazi Ernest Dickersonov film Juice , Tupacov debi na velikim ekranima za koji je dobio pohvale za ulogu Bishopa. On je možda ostao i najbolje zapamćen po rečenici iz tog filma: I am crazy. And I don't give a fuck. Godinu dana kasnije, 1. veljače, izlazi njegov drugi album Strictly 4 My N.I.G.G.A.Z. Njegovi najradikalniji obožavatelji nisu nipošto mogli biti zadovoljni. Tekstovi nekih pjesama, u suprotnosti s 2Pacovim imageom, propagirali su naobrazbu i majčinstvo, a osuđivali nasilje bez razloga. Do tog trenutka već je nastao preokret - Tupacu je doista krenulo. Ne samo da je bio rap-zvijezda, nego je uspješno započeo i glumačku karijeru, a odjeća iz njegove modne linije Thug Life, koja je također krenula u to vrijeme, dobro se prodavala u Americi.
30. studenog 1994., dok je još uvijek bio pod optužbom za silovanje, Tupac je upucan iz zasjede ispred studija na Time Squareu u New Yorku. Napadač ga je pogodio s pet metaka i ukrao nakit vrijedan 40 tisuća dolara. Tupac se odjavio iz bolnice manje od tri sata nakon dolaska. Slučaj je ostao neriješen. Osuđen je na 4.5 godine zatvora. 14. veljače 1995. počeo je odsluživati kaznu u New York's Rikers Island zatvoru. Dok se nalazio u zatvoru, 1. lipnja 1995. izlazi njegov treći album Me Against the World, koji ubrzo zauzima prvo mjesto na Billboardovoj pop ljestvici. Sa singlom Dear Mama, album u sedam mjeseci postaje dvostruko platinast. Također je umiješao Biggie Smallsa, Puffy Combsa, Andre Harrella, bliskog prijatelja Stretcha i ostale za zasjedu u New Yorku, ali u kolovozu u VIBE-u izlazi intervju u kojem Biggie, Puffy i Harrell tvrde da nemaju nikakve veze sa pucanjavom. U listopadu iste godine vlasnik diskografske kuće Death Row Records, Suge Knight, plaća 1.4 milijuna dolara jamčevine za Tupaca. Tupac odmah odlazi u L.A., potpisuje ugovor sa Death Rowom i počinje snimati novi album All Eyez on Me. Dok se nalazio u zatvoru Tupac se oženio svojom djevojkom Keishom Morris, ali se brak ubrzo raspao nakon što je Tupac potpisao za Death Row Records. 30. studenog 1995., točno godinu dana nakon pokušaja Tupacovog ubojstva, Randy Stretch Walker je ubijen u Queensu. 13. veljače 1996. izlazi Tupacov album All Eyez on Me, njegov prvi album snimljen pod etiketom Death Row Recordsa. All Eyez on Me je bio prvi dupli CD u povijesti rappa. Istog mjeseca u VIBE-u izlazi Tupacov intervju u kojem on ističe da je spavao sa Biggievom ženom Faith Evans. Faith je to opovrgnula. 29. ožujka 1996. došlo je do svađe i pucnjave kad su se šefovi Death Rowa i Bad Boya susreli nakon Soul Train nagrada u Los Angelesu. 25. travnja 1996. All Eyez on Me postaje šesterostruko platinast. U svibnju iste godine Tupac i Snoop Doggy Dogg izdaju video 2 of Amerikaz Most Wanted. U videu su karikature Biggiea i Puffya kažnjene za namiještanje Tupacu. 4. lipnja izlazi Tupacov Hit Em Up, brutalna pogrda protiv Biggiea, Bad Boya, Mob Deepa i ostalih. 4. rujna 1996.

toliko i biografiji 2paca..
peace.keep it thuggin

- 12:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovaj blog bit ce prvotno posvecen 2pac-u, ali i drugim rap izvodacima, te takoder svemu sto je vezano za hip-hop kulturu. Znam da ima podosta blogova sa slicnom temom,ali se nadam da cete s uzitkom dolaziti na moj blog.

top lista mojih 10 najboljih rap albuma:
1.2pac - Makaveli [The 7 day theory]
2.Nas - God's Son
3.N.W.A. - Straight outta Compton
4.2pac - All eyez on me
5.Public Enemy - Fear of the black planet
6.Shock G - Underground beat
7.Beanie Sigel - Public enemy #1
8.2pac - Better dayz
9.DMX - Flesh of my flesh,blood of my blood
10.Gang Starr - The ownerz