lyricks:

Pac - Never b peace
[Verse 1: Tupac]

Now of course I want peace on the streets
But realistically
Painting perfect pictures ain't never work
My misery was so deep
Couldn't sleep through all my pressures
In my quest for cash
I learned fast
Using violent measures
Memories of adolescent years
Their was unity
But after puberty we brought war
To our community
So many bodies dropping
Its gotta stop
I want to help
But still I'm stepping
Keeping my weapon
Must protect myself
The promise of a better tomorrow
ain't never reach me
Plus my teachers were to petrified in class to teach me
Sipping thunderbird
And grape kool-aid
Calling Earl since my stomach was empty
It seduced me to fuck the world
Watch my 'lil homies
Lose there childhood to guns
Nobody cries no more
Cause we all die for fun
So why you ask me if I want peace
If you cant grant it
Niggas fighting across the whole planet
So we can never be peace

::Chorus:

Will there ever be peace?
Or all we all just headed for doom,
Still consumed by the beefs,
And I know there never be peace,
That's why I keep my pistol when I walk the streets
Cause there can never be peace

[Verse 2: Kastro]

Somebody owes me
Will they control me?, nah
I ain't a hater playa
But I want all you got
Your babies have babies
Now we fighting each other
My dogs got rabies
They biting each other
'n' it ain't hard to find a friend like mine
Big fully is a bully
And he don't mind dying
And I gotta be bright
Miss sign after sign
Time after time
After time after time
And I don't like nobody
They don't like me more
And I'm cool with that finally
But they heard it before
Dog
We living in a prison
Losing our religion on em
Thanks given when thankful just for living in hell
Damn homey I don't mean to be harsh
But it's the devil in the ghetto trying to tear it apart
And if we make it up out
We still stuck in the dark
Will there ever be peace?
Just the peace in my heart
Never

[Kastro talking]
The only peace we got
Is the peace in our heart
Or the peace in our mind
Right there in piece that we hold in our waste line
Feel me dog?
Cm'on

::Chorus::

Will there ever be peace?
Or all we all just headed for doom,
Still consumed by the beefs,
And I know there never be peace, (never)
Thats why I keep my pistol when I walk the streets
'Coz there can never be peace

[Verse 3: Napolean]

Things are changing
Nigga you better fantasize
I'm only concerned about me and mine in these times
The world is a ghetto where peace is not a part of it
We all goin' need God if we plan to get out of this
Niggas spending too much time hating on each other
Niggas buyin' guns
Load em up
Aim at each other
And the victim is you and me
The secret is true indeed
The good die
Mostly over bullshit
Repeatedly
Deep in me there's a part that wants nothing but love
But the rest of me knows war is what's waiting for us
So I stays ready
Keep my pay heavy and boss up
Stack my funds and my guns
Never rely on luck
Asking God to point out the imposters
Never let no weapon formed against me prosper
Cause they'll never be peace
So don't rely on it
Soldiers die for
And in the ghetto, they trying for it
FUCK PEACE

[Chorus X3]

Will there ever be peace?
Or all we all just headed for doom,
Still consumed by the beefs,
And I know there never be peace,
That's why I keep my pistol when I walks the streets
Cause there can never be peace

[Tupac Talking]

Shit, fuck peace
On the strength till my niggas get a piece
We cant have peace
How the fuck we gonna live happy if we ain't got none?
You motherfuckers is smiling, but I'm mean ming
Why? Cause gotta be thing
I've seen drugs done turned this motherfucking hood out
All us niggas acting up
Wild ass motherfucking adolescents
These niggas ain't even got no childhoods no more
How the fuck can you have a childhood and you have a funeral every motherfucking weekend
And you motherfuckers talking about peace?
Nigga, it ain't no motherfucking peace
You ain't seen the news motherfucker?
You ain't heard?
Little babies getting smoked
Motherfuckers killing there whole family
'Lil kids getting thrown off buildings
Motherfuckers gettin abused
Peace? Niggas you out your motherfucking mind?
Fuck peace
We can't never have peace, till you motherfuckers clean up this mess you made
'Till u fucking clean up the dirt u dropped
'Till we get a piece
Fuck peace
Westside

Artist: N.W.A
Album: Efil4zaggin
Song: Real Niggaz Don't Die

I'm a muthafuking nigga wit an attitude(4x)

(Dr Dre)

I got a case of spitting in a muthafukers face
So me and my ace we got a taste
Of a muthafukers billy club he took his gun and
Put it to my head and said nigga start running
So tell me what's the next episode
Is he crazy, does he want to chase me and waste me
I thought run nigga run but I caught myself
Because my secondary thought was death
i get hit hard real but still muthafuker said
I want another black muthafuker dead
Niggaz ain't good for s**t for me
'Cause this is a race fo second class
So get your ass up against the wall b***h
And then he tried
They jumped me but the punk became a victim of a walkby
Fuking wit Dre, you can't afford to be an asshole
It's just another way to let you know
Niggaz send them,niggaz send them, niggaz send them
Punk can't fuk wit me
Real muthafuking G (Got that)
Straight from the streets of the CPT
Telling you why real niggaz don't die

(Chorus)
I just want to celebrate (2X)

(MC Ren)

Real niggaz don't die 'cause they eventually multiply
The niggaz are wit it but taking out on I
Because the times are so wrong, got to stay so strong
Niggaz got to keep going on and on
And don't let no pail face, they throw your ass in a cell race
Have you resident suck a pie in a jail space
That's what they want to do 'cause the system is fuked around
I try to let you know what the record it's underground
They don't give a fuk about a nigga
They would rather pull the trigger
And have you running from barrels smiling saying geez
So nigga get smart and rebel back
I'm not wit that black just so I'm not gonna nail that
All I see is niggaz getting harrass
We can't do nothing about it but get a foot in they ass
Yo, but a very nigga grabbed a nine
And started shooting muthafukers, it would put them in line
And that's how it's suppose to be
When the pussy ass niggas try to fuk wit me
Yo because the shoes let the dry
To kill a nigga cause nigga a muthafuking real nigga don't die

Chorus

I'm a muthafuking nigga wit an attitude

(Eazy-E)

Oh let the good die young, so they make me young and bad
Putting ass kickings on the niggaz that never had
So I guess that makes me tough s**t
Straight up gangsta, bum nigga to fuk wit
So how can a nigga die when he's causing the bloodshed
By shooting muthafukas in the head
Trying to make a nigga extinct because they fear me
But never want to hear me
So I'm a let 'em know how a nigga's living
Checking for muthafukas cause nobody ain't giving a damn thing
To a nigga, a real nigga
So I'm living by the muthafuking trigger
Cause a nigga ain't afraid of being locked up
I'm out of luck, so why should I give a fuk
But they still want to try
To kill a nigga like me but muthafuking real niggaz don't die

2pac

subota, 09.07.2005.

rap....

u svakoj vrsti glazbe ima neceg lijepog...a sto se rapa tice on je odavno skrenuo sa svoje pocetne, dobre putanje i sada je jako blizu crne rupe :( odgovorno tvrdim da je gangsta rap nesto najgore sto se moglo desiti rapu i hip hopu...al eto...takav je zivot...ma bas sam se sad rastuzio :( kad se sjetim...ehh...osim toga, osnovna ideja rapa je tolerancija i zabava), prema tome - nema potrebe za jebanje majke onome tko ga ne voli...
peace...

- 20:08 - Komentari (12) - Isprintaj - #

petak, 08.07.2005.

styles,rythms,beats...

e ovak sad ću malo pisat o reperima koji imaju različite stilove u smislu izvođenja versova, beatova,itd.
počet ću od KRS-on je pravi primjer old schoolera koji još i danas unotač svim novim stilovima ostaje predan oldu...to cijenim. ima pravi naglasak na dijelovima podloge.
onda PAC koji je uvijek znao pogodit ritam i koji je već prelazak na new school.piso je o stvarnom životu koji ga je jebao i uvijek je uzvratio ak je dobio. tak to ide! BIG L po meni jedan od najboljih repera svih vremena. imao je tekstove koje je na čudan način pisao ali u svakom tekstu možeš nać poruku. imao je pravi onaj ulični underground beat kao i sa grupom D.I.T.C. al ipak je bolji solo! AFU RA ima svoju šemu body of the life force. ima svoj stil i to je najvažnije imat svoj stil i više će te poštovat. NON PHIXION ižražava svoje frustracije prema fbi-u i vlade, uglavnom prema vođenju države uz jebeni nabrijani beat. JERU THE DAMAJA ima sjeban stil. malo o bitches,pa se prebaci na umne stvari ali to je jebeno i zbog toga je najjači. NAS do jaja isfurava underground i ima umne stvari koje se na albumu jebeno slaže s reprezentom. MOP nabrijani ulični beat koji se sluša na tulumima il kad si isfrustriran. KILLAH PRIEST prejebene podloge isto tako jebeno stvara ritam. GRAVEDIGGAZ ulični beat uz nabrijane riječi. ARSONISTS ima neke stvari ono za čistu zajebanciju ko cirkus ali beat je ono ima kad se text drito paše uz beat. MOS DEF ima jebene riječi i prejebene podloge ko ona s talib kweli - definition! WU TANG zna se prejebene podloge a produkcija buddha blessa i mathematicsa odlična! J-HOOD iz D-BLOCK sljedi svoje susjede gang starr uz pojačani underground što guru paš prečesto ne koristi. pa da LORDZ OF THE UNDERGROUND već se kuži prejebeni beatovi koji uopće nisu složeni. kick i malo harmonike i puhačkih instrumenata uz bas.
Onyx decki su opiceni...jako su dobre za slusanje kad su sav nabrijan..mf doom sick mind...jako brutalne i neocekivane rijeci i divlji beat.
neda mi se više pisat kad će mi se dat bit će još toga a do tada peace motherfuckers!!


- 15:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 07.07.2005.

evo me...

hvala ovim ljudima koji su mi pomogli da shvatim da neke ljude treba ignorirat...tnx na tome...i boli me qurtz za necija mišljenja u hip-hop kulturi, i rap opcenito,kad nesta neznaju informirajte se ili jednostavno odjebite...
tnx snoopu i missy na podrsci...
da predem na ovaj posta evo kratka biografija o jednoj meni najdrazih grupa..."mobb deep"...death rap...
Iz zloglasne četvrti New York-a (Queens), dolaze nam Mobb Deep. Reputaciju crnih agresivaca i dalje brižljivo njeguju, postavljajući standarde glazbi nastaloj na rubnim djelovima grada. Prodigy i Havoc agresivno odgovaraju na upit o nepoštivanju sebe samog kao osobe: "To sranje koje su mi drugi navukli nije mi naškodilo -ne znate me crnčuge, no moramo promijeniti to sranje, ja ću završiti to sranje do kraja". Grupa je također započela osobni obračun s nekim poznatim rapperima prozivajući neke da su homoseksualci želja za prolijevanjem krvi potvrđena je i u pjesmi "Killa that nigga" prepunoj agresivnosti i rasističke mržnje.Od 1993 i njihovog prvijenca "Juvenile Hell", znači već više od desetljeća, Mobb Deep, tj. Havoc i Prodigy, spadaju u sam vrh, Hip Hop scene, a ovim, ukupno šesti, službeni, studijski albumom to i potvrđuju... Iako im ovaj album sigurno nije najbolji u njihovoj karijeri ("The Infamous" i "Hell On Earth" teško da će više nadmašiti), ali i dalje ne podilaze publici, tekstovi su im i dalje sirovi a beatovi maštoviti i prepoznatljivi...Uz obavezna gostovanja raznoraznih kolega (od kojih su neke suradnje manje uspjele), ovaj album sigurno predstavlja jedan od vrhunaca ovogodišnje HipHop produkcije. "Got it twisted", "Win or Lose", "One of ours part2" i pogotovo "Throw your hands" koja je nastala u suradnji sa Superproducerom Kanye West, koja je obogaćena violinama ali nije sladunjava kako bismo mogli strahovati po imenu producenta već se perfektno uklapa u ostatak materijala na ovom solidnom albumu,koji je ipak za korak dva slabiji od prijasnjih;"hell on earth" i "juvenile hell"....
peace.keep it thin'

- 17:28 - Komentari (6) - Isprintaj - #

subota, 25.06.2005.

Artist: N.W.A.
Album: Straight Outta Compton
Song: Straight Outta Compton

You are now about to witness the strength of street knowledge

Verse One: Ice Cube

Straight outta Compton, crazy motherf**ker named Ice Cube
From the gang called Niggaz With Attitudes
When I'm called off, I got a sawed off
Squeeze the trigger, and bodies are hauled off
You too, boy, if ya f**k with me
The police are gonna hafta come and get me
Off yo ass, that's how I'm goin out
For the punk motherf**kers that's showin out
Niggaz start to mumble, they wanna rumble
Mix em and cook em in a pot like gumbo
Goin off on a motherf**ker like that
with a gat that's pointed at yo ass
So give it up smooth
Ain't no tellin when I'm down for a jack move
Here's a murder rap to keep yo dancin
with a crime record like Charles Manson
AK-47 is the tool
Don't make me act the motherf**kin fool
Me you can go toe to toe, no maybe
I'm knockin niggaz out tha box, daily
yo weekly, monthly and yearly
until them dumb motherf**kers see clearly
that I'm down with the capital C-P-T
Boy you can't f**k with me
So when I'm in your neighborhood, you better duck
Coz Ice Cube is crazy as f**k
As I leave, believe I'm stompin
but when I come back, boy, I'm comin straight outta Compton

Chorus:

[City of Compton, City of Compton]

[Eazy E] Yo Ren
[MC Ren] Whassup?
[Eazy E] Tell em where you from!

Verse Two: MC Ren

Straight outta Compton, another crazy ass nigga
More punks I smoke, yo, my rep gets bigger
I'm a bad motherf**ker and you know this
But the pussy ass niggaz don't show this
But I don't give a f**k, I'ma make my snaps
If not from the records, from jackin the crops
Just like burglary, the definition is 'jackin'
And when illegally armed it's called 'packin'
Shoot a motherf**ker in a minute
I find a good piece o' pussy, I go up in it
So if you're at a show in the front row
I'm a call you a b***h or dirty-ass ho
You'll probably get mad like a b***h is supposed to
But that shows me, slut, you're composed to
a crazy muthaf**ker from tha street
Attitude legit cause I'm tearin up s**t
MC Ren controls the automatic
For any dumb muthaf**ker that starts static
Not the right hand cause I'm the hand itself
every time I pull a AK off the shelf
The security is maximum and that's a law
R-E-N spells Ren but I'm raw
See, coz I'm the motherf**kin villain
The definition is clear, you're the witness of a killin
that's takin place without a clue
And once you're on the scope, your ass is through
Look, you might take it as a trip
but a nigga like Ren is on a gangsta tip
Straight outta Compton...

Chorus:

[City of Compton, City of Compton]

[Dr. Dre] Eazy is his name and the boy is comin...

Verse Three: Eazy-E

...straight outta Compton
is a brotha that'll smother yo' mother
and make ya sister think I love her
Dangerous motherf**ker raises hell
And if I ever get caught I make bail
See, I don't give a f**k, that's the problem
I see a motherf**kin cop I don't dodge him
But I'm smart, lay low, creep a while
And when I see a punk pass, I smile
To me it's kinda funny, the attitude showin a nigga drivin
but don't know where the f**k he's going, just rollin
lookin for the one they call Eazy
But here's a flash, they never seize me
Ruthless! Never seen like a shadow in the dark
except when I unload, see I'll get over the hesitation
and hear the scream of the one who got the last penetration
Give a little gust of wind and I'm jettin
But leave a memory no one'll be forgettin
So what about the b***h who got shot? f**k her!
You think I give a damn about a b***h? I ain't a sucker!
This is the autobiography of the E, and if you ever f**k with me
You'll get taken by a stupid dope brotha who will smother
word to the motherf**ker, straight outta Compton

Chorus:

[City of Compton, City of Compton]

[Damn that s**t was dope!]

- 12:00 - Komentari (18) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.06.2005.

[I]Snoop Dogg na Oxfordu drži predavanje o drogama[/I]

Snoop Dogg održat će pradavanje na britanskom sveučilištu Oxford o onome o čemu jako puno zna – drogama. Neće pričati o tome kako je radio albume koristeći marihuanu, nego naprotiv o opasnostima droge. S faksa već pričaju kako očekuju da će Snoop biti „kontroverzan, ali on je jako inteligentan čovjek poznat po svojoj iskrenosti“. Navodno neće poticati ljude na korištenje droge nego će otvoriti debatu o učincima droge. Michael Jackson je također bio pričao na ovom sveučilištu i to o ljubavi i obitelji.
LMAO :)))

- 17:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 22.06.2005.

Jay-Z-eva večer u petak u Aquariusu

Idući petak u zagrebačkom Aquariusu promocija je Jay-Z-evog DVD-a 'Fade To Black' te
novih modela S. Carter tenisica, koji će se naći u dućanima na jesen. DVD 'Fade To Black' pokazuje ulazak Jay-Zja u ligu najvećih glazbenih zvijezda, njegovu odluku da napusti glazbenu industriju na samom vrhuncu te proces snimanja posljednjeg, pozdravnog albuma 'The Black Album'. Središnji dio materijala jest njegov veliki oproštajni nastup u rasprodanom njujorškom Madison Square Gardenu. Posjetitelji kluba imat će priliku osvojiti i primjerke DVD-a, ali i primjerke S. Carter tenisica iz proljetne kolekcije.

- 17:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 21.06.2005.

Naravno da i u rapu ima...wannabe-eva...f***** wiggaz
pa tako i Chingy baca znanje...

I like 'em black
white, puerto rican
or haitian/ like
japanese, chinese
or even asian


rofl :))

- 18:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 18.06.2005.

Nijedna glazba nije uspjela opisati snove crne zajednice u Americi.Nije da sad serem ali pogledajte o čemu oni sanjaju...O djevojkama,skupim autima i novcima.
Poslušajte malo Talib Kwelija pa ćete vidjeti šta je rap."Stand tall or don''t stand at all"
A gdje je Guru,Kanye,Mos Def,MC Solaar,KC da Rookee...
Pod pojmom rap svi gledaju pljuvanje,ali to nije ni slično biti rapa.Gazim 50,Gamea,Ja Rulea,Eminema...To nije rap,to je pop teške kategorije s primjesama bijesnih beatova.
peace.

OLD SCHOOL 4 EVAH!!

- 14:07 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Life goes on

za pocetak lyricksi meni jedne od najdrazih Pacovih pjesama..."Life goes on" sa albuma "All eyez on me"

Chorus: repeat 2X
How many brothas fell victim to tha streetz
Rest in peace young nigga, there's a Heaven for a 'G'
be a lie, If I told ya that I never thought of death
my niggas, we tha last ones left
but life goes on.....
Verse One:
As I bail through tha empty halls
breath stinkin'
in my draws
ring, ring, ring
quiet y'all
incoming call
plus this my homie from high school
he's getting bye
It's time to bury another brotha nobody cry
life as a baller
alchol and booty calls
we usta do them as adolecents
do you recall?
raised as G's
loc'ed out and blazed the weed
get on tha roof
let's get smoked out
and blaze with me
2 in tha morning
and we still high assed out
screamin' 'thug till I die'
before I passed out
but now that your gone
i'm in tha zone
thinkin'
'I don't wanna die all alone'
but now ya gone
and all I got left are stinkin' memories
I love them niggas to death
i'm drinkin' Hennessy
while tryin' ta make it last
I drank a 5th for that ass
when you passed....
cause life goes on
Chorus
Verse Two:
Yeah nigga
I got tha word as hell
ya blew trial and tha judge gave you
25 with an L
time to prepare to do fed time
won't see parole
imagine life as a convict
that's getten' old
plus with tha drama
we're lookin out for your babies mama
taken risks, while keepin' cheap tricks from gettin on her...
life in tha hood...
is all good for nobody
remember gamin' on dumb hoties at chill parties
Me and you
No true a two
while scheming on hits
and gettin tricks
that maybe we can slide into
but now you burried
rest nigga
cause I ain't worried
eyes bluried
sayin' goodbye at the cemetary
tho' memories fade
I got your name tated on my arm
so we both ball till' my dying days
before I say goodbye
Kato, we're meant to rest in peace
Thug till I die
Chorus
Verse Three:
Bury me smilin'
with G's in my pocket
have a party at my funeral
let every rapper rock it
let tha hoes that I usta know
from way before
kiss me from my head to my toe
give me a paper and a pen
so I can write about my life of sin
a couple bottles of Gin
incase I don't get in
tell all my people i'm a Ridah
nobody cries when we die
we outlaws
let me ride
until I get free
I live my life in tha fast lane
got police chasen me
to my niggas from old blocks
from old crews
niggas that guided me through
back in tha old school
pour out some liquor
have a toast for tha homies
see we both gotta die
but ya chose to go before me
and brothas miss ya while your gone
you left your nigga on his own
how long we mourn
life goes on...
Chorus *repeats to end*
(sung overtop repeating chorus)
Life goes on homie
gone on, cause they passed away
Niggas doin' life
Niggas doin' 50 and 60 years and shit
I feel ya nigga, trust me
I feel ya
You know what I mean
last year
we poured out liquor for ya
this year nigga, life goes on
we're gonna clock now
get money
evade bitches
evade tricks
give players plenty space
and basicaly just represent for you baby
next time you see your niggas
your gonna be on top nigga
their gonna be like,
'Goddamn, them niggas came up'
that's right baby
life goes on....
and we up out this bitch
hey Kato, Mental
y'all niggas make sure it's popin' when we get up there
don't front.

- 13:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tupac Amaru Shakur

Rođen: 16.6.1971., Brooklyn, NY
Umro: 13.9.1996., Las Vegas, NV
Majka: Afeni Shakur
Otac: William Garland
Očuh: Jeral Wayne Williams AKA Mutula Shakur
Grupe: One Nation Emcees, Two From The Crew, Strictly Dope, Digital Underground, Thug Life, Outlaw Immortalz/Outlaw
Aliasi: MC New York, 2Pac, Makaveli (the don)

Može li se netko sam boriti protiv cijelog svijeta? Možda i može, ali zacijelo ne bez posljedica, što je na svojoj koži mogao osjetiti i poznati rapper 2Pac Shakur.Tupac je već neko vrijeme znao kakva ga sudbina očekuje, ali se nije bojao smrti. Živio je kako je i umro - s pištoljem u ruci. Živio je samo 25 godina, ali je i to bilo dovoljno da postane simbolom otpora i života u getu. Sada je Tupac u nebu s Malcolm X-om, Martin Luther Kingom, Huey P. Newtonom i ostalim velikanima afro-američke povijesti.U rujnu 1968. Tupacova majka, Afeni Shakur, pridružila se njujorškim Crnim Panterama. Tada je imala 22 godine. U travnju 1969. Afeni i 20 drugih članova Crnih Pantera - uključujući njezinog tadašnjeg muža Lumumba Abdul Shakura - bili su optuženi za podmetanja bombi na javnim mjestima u New Yorku i istaknute aktivnosti u crnačkoj organizaciji Crne Pantere, ali su u svibnju 1971. oslobođeni optužbi. Afeni se rastala početkom 1971. i u veljači iste godine poslana je u Women's House of Detention u njujorški Greenwich Village gdje je 16. lipnja rodila sina. Dala mu je ime Tupac Amaru po poglavici Inka čije ime znači "sijajuća zmija", a Shakur na arapskom znači "zahvalan Bogu". Afeni je potaknula njegovu kreativnu energiju učlanivši dvanaestogodišnjeg Tupaca u rujnu 1983. u Harlemsku kazališnu grupu 127th Street Ensemble'. U svojoj prvoj ulozi Tupac je glumio Travisa u predstavi "A Raisin in the Sun". Shakur je rekao da se na toj pozornici njemu otvorio potpuno novi svijet. "I rember thinking, 'This is something that none of them kids can do,'" rekao je Shakur. "I didn't like my life, but through acting, I could become somebody else." U rujnu 1986. Tupac je primljen u prestižnu Baltimore School for the Arts gdje je učio o baletu i glumi. Rođeni glumac, našao je sebe u školskim predstavama i osjećao da je napokon našao svoje mjesto. "That school was saving me, you know what I'm sayin'?" rekao je Shakur. "I was writing poetry and shit, and I became known as MC New York because I was rapping, and then I was doing acting thing. It was a whole other experience for me to be able to express myself - not just around black people but also around white people and other kinds of people. It was the freeest I ever felt in my life." U tom je razdoblju Tupac napisao i svoju prvu rap pjesmu. Taj je period završio kad je Tupac imao 17 godina jer se tada dogodilo nešto što ga je jako potreslo. Bila je to smrt njegovog najboljeg prijatelja koji je poginuo dok se na školskom igralištu igrao s pištoljem. Bio sam izbezumljen njegovom smrću, a nisam mogao ni ići u školu u kojoj nikad nisi znao s koje će ti strane doletjeti metak, rekao je Tupac. 1990. stvari su se počele mijenjati. Shakur je susreo Shock-G-a, vođu rap grupe Digital Underground, i prihvatio posao tehničara / plesača / rappera. Budući da je odmah počeo snimati vlastite demo-vrpce, momci iz grupe pružili su mu punu potporu. Nakon nekoliko mjeseci počeo je nastupati kao predgrupa Digital Undergrounda i jednom prilikom, nakon jednog od takvih nastupa, netko ga je pokušao ubiti - gurnuo mu je pištolj u lice. Poslije te uzbudljive pustolovine više nije bilo nikakvih razloga da ga Digital Underground ne primi u svoje redove. Dok se sa grupom nalazio na turneji također je saznao da mu majka uzima crack. 3. siječnja 1991. izlazi album This Is an EP Release grupe Digital Underground na kojoj se pojavljuje i Tupac. On se također pojavljuje i na albumu Sons of the P. koji izlazi iste godine. 12. studenog 1991. Tupac izdaje svoj prvi album 2Pacalypse Now koji uključuje singlove Brenda's Got a Baby i Trapped, a ubrzo nakon toga ulaže i 10 milijuna dolara vrijednu tužbu protiv Oaklandske policije zbog brutalnosti pri uhićenju zbog nepropisnog prelaženja ceste. 17. siječnja 1992. izlazi Ernest Dickersonov film Juice , Tupacov debi na velikim ekranima za koji je dobio pohvale za ulogu Bishopa. On je možda ostao i najbolje zapamćen po rečenici iz tog filma: I am crazy. And I don't give a fuck. Godinu dana kasnije, 1. veljače, izlazi njegov drugi album Strictly 4 My N.I.G.G.A.Z. Njegovi najradikalniji obožavatelji nisu nipošto mogli biti zadovoljni. Tekstovi nekih pjesama, u suprotnosti s 2Pacovim imageom, propagirali su naobrazbu i majčinstvo, a osuđivali nasilje bez razloga. Do tog trenutka već je nastao preokret - Tupacu je doista krenulo. Ne samo da je bio rap-zvijezda, nego je uspješno započeo i glumačku karijeru, a odjeća iz njegove modne linije Thug Life, koja je također krenula u to vrijeme, dobro se prodavala u Americi.
30. studenog 1994., dok je još uvijek bio pod optužbom za silovanje, Tupac je upucan iz zasjede ispred studija na Time Squareu u New Yorku. Napadač ga je pogodio s pet metaka i ukrao nakit vrijedan 40 tisuća dolara. Tupac se odjavio iz bolnice manje od tri sata nakon dolaska. Slučaj je ostao neriješen. Osuđen je na 4.5 godine zatvora. 14. veljače 1995. počeo je odsluživati kaznu u New York's Rikers Island zatvoru. Dok se nalazio u zatvoru, 1. lipnja 1995. izlazi njegov treći album Me Against the World, koji ubrzo zauzima prvo mjesto na Billboardovoj pop ljestvici. Sa singlom Dear Mama, album u sedam mjeseci postaje dvostruko platinast. Također je umiješao Biggie Smallsa, Puffy Combsa, Andre Harrella, bliskog prijatelja Stretcha i ostale za zasjedu u New Yorku, ali u kolovozu u VIBE-u izlazi intervju u kojem Biggie, Puffy i Harrell tvrde da nemaju nikakve veze sa pucanjavom. U listopadu iste godine vlasnik diskografske kuće Death Row Records, Suge Knight, plaća 1.4 milijuna dolara jamčevine za Tupaca. Tupac odmah odlazi u L.A., potpisuje ugovor sa Death Rowom i počinje snimati novi album All Eyez on Me. Dok se nalazio u zatvoru Tupac se oženio svojom djevojkom Keishom Morris, ali se brak ubrzo raspao nakon što je Tupac potpisao za Death Row Records. 30. studenog 1995., točno godinu dana nakon pokušaja Tupacovog ubojstva, Randy Stretch Walker je ubijen u Queensu. 13. veljače 1996. izlazi Tupacov album All Eyez on Me, njegov prvi album snimljen pod etiketom Death Row Recordsa. All Eyez on Me je bio prvi dupli CD u povijesti rappa. Istog mjeseca u VIBE-u izlazi Tupacov intervju u kojem on ističe da je spavao sa Biggievom ženom Faith Evans. Faith je to opovrgnula. 29. ožujka 1996. došlo je do svađe i pucnjave kad su se šefovi Death Rowa i Bad Boya susreli nakon Soul Train nagrada u Los Angelesu. 25. travnja 1996. All Eyez on Me postaje šesterostruko platinast. U svibnju iste godine Tupac i Snoop Doggy Dogg izdaju video 2 of Amerikaz Most Wanted. U videu su karikature Biggiea i Puffya kažnjene za namiještanje Tupacu. 4. lipnja izlazi Tupacov Hit Em Up, brutalna pogrda protiv Biggiea, Bad Boya, Mob Deepa i ostalih. 4. rujna 1996.

toliko i biografiji 2paca..
peace.keep it thin

- 12:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovaj blog bit ce prvotno posvecen 2pac-u, ali i drugim rap izvodacima, te takoder svemu sto je vezano za hip-hop kulturu. Znam da ima podosta blogova sa slicnom temom,ali se nadam da cete s uzitkom dolaziti na moj blog.

top lista mojih 10 najboljih rap albuma:
1.2pac - Makaveli [The 7 day theory]
2.Nas - God's Son
3.N.W.A. - Straight outta Compton
4.2pac - All eyez on me
5.Public Enemy - Fear of the black planet
6.Shock G - Underground beat
7.Beanie Sigel - Public enemy #1
8.2pac - Better dayz
9.DMX - Flesh of my flesh,blood of my blood
10.Gang Starr - The ownerz

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se