Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



ONE TREE HILL

Image and video hosting by TinyPic
Chad Michael Murray-Lucas

Image and video hosting by TinyPic
Sophia Bush-Brooke

Image and video hosting by TinyPic
Hilarie Burton-Peyton

Image and video hosting by TinyPic
Bethany Joy Galeotti-Haley

Image and video hosting by TinyPic
James Lafferty-Nathan

Image and video hosting by TinyPic

  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Free Counter
Free Counter

The Rolling Stones...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

O meni:
Ime: Josipa
Volim:
-rukomet
-prijatelje
-prijateljice
-jednog malog
-druženje
-muziku
-one tree hill
- i još puno toga
Ne volim:
-par ljudi na ovom svitu
-umišljene i pohlepne
-školu
-par nastavnika
Razred: 8. d
Moj msn:
zauvik_19@hotmail.com
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

eekLinkovieek

Ana-Maria
Ana
Marina
Paula
Petra
Mia
Josipa
Ivana
Dijana
Ksenija

ponedjeljak, 03.09.2007.

....Štafeta....

A evo me sada tu i na meni je red da napišem štafetu koju mi je proslijedila Ana P...!!!lud

Opiši se u 5 rečenica:

Zovem se Josipa.
Treniram rukomet.
Živim u glupom gradu.
Volim prijatelje.
Mrzim Školu.

Šta volim a šta ne:
Volim prijatelje i prijeteljice, shoping, druženje s meni zanimljivim ljudima,
rukomet, volim .........
Ne volim umišljene i lažljive ljude, školu, par osoba na ovome svitu, nogomet....


Ljubavno stanje:
Nije za javnost.
Možda izgleda ovako
Image Hosted by ImageShack.us

a možda i ovako
Image Hosted by ImageShack.us
.


Najveća mana:
Najveća mana mi je brzopletost!



S kim mi je najdraže biti i gdje:
Najdraže mi je biti sa prijateljima i obitelji. Gdje? Hm.... Na zabavnim mjestima.

Dali sam šminkerica:
Šminkerica? Pa i neznam baš sada. Ponekad.
Image Hosted by ImageShack.us



Šta slušam:
Slušam sve i svašta.



Najveća želja mi je:
Najveća želja mi je da u životu budem netko i nešto.


Najveći uzor:
Najveći uzor u životu mi je prijateljica koja više nije s nama, jer ona je živila brzo i svaki dan živila je kao da joj je posljedni.

Ah evo napokon kraja štafeti.

Prosljeđujem je dalje:
-Ani-Mariji
-Ivani K.
-Paula



| ...šApNi mi... (29) | ...dA niTko nE čujE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.