30.05.2010., nedjelja

poslijepodnevno pivo...

Dosta je bilo dopodne povlačenja po kući.. palim auto i pravac u Sesvete na hladni tuborg. Sjednem u kafić koji mi se sve više počinje sviđat kao mjesto za izlazak, naručim pivo, konobar me već izgleda zapamtio... sjedim i mislim ja sebi onako malo o životu, prilikama, problemima... Ono što uostalom radi svaki muškarac kada sjedne sam na pivo. Mislim o proteklom tjednu koji je prošao, dobrim stvarima koje sam doživio, novim ljudima koje sam upoznao.
I sjedim ja tako kontajuči o mnogočemu kad jedan, pa drugi, treći... deseti, petnaesti...zaredali se oni svi do posljednjeg. Ma milina ih vidjeti.. Mašta se odmah uključi i slušajuči njihovu spiku uključim se i ja mislima kako bi bilo dobro.. al jbg. nemožeš.. nečeg se moraš u životu i odreć, ne možeš imat baš sve. Al mašine, predobre...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
- 16:57 - Komentari (10) - Isprintaj - #

  svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (4)
Svibanj 2010 (5)

Komentari On/Off

Image and video hosting by TinyPic
Kako ukratko opisati sebe a da to ne bude roman? recimo da sam ponekada avanturist; ali bez dovoljno odvažnosti i hrabrosti. Ime u cijeloj ovoj priči ionako nije bitno ali počinje sa M... Životna neostvarena želja: natovariti svoj backpack na leđa i krenuti cestom koja nema kraja... glazba: definitvno nešto poput Johnnya Casha, Johnya Denvera i cijele stare ekipe koje su znale živjeti... Jedan od glavnih zakona kojih se držim jest da dopuštam da sude o meni samo oni koji me dobro poznaju i koji izlaze iz granica općeg razmišljanja i životnih pravila koji su drugi nametnuli... cilj u životu: živjeti negdje sam iako je to neizvedivo zbog životnog izbora kojeg živim...često arogantan, bez mjere, i bez dlake na jeziku iako to često ne želim...no oni koji me poznaju bolje mogu reči samo ovo ili sam za njih seronja ili čovjek! eto to bi bilo to...

"Ne razmišljaj o onom čega nemaš. Razmišljaj o tome što možeš učiniti s onime što imaš.” ERNEST HEMINGWAY

Nešto što svi naučimo prije ili kasnije: postoje neka iskustva koja nikada ne treba dijeliti s drugima, čak ni s ljudima koji su kupili kartu za isto putovanje kao i vi!
James Lee Burke

Jedini istinski prijatelj će ti često reči da ti je lice prljavo, a svi ostali lažni prijatelji će ti se uvijek diviti!