Absolute beginner

27.12.2005., utorak

Blogeri na Hini

Pošto ja primam Hinu na engleskom (još nekoliko dana, op. a.), evo dio gdje se spominje interesantna web stranica i BLOGERI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ON-LINE MUSEUM OF OLD, DISCARDED PHOTOS INTRODUCES E-CARD SERVICE

ZAGREB, Dec 26(Hina) - The first Internet museum of old and discarded
photographs has introduced a new service -- sending personalised
e-cards, authors of the Skarapej project said in a statement last
week.

The e-cards feature photographs of daily life of unknown people from
all over the world.

The on-line museum gives everyone a chance to participate in the
exhibition by upolading their photographs from old family albums or
discarded photos they have found, sharing them with everyone who likes
to look at them.

In its first year on-line, the website museum has had a high number
of visits and elicited the interest of the most influential foreign
media, including features on BBC radio and television. It is
especially popular in South America, where Skarabej's authors have
become stars, read the statement by Anton Petrovic.

The authors have received requests from some international artists
for the possibility to use the photographs from the website and many
bloggers use the photos to adorn their services.


- 08:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

26.12.2005., ponedjeljak

Mislim da je to sad u modi, raditi nekakve inventure, pa eto i ja, kud svi tud i luda ja, da budem politički korektna i ne spomenem imena južnog komšije.....

Dakle, ovu godinu ću pamtiti kao posljednju koju sam radila za ovu firmu jerbo sam od 01.01.2006 nogirana!!!

Ajd, ne mogu se požaliti, dosta je bilo i ovih sedam godina jer se ni toliko nisam nadala kad sam se zapošljavala.... Anyhow, svak se nada da će baš on biti onaj bez kojeg firma ne može, ali na žalost, nije tako.

S druge strane, od kad mi je ova šefica došla, sva radost tog posla je nestala. U početku sam se još i nadala i pokušavala dati neke svoje ideje i neka svoja viđenja, zaista, pokušala sam sukreirati ured ali ona to nije dozvoljavala. Kontinuirano i polagano me izbacivala iz svega pa čak i iz sitnica koje su zaista značile ured itself. Često sam puta kolegama zvučala kao idiot, pretpostavljam, dok i oni sami nisu uvidjeli koliko me zaista izbacila iz svih značajnijih stvari i davala mi samo onaj dio posla koji ona sama nije voljela raditi... Nekome bi to možda i odgovaralo - znala sam biti bez posla od podneva pa sve do pet popodne – ali ja nisam taj tip. Internet, forumi, Blog, …, sve je to bilo interesantno neko vrijeme ali u principu, taj nerad me ubijao……….. nisam taj tip, jednostavno!

No, nisam tako zamislila današnji post, da glumim Kalimera (sjeća li se itko tog crtanog????), htjedoh spomenuti i neke dobre stvari.

Prva dobra stvar je dobroćudni tumor dojke koji sam operirala u trećem mjesecu. E sad, kako to može biti dobro? Jednostavno, samo mu ime kaže, BIO JE DOBROĆUDNI!!!!!!!!!!!!!
Hvala Bogu!!!

Druga dobra stvar je pužarnik kojeg smo startali ove godine i sve ono što je išlo oko njega, uživala sam zaista pišući poslovni plan i projekt za banku i županiju, gušt je saznati da znaš to raditi i da nemaju zamjerke za napisano, eto, svašta znam!!!!!!!!!

Treća dobra stvar je otkaz!

Ne bi vjerovali. Osjećam se kao ptica puštena iz kaveza……. Suupeeer, jeeeeee…. Mislim da će me taj feeling držati sve dok bude trajalo novaca u banci J a njih će biti jedno vrijeme, dobijam otpremninu, solidnu…….

U isto vrijeme počinjem raditi ono što me zaista privlači – u jednom NGO-u – a možda bude i nekakvih novinarskih pokušaja…… pregovaram upravo J. Sve to mi se jako, jako sviđa….

Nadalje, to što sam konačno upisala Expertu da dovršim neke davno započete stvari oko obrazovanja ….. Ova godina je baš bila super!!!! Mislim da sam donosila dobre odluke!

P.S. Situacija u obitelji je i inače dobra, već godinama……. Zbog toga je i ne izdvajam posebno, hvalim Boga na tome, svaki dan…………………




- 13:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

22.12.2005., četvrtak

Happy i Merry

Dovršena Doboš torta a čeka me Schwarzwald (hebem li je kako li se piše Švarcvald torta_?_?_?) i soft drinks uključujući Metaxu sa Pićem naše mladosti.... Šta je to, pitate li se, nemojte se puno jediti i sekirati i naprezati sive ćelije........ RODJENDAN

Preživjet ćemo još jedan, nećem reći koji po redu, pa neka mi je sretno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 13:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #

10.12.2005., subota

kratki pregled

Jednostavno, nemam pojma što se to dogadjalo ali evo ukratko. Posao u Zagrebu nisam dobila, dakle, činilo se loše. U medjuvremenu doznah da ću dobiti neku otpremninu a to će mi izvući dug banci za kredit, Visu, itd. Dobra vijest.

Drugo, kolega me zove da radim kod njega, pristala sam, ali će mi plaća biti dosta manja nego do sada. Srećom, na dijeti sam, pa mi manje i treba :)))))

JOŠ UVIJEK NE PUŠIM, I TO JE ODLIČNO. EVO, PUNIMO TRI MJESECA SUTRA!!!!!!!!!!!!! ČASTIM VAS SVE !!!!!!!! ne cigaretom, naravno :))))

Osjećam se odlično. Nekako, kao da skidam okove ovim otkazom, imam zilion nekih planova i želja..... ma svega će biti. Osim te plaće............ naravno.

P.S. Puževi spavaju zimski san. Za sve one koji tu dolaze zbog toga.....
- 00:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #
izgleda da sad radi... samo da mi još neko objasni kako da vratim desno ono što treba i biti desno, tj. one linkove, boxove, slike, etc ???????????????????
- 00:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

test, 1, 2, 3...........

ne samo da nema postova nego mi kažu da ne mogu ostavljati ni komentare... pa evo jopet testiram......
- 00:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

02.12.2005., petak

misteriozni nestanak postova

ili sam ja prolupala?????????????????
- 15:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

svašta nešto