Absolute beginner

08.10.2005., subota

otkaz, račun u banci, puževi, meteorologija, etc.

Kako primjetim, postoji neki moj redovni čitatelj koji nikako ne želi ostaviti link na svoj blog. E sad, pitam se ja naglas, ima li on uopće blog, ha????????????? Ajde, Puž, javni se, imaš li blog ili si onaj koji pretpostavljam da jesi pa imaš blog koji ne funkcionira?!?!
Ajd, javni se SMS-om........ BTW, ponedjeljak i utorak sam u Zogrebu belemu grodu..... mogli bi se i vidjeti?!? Imat ću vremena prijepodne u utorak.... u ponedjeljak bih tek išla, ima vlak negdje oko jedan popodne, predavanja počinju u pet, imam vremena. Spavam kod frenda i u utorak imam opet predavanja popodne u pet. Onda bih odmah kući, ako ima neki vlak oko devet navečer....

Katastrofa na računu. Dobila neke zaostatke da platim, ne, nije da nisam plaćala nego su oni nešto shebali, rekoše, mogu da platim do iduće godine ali ja nemam kad da razmišljam, ili platim odmah, dok još imam račun u banci, ili se besim o prvu krušku .......

Glava me boli. Vjetar na istoku zemlje. Strašan. Ajd, bar kiša ne pada.

Žukicu mi neko otrovao. Jučer smo je sahranili. Osta šest siročića, tek mjesec dana stari. Hranim ih već dva dana i poznaju mi glas..... A ona jadnica, ispade taman kako joj rekoh, rodi mi Žuki bar jednu takvu žutu kao ti. Već je bila stara..... al uspjela ostvariti moju želju, ostavila mi četvero žutih kao ona. Dvije cure si ostavljam. Ostale poklanjam.

Da, dvoje je žuto-bijelih. Da ne pomislite kako ne znam brojati...
- 21:02 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

svašta nešto