Absolute beginner

29.09.2005., četvrtak

selidba

još uvijek moj dragi seljaka puževe svaki dan... prebaci po 2-3000 komada i tako ćemo dok se temperature ne spuste još više i dok se gospoda ne počnu ukopavati. To je nekoliko sati dnevno za jednu osobu posla. Tako, tri do četiri sata dnevno.

A meni najavili nogu na poslu. Ne znam šta ću ni kako ću dalje. Eto, tražim posao, ako imate nešto pametno na istoku Hrvatske da mi ponudite, tu sam. Voljna raditi sve - od direktora neke bolje stojeće firme do čistačice sa redovnom plaćom. Moram, jer ako ne nadjem ništa pametnog od 01.01.2006 banka bi me mogla poslati u zatvor ....


- 21:17 - Komentari (7) - Isprintaj - #

20.09.2005., utorak

nešto za mene, ćevapi od puževa, recept

Ćevapi od puževa i vrganja

by gjurokaiser
skinuto sa Index.hr

Sastojci:
• 200 g kuhanih puževa
• 100 g pirjanih vrganja
• 20 g pršuta
• 300 g govedine (vratina)
• 10 g češnjaka
• 30 g ulja
• 10 g soli
• 2 g papra
• Preljev:
• 1-2 dcl bijeloga vina
• malo soka od češnjaka
• sjeckani peršin
Priprema:
Meso operite, rasijecite na komadiće 3 x 3 cm i sameljite u stroju. Mljeveno meso miješajte rukom 15-20 minuta uz dodavanje začina. Češnjak istucite čekićem da u njemu ne bude žilica. Smjesu treba ostaviti da odstoji nekoliko sati, a zatim pravite valjčiće, ćevape, rukom ili strojem pomoću lijevka koji se natakne na stroj za mljevenje mesa, pa se okretanjem ručice stroja meso protiskuje kroz lijevak i oblikuje kobasica promjera oko 2 cm od koje se režu ćevapi u dužini od oko 5 cm.

Ćevapi se peku na običnom roštilju namazanom slaninom ili uljem, po prilici 4-7 minuta, a na električnom roštilju oko 10 minuta. Za vrijeme pečenja dovoljno ih je okrenuti dva puta. Kada su gotovi, posipaju se paprom, a prema želji mogu se posipati i kosanim zelenim peršinom. Neki ćevabdžije popapre meso kada ga miješaju. Bolje je popapriti ćevape kada su pečeni ili staviti papar uz ćevape, jer svi ljudi ne vole papar. Uz ćevape se daje kao prilog mladi ili isjeckan luk. Mogu se poslužiti i sa svježim rajčicama, zelenom salatom ili pečenim zelenim paprikama, kao i sa senfom.

Vino skuhajte zajedno s malo papra, soka od češnjaka i sjeckanoga zelenog peršina, pa njime prelijte ćevape kada ih stavite na pliticu

- 16:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

18.09.2005., nedjelja

dan osmi

Još izdržavam....... zadnji sam put zapalila cigaretu prošle nedjelje prije spavanja, negdje oko ponoći, čini mi se...

E da sam bar takav karakter i na klopu!!!!!!!!!!!!!!!!

Drugog, ništa posebno. Samo skupljanje puževa i prebacivanje u druga polja. I tako svaki dan, par stotina komada pokupiš i prebaciš i ajmo opet Jovo nanovo........

Kiša opet pada, ne znam kakva će nam jesen i zima biti, moglo bi biti poplava.....
- 21:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

13.09.2005., utorak

pušenje je štetno za zdravlje

Imam periode u životu kad sam pušila i kad nisam. Prvo nisam , nekih petnaest-šesnaest godina a onda jesam. Jedno šesnaest-sedamnaest. Onda opet nisam, jedno godinu-godinuipol a onda opet jesam. Prvo po jednu cigaretu na dan, nekih pet-šest mjeseci, a onda sam jedan dan kupila kutiju Ronhil mentola i popušila četiri-pet cigareta u roku par sati.....

I sad opet ne pušim. Ima već 34 sata kako nisam zapalila ni jednu.... Koliko će ovaj period trajati???

Najgore od svega je što ja fizički nemam nekih problema sa apstinencijom. Nemam te neke tipične krize pušača. Ali psihičke, oh, to da, jeste................... uvijek i jesam bila pušač u društvu i navika je da kad nemam ništa pametnije za napravit, ja palim cigaretu...... čak sam dobila i "kompliment" da baš i ne izgledam kao neko ko ne puši !!!! Ma šta to značilo.... Znalo mi se desit da i tokom tih perioda nepušenja ljudi me obavezno ponude, taman i da me nikad prije nisu ni vidjeli.....

A i bliža okolina, sve pušači, svi dobri prijatelji (čast ponekom izuzetku!), moja bolja polovica, kolege s posla, etc, sve pušač do pušača. TO nije dobro. Takvi te upropaste. I to što u glavi još nisam raščistila 100%.....
- 10:51 - Komentari (8) - Isprintaj - #

10.09.2005., subota

Kaže ovako...

Datum i vrijeme prvog posta: 12.06.2004. (00:47)

Zadnji post napisan: prije 5 dana

Ukupno postova: 181

Ukupno riječi u svim postovima: 40645

Prosjek riječi po postu: 225

itd, itd, itd.


I poslije 14 mjeseci i ne znam koliko dana potpune anonimnosti (ne računajući jedno odavanje imena) ja sebi dozvolim da uletim u zamku i popustim.

Čovjek dodje da vidi moju farmu. Poveže tekst i sliku. A ja još uvijek ne znam ni koji mu je blog...........

Doduše, obećao ga je poslati. Link.

BTW, na istoku stare priče, kiša, cijeli dan i pada i ne pada. Onako. Baš serucka. Ne da ti raditi i samo bi spavao..... a treba mreže ukopavati i male puževe premještati u nova polja....

Čekat ćemo bolje dane....
- 19:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

05.09.2005., ponedjeljak

Big Brother

Imam samo jedno pitanje: Da li je Slavonija dio Hrvatske??????????????????????


Mislim, pogledajte sastav onih koji ulaze u Big Brother. Nema niti jedan natjecatelj da je barem rodjen u Slavoniji a kamoli netko, tko još uvijek živi ovdje...

Šta smo mi Slavonci??? Glupi? Ili neinteresantni? Seljaci? Neobrazovani dovoljno da nastupimo u jednoj tako inetelektualno nabrijanoj gluposti serviranoj od RTL-a???????????


Sranje kroz gusto granje. Nisam shvaćala ni prethodnu sezonu i nisam je gledala. Dapače. Nerviralo me je... A sada, sada pogotovo.

Sram ih bilo da ih bilo sve te koji su birali takmičare.
- 09:22 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

svašta nešto