utorak, 23.09.2008.

opet me nema...

da da.

opet me nema u blogosferi.

ali sad cu se ja opravdati!

naime, pocela sam raditi kao profesorica glazbenog. nije bas moja domena, ali je nekakav pocetak. tako da sad dane provodim vjezbajuci (da vidite s kakvim ucenicima imam posla, razumjeli biste moj razlog), i to puno, pomalo svirajuci u nekim orkestrima (kao sto je npr. Zagrebacka filharmonija) i spremajuci nastavu.
odlucila sam ne biti jedan od onih suhoparnih profesora koji pustaju samo klasiku i diktiraju brojke (pogotovo kad sam se ulovila da ja, violistica, ne znam koliko je Beethoven napisao kvarteta... zna li tko???), nego da im zelim pribliziti klasicnu glazbu i pokazati im da u biti ogranke i nastavke iste slusaju svakodnevno.

pa provodim dane smisljajuci i trazeci usporedbe (npr. renesansna glazba u crkvama i engleski sastav Enigma u pjesmi "Mea culpa"), pa jednu duhovitu da podijelim s vama:





a sad dalje na posao... treba naci primjere za razdoblje klasicizma...

i da iskoristim priliku da se ispricam svim profesorima kojima sam radila kaos na satu, sad znam kako je to.

rolleyes

dok ponovno ne ulovim vremena za nesto bolje...

budite dobro!

[23:08 - 4 ]
Komentari | Isprintaj | #

<< Arhiva >>