brojim.......
Free Web Counter

Free Hit Counter
___________________________
ovaj blog je rođen na predivan dan,
a to je bilo 27.7.2005

MAJSTORSKE MUDROLIJE

10.01.2008., četvrtak

prije nego ustanem iz pepela....

živ sam i čitav....
nisam dugo pisao, nisam imao potrebe za time....
što reći?
godinu dana prošla, a kada se sada sjetim ovog doba prije godinu dana nisam mogao ni zamisliti što će mi se sve izdešavat, kako će mi se život razvijat i di ću sve biti i doživjeti...
bilo je puno adrenalina, puno neugodnih trenutaka, puno teških i sumornih sati...
ali uvijek se nekako u svim tim trenucima pojavljivala jedna osoba koja mi je donijela tračak sreće, tračak nade i veselja....
nije uvijek bila ista osoba i nije uvijek bilo u istom obliku iznesena sreća i nada...
na tome sam im zahvalan neizrecivo, jer one će uvijek imati posebno mjesto u mome srcu, ma kako god se bili rastali ili razišli....
i sad postoji osoba koja je na neki način posebnija od drugih u mom životu...
počeo sam polako koračat naprijed. laganim korakom, smirena izraza lica, duboka pogleda....
netko se uplaši tog pogleda, netko bježi, nekoga to baš intrigira....
ja, znam što sve skriva taj pogled....
skriva mnoštvo događanja, iskustva, znanja i onda se ponekada zapita zašto se ljudi opterečuju tako nebitnim stvarima, koje su prolazne i nema se smisla trošiti na njih, jer se ne može utjecat na njih....
al sa druge strane samog sebe ulovim kako se uzrujavam oko toga šta se ljudi uzrujavaju oko meni tako banalnih stvari i šta nemogu shvatiti da je to toliko nebitno da će u sljedećem trenu zaboraviti da je to uopće bio problem....


sitnim korakom osjećam da nesvjesno ubrzavam.
želja za onime nečim neopisivim, onim nečim čemu mnogi teže, a rijetki okuse, a još manje ih se vrati i priča o tome....

dolazi vrijeme kada se ja izdižem iz pepela, kada čvrsto stajem na nogama, i velikim korakom trčim naprijed.... tada više ne poznajem strah, opasnost... već samo snagu i adrenalin što kola mojim venama...


- 23:40 - da te čujem!!! (7) - pljuni na papir - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
što će biti, biti će