brojim.......
Free Web Counter

Free Hit Counter
___________________________
ovaj blog je rođen na predivan dan,
a to je bilo 27.7.2005

MAJSTORSKE MUDROLIJE

17.11.2007., subota

brže od svjetlosti

svjetlost putuje najvećom mogućom brzinom....
ona nema masu, samo energiju.... barem za sada živimo u takvim uvjerenjima...
ali što ako to nije tako?
ako smo u krivom uvjerenju?
e niš onda, treba nam nova teorija,nova praksa, novo viđenje stvari...
samo za to treba vremena....

eh kada smo već kod vremena....
u zadnje vrijeme stvarno mi ide fino u životu... malo krenulo u pozitivu...
nadam se da će nastaviti u tom tonu...
nakon dosta pizdarija iza sebe, napokon je vrijeme da i meni zasja malo više sunca i ugrije me...

idem lagano... pojavi se tu i tamo kakav problem, neka nejasnoća, ali polako to rješavam....
mislim mogu i ja to brzo cap, cap... ali to se pokazalo kao loša taktika....
sada imam fintu dugog planiranja i kratkog roka izvršavanja akcije,.... tako da izgleda kao spontan niz događaja, kaos zapravo... ali u mojoj glavi razrađeno dio puta....

imao bi vam sada tu dosta toga za napisat, ali nekako nemam potrebu za time...
puštam neka se stvari odvijaju same od sebe uz pokoju moju intervenciju... jer ipak nemre sve biti prepušteno pukom slučaju...

zaista život je lijep, drago mi je da sam proživio i lijepe trenutke i one loše trenutke..
jer da nema loših trenutaka, ne bi cijenili one lijepe trenutke i uživali u njima....

možda opet dolazi oluja... osjeća se u zraku miris... ili je to miris razvedrivanja i mirnog mora što je predamnom....

bojim se izgovoriti....
no to je čar življenja, strepnja i ona slatko neznanje...

ljudovi ostanite mi čitavi, a sve ostalo bude nekako ;)

- 01:00 - da te čujem!!! (15) - pljuni na papir - #

05.11.2007., ponedjeljak

trio gušti

eto prošo dugiiii vikend....
naradio sam se po stanu... bogati stvarno treba imat sa ženama živaca kada se ide u šoping...
ali eto došla subota...
dogovor Vuk, Ibro-makedonac i majstor kuhaju mexićku večeru...
em dakle...
našli se trio gušti oko 5h i skoknuli u GETRO, di je vuk radio pa se našlo sve šta nam trebalo... od mesa do alkohola... to potrajalo dok se vuk pozdravio sa svom ekipom sa ex-posla...
dakle onda je krenula priprema večere... fino torilje napravlje, radio se umak..
svako od nas uzeo nešto pa pripremo, da majstor kasnije pokaže svoje kulinarsko umijeće na djelu...
pala je dobra spika. malo pretumbavali muško-ženske odnose, sex, budućnost i put preko bare...
vide se da koliko god bili različiti, imamo slične poglede na svijet, slične probleme, i stvarno je dobro došla prava muška spika uz crnu pivu i bez ženskog kokodakanja....
nakon nekog vremena došle djevojke... odma počele prigovarat na šta ja znam sve....
ova dovjca popizdili (već ozbiljno razmišljaju o prekidima svojih veza, pa kada zagusti uvijek zovu mene, jer ipak sam ja na neki način zaslužan za pizdarije u koje su se uvalili, ali o tome drugom prilikom :D )
no ja se nisam dao, napravio smjesu od povrća i mesa, stavio začina.... dio tortilja zapekao, a dio smo stavili da si svako sam mota...
ajde kada je alkohol krenuo niz grlo tenzije su se smanjile, pa bilo fino...
sjeli mi jest, a kada ono svi imaju samo riječi hvale na većeru...
evo priznajem to je bio timski rad, kako to vuk zove, ali svako je pridonio tom raju za naša nepca....
kasnije tako fino puni i opiti, krenuli do grada na karaoke....
eto trio gušti htjeo od pjevati KURVE-daleke obale, ali kao nisu imali pa nam uvalili 365 :D
totalni šou nastao.... prvo digli ekipu da nas bodri u nastupu, ali mi nismo bili sposobni pogoditi niti stiha :D
eto toliko o našim vrhunskim glasovnim sposobnostima (onaj scenski tu smo bolji i iskusniji)
ali dobili smo ovacije publike što je nama bilo sasvim dosta za jednu veće...
eto naletio na neku ekipu kojoj je bilo eto drago me vidjet da hodam sam i da sam u komadu (iako imam i viška djelova :D)

ali vrhunac vikenda je bio jutarnji trening na bazenu.. onako mamuran i pospan skočio u bazen...
odma sam se rastrjeznio i razbudio... u tren oka... eto sada znam kako liječiti mamurluk :D

dakle eto sada kreće tjedan, lagano i bez previše uzrujavanja....

draga nacijo ostanite mi čitavi, ostalo nije bitno ;)

- 01:18 - da te čujem!!! (9) - pljuni na papir - #

02.11.2007., petak

negdje između neba i zemlje...

evo da se javim :D
malo sam se bavio nekim stvarima pa nisam stigao previše mudrovat ovdje :D
kako stvari stoje?
pa ovako upisao sam neku parcijalu na faksu (nije bila to želja, ali eto...) međutim kako to reći, dok negdje ne smrkne tu ne svane :D
drugim riječima na nekim drugim segmentima života polako umire korov i počinje rast fino cvijeće :P
u planu je otići u ameriku (AMERIKO ČUVAJ SE DOLAZE TI 4 BALKANCA) i to takva da sam ja najmanji (sa svojih skromnih 186cm visine) ....
u zadnjih par dana potrošio sam brdo love... kupio novi lcd ekran 19" ... zaljubio se u sliku na njemu :D (a na slici traktor :D )
i tako neke tehničke sitnice... zadnja 3 dana mijenjam plafonjere po stanu... ono i tu se dosta iskeširalo, ipak mora biti fino okruženje... ;)
u sobu sam si stavio plave žarulje... preludo izgleda, kod buraza sređujemo audio-video sobu :D (komp kupljen ljetos, sada monitor, pa će i zvućnici za koji par dana)
mislim ovo nisu sitnice već, poprilično velike stvari.. ali bile su planirane i prije nesreće....
tako da sada u kratkom roku nadoknađujem propušteno...
čak sam bio i vani u điru sa frendom (prvi put od nesreće..) i bilo je stvarno fino...
neke su me stvari šokirale neugodno (mislim da kada je moja generacija imala tako 14-15g nije bila toliko bahata i imalo se nekog strahopoštovanja prema starijoj ekipi, ali to je samo moje mišljenje)
neke su me stvari ugodno iznenadile...

čak sam našao davno izgubljenu prijateljicu (rat je učinio svoje) ali eto čuda interneta se pokazuju svako malo :D
i to mi je drago....

osjećam se opet kao da sam našao svoji đir, da pronalazim svoju ekipu svoje izgubljeno mjesto pod suncem (sada više pod oblacima, ali zanemarimo to :D)
i sviđaju mi se tračci sunca što se probiju kroz oblake.....

što još reći?
zapravo ništa puno, os sutra službeno počinju treninzi trčanjem na sljeme (koje ću iz opravdanih razloga eskivirat.... :P )

dakle narode laganini i ostanite mi čitavi :D

p.s.
brucošijada PMF-a je 10.11.2007 u OTV domu ili ti boogalo :D
više informacija na :
http://brucosijada.cumez.org/stranice/index.php




- 21:23 - da te čujem!!! (3) - pljuni na papir - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
što će biti, biti će