brojim.......
Free Web Counter

Free Hit Counter
___________________________
ovaj blog je rođen na predivan dan,
a to je bilo 27.7.2005

MAJSTORSKE MUDROLIJE

21.10.2007., nedjelja

događa se

događa se eto tako ponekada da nekom čarobnom forom postanem naivan i povjerujem u neke riječi...
šta se dogodilo?
zapravo sutrašnji dan je trebao biti pun odluka, tj. saznanja o mogućnostima.....
no biti će to dan sa jednom nepoznanicom manje...
naime bila jedno djevojče (koja će možda ovo i pročitati) koja mi se dopala... stvarno svidjela... dala mi neku nadu u šugave dane. bila tu negdje kada sam bio duboko.... imalo je nade da budemo zajedno...
ali odlučila je da nismo jedno za drugo....
eh ulazi u antologiju odjeba... mislim da je ovo odjeb oko kojeg se najmanje sjekiram zujo
zazujao sam malo sa njom... šta je tu je...jednog dana možda mah....
pičim dalje

ma samo da kažem da sam sada u potpunosti na tržištu, nemam zapreki niti ograničenja :D

opićen jesam, mlad jesam, strgan više nisam, pičim dalje....

malo sam morao prikočiti, malo sam morao sagledat život drukčijim očima....
nisam tada suzu pustio kada su mi kosti ravnali, ali sam suzu pustio kada sam vidio koliko sam nemoćan, ali pregrizao sam to, sada sam opet u svom kolosijeku...

moji vlak leta dalje....

šta reći?
niš, majstor je sada u potpunosti nazad....
prvi trening je odrađen više nego zadovoljavajuće....
od 1.11 teretanica.... klesanje i veslanje rofl

tako dakle narode, ajmo samo veselo, veselo wink

ovaj da :D



mislim da sam ovo prije pogledao, bio bi pametniji :D
pogledajte do kraja, mislim kada čovjeku ne ide, kako reagirat i šta napraviti :D


- 23:00 - da te čujem!!! (12) - pljuni na papir - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
što će biti, biti će