brojim.......
Free Web Counter

Free Hit Counter
___________________________
ovaj blog je rođen na predivan dan,
a to je bilo 27.7.2005

MAJSTORSKE MUDROLIJE

30.09.2007., nedjelja

pozdravljam se....

evo odlazim...
odlazim na rehabilitaciju. pomalo tužan, pomalo zabrinut, pomalo preplašen, pomalo radostan, pomalo u isčekivanju...
dakle odlazim u varaždinske toplice na rehabilitaciju. neće me biti najmanje 3 tjedna, i to ako sve bude onako kako treba biti... što se ja toplo nadam da će biti....
vidim da sam vas sve ugodno iznenadio sa salsom, pa eto ovaj post će biti malo tamnijih boja...
zapravo ne znam što da vam kažem, nego da ću sa ne strpljenjem čekati povratak u normalu. u ono šta sam bio prije par mjeseci... dobro neću odma startat u petoj brzini, ali lagana druga-treća bi mogla biti ;)
ima se nekih planova kada se vratim, neka očekivanja....

možda mi je ovo i trebalo sve da spoznam zapravo koliko sam ja sam jak, i u glavi i u duhu i fizički.....
mnogi su mi rekli da ne bi išli na ispite, ne bi se trgali da daju godinu, ne bi se trgali da opet stanu na svoje noge...
zapravo sada kada me ljudi vide ne vjeruju da sam se potrgao, da sam bio uništen, jer jednostavno nemam potrebu da me ljudi sažaljevaju, ali ponekada je potreba koja riječ potpore, mudrosti, osmjeh koji ti daje snagu da ćeš progurat dan, da će izdržat bol i suze... na tome sam zahvalan, tim ljudima... jer sada imam razloga se trgat, boriti sam sa sobom, svojom poli, svojim suzama.....

brojat ću dane, sate, kada ću vas sve opet vidjet, onako nasmijane i sretne... kada ću se i ja isto tako slobodno kretat i smijati se. opet uploviti u život punim jedrima i snagom....

čitat ću vas dok sam i u bolnici, ali neću moći ostavljat komente (jer ću surfat prek moba..)
a za one koji imaju izrazitu želju ćuti me neka šalju mailove na peta_2c@yahoo.com

ja ću se potruditi odgovoriti...

zahvaljujem se svima na podršci i potpori.....

vaš jedan jedini i neponovljivi majstor wink

i za kraj:

ill bee back thumbup




- 13:51 - da te čujem!!! (18) - pljuni na papir - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
što će biti, biti će