brojim.......
Free Web Counter

Free Hit Counter
___________________________
ovaj blog je rođen na predivan dan,
a to je bilo 27.7.2005

MAJSTORSKE MUDROLIJE

07.09.2007., petak

Fragmenti moje duše

Vrjeme prolazi, kao šta kapi kiše udaraju o moj prozor. Tmurni oblaci se navlače, u zraku se osjeća miris promjena. Dolazi drukčije vrjeme, možda bolje,možda gore. Nekada poželim da ne znam za svijet, za ljude do kojih mi je stalo, onih koji ovise o tračku moje duše... Duše obasate velikim zidinama, obrasla trnjem i korovom...
Vrjeme liječi rane, one duboke i one pliče, ali nikada ne otvara potpuno dušu ponovo. Duša kada podigne svoje zidine ne ruši ih, samo ponekad, vrlo rjetko odškrine vrata, da se netko uvuče. Možda otkrije mnoge tajne, možda jednog dana zbog nje duša i otvori svoja vrata, skroz... teško je pustiti tako nekoga, jer zajedno sa tom osobom uvlači se strah, kroz duge, hladne hodnike. Uvodi sumnju svoju najbolju prijateljicu. Teško se je boriti tada sam sa sobom, biti bistre glave i mirne ruke.
Zapravo problem nastaje kada netko ko je jednom bio razlog zidinama opet zalupa. Počne okupljati vojsku iza brda, tamo gdje moji pogled ne doseže.... Čuje se samo gromoglasan topot konja, zveket lanaca i oružja... Teško je reći jeli nekada najveći neprijatelj opet kuca o vrata, ili samo diže pomutnju i utjeruje strah....
Umoran sam od tog neprijatelja, teško je odolijevati svim njegovim napadajima, provokacijama, podvalama, osobito sada kada sam odlučio barem malo odškrinuti vrata, malčice povjerovati da netko ima dobru namjeru, i da ju neću izbaciti pri prvim potrdhtavanjima, otiči daleko od svega...
Kad kada poželim otiči odavde, negdje daleko, gdje je sunce sjajno, nebo vedro, a valovi mora dotiču mi umorne noge. Leći i ne misliti... Mjesto za koje nitko nezna za njega, gdje ću na barem trenutak sklopiti oči, gdje kada ih otvorim neće dočekat pakao....
Ali sada nije vrjeme za bjeg, tu sam, i ostajem tu....
U zraku se osječa miris straha, teški oblaci se navlače i polako zamračuju nebo. Sada je vrjeme da se pripremi teška artiljerija, oklopi učvrste, jer sada imam razlog boriti se, do zadnje kapi krvi, znoja, zadnjeg daha... nema posustajanja, nema milosti, jer jednom ću ja stajati pred njegovim dvorcem u kojem će se on tresti od straha, bojat će se, a kada to vrjeme dođe neće mu biti spasa....
Vrjeme je da krenem, da se suprostavim svojim najvećim demonima i njegovim saveznicima, da zaštitim ono što blisko mojoj duši..... jer jednom kada ja zakucam na njegova vrata, tada će njegova moć nada mnom i njegova iulizija nestati....
Pada mrak, mrkli mrak, najtamniji do sada. Ovo je noć kada se odlučuje ko sa bojnog polja odlazi kao pobjednik, a ko kao zarobljenik, pognute glave.... biti će okršaja, posustajanja, previranja, borebe samim sa sobom, ali najbitnije je dočekati zoru, jer novi dan će svanut, donijet novo svjetlo na ovo strašno mjesto....

Možda sam zbunjen, možda sam prestrašen, a možda je to samo ono šta želim da se vidi, samo maska koja sakriva ono pravo mene, jer jednom kada bude otkriveno ono pravo vidjet će se razlika.....


- 16:01 - da te čujem!!! (12) - pljuni na papir - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
što će biti, biti će