MALA LIJENČINA (^_^)

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Moj(i) banner(i)


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




ARIGATOU GOZAIMAS TWINS =)


My Love :)


°˘°˘° Linkovi °˘°˘°

Blog.hr

Forum.hr

Monitor.hr

Twins banner:

Image Hosted by ImageShack.us


Yoruichi´s banner:

Image Hosted by ImageShack.us


TENA :)

HOTARU-CHAN

CHARA ;)

VISKA

ASKA :]

LENALEE

BLUE MARINE

LEE-KATE

BELL-CHAN

REY

AYUMI

DENIVA

ENMA-CHAN

ZEO

**EMI**

ShadoW

Mustard girl =)

Vampir€ Prince$$

Novosti iz Staroga Grada

ViPoF Ch@t =D

Kratak sadržaj za lektire naughty

2. stranica za lektire

Slobodna enciklopedija-wikipedia na hrvatskom (za plavuše :B )

Pomoć u vezi školovanja, ljubavnih jada, nesloge s roditeljima itd...svakako povirite i tu ;)

Youtube =)

Deviant art

Anime-that!

Mange

MAJNE KLAJNE AKAUNT :D ON Z DEVIANT ART :B

Tko je odgovoran za ovaj kupus??
Jedan višestanični organizam koji spada među kralješnjake a ima i čvor stanica koji zove mozgom! :)


Volim zidove,
razdvajaju me od budala:
zato sam sretan:
zidova je mnogo!



*mislim da život ima neku čar:
rodiš se nikakav,
ličiš na stvar i
tko zna hoćeš biti star...*



*svi smo mi u istom čamcu,
samo jedni veslaju a
drugi pecaju*



*svi mi griješimo,
neki više, neki stalno*



*samo smo jednom mladi
jer nas svijet ne bi podnio*



*griješiti je ljudski...
bacati krivnju na druge
još ljudskije...*



*živi kao da ti je svaki dan
poslijdnji i vidjet ćeš:
jednog ćeš dana biti
sasvim u pravu*



*da bi ostvario svoje snove
trebaš se najprije probuditi*



*RECEPT ZA DOBAR DAN*
pojedi ujutro živu žabu
i cijelog ti se dana neće
dogoditi ništa gore...



*jedino se iz nosa može
izvuči nešto a da poreznik
ne pruži šaku*



*BUDI LUKAV - OSTANI GLUP*



*samoubojstvo?
to je dobar znak samokritike...*



*mi smo oni na koje su nas
roditelji upozoravali*



! pušenje ti skračuje cigaretu !



*volim ljude ali ih teško nalazim*



*čuvajmo drveće-na njima
su živjeli naši preci*



JEDI GOVNA!!!
6 000 000 MUHA VALJDA
ZNAJU ŠTO RADE!



*izvrni hrpu govana na stol
pa ti muhe više neće smetati*



*svijet pripada budalama
jer su u većini*



*slom živaca je naslijedan
- dobivamo ga od vlastite djece*



*ne odgodi za sutra ono
što možeš odgoditi za prekosutra*



*pijem kako bi u alkoholu
utopio svoje brige...
ali one očito znaju plivati..*



*ako vam novac ne donosi
sreću - dajte ga meni*



* AKO IMAŠ GLISTE....
NISI SAM.... BWAHAHA *



*svinja je očit primjer
reinkarnacije:
danas je svinja, sutra je
šunka...*



*biraj: voliš li biti mrtav
pijan ili mrtav trijezan?*



*ŽIVOT JE OTVORENA
KNJIGA, NE ZATVARAJ
JE DOK JE NE PROČITAŠ
DO KRAJA*



* I love the love
and love loves me
but someone who I love
does not love me *



* ljudi su pokvarena rasa
prljava i zla i tko ljude
sluša uvijek nastrada*



* NIKAD NE GLEDAJ LIJEPOTU
KOJA BI TE ZAVELA,
VEĆ DUŠU KOJA BI TE VOLJELA,
JER LJUBAV JE KRATKA,
A MLADOST JOŠ I KRAĆA,
A ŠTO JEDNOM PROĐE
VIŠE SE NE VRAČA! *



* proljeće je...
pčele to rade...
leptiri to rade...
hoćemo li i mi to raditi?
...zaboravi...
ljudi ne lete...*



* VoLiM YouR EyEs,
ZaTo JeR Su VeRy NiCe,
MaLkiCe LooK At Me,
PoSLiJe TogA DoN´t ForGet me,
SrCe Mi TiKa-TaKa FoR YoU
BecAuSe I LoVe YoU ! *


(^_^)



Image Hosted by ImageShack.us



Ljudi koji su jednom davno visili na Vipovom chatu znat će me kao malu balavicu s nickname-om KELLY :)
Imam Facebook account, My Space također ali ga uopće ne koristim jer se u tome nisam snašla najbolje. Najviše koristim svoj msn koje je: *C E N S O R E D*. Uz ovaj blog vrijeme tu i tamo trošim na 3D chatu poznatom kao IMVU - zanimljiva stvarčica, kradu mi creditse. xD
Crtanje mi je zgodan hobi, no imam razdoblja kada ga zanemarujem. Zlostavljam kompjuter velikom količinom slika. Visim po internetu ponajviše radi kontakata i internetskog raja. Dalje ne želim pričat jer je lijepše za neke stvari kada ostanu nedovršene. :)

31.10.2009., subota

God bless Croatia

Dragi moji apstraktni čitatelji, drago mi je što vas vidim u sve većem i veće broju. :)

Uzmemo li u obzir kada sam zadnji puta pisala doista se mnogo stvari promjenilo. Uzmimo sam početak škole kao apokaliptičku promjenu čitavog mog malog svijeta. :D No, prežive žohari atomsku bombu, kak ne bi ja školsku godinu??

Evo nekog sažetka novosti kod mene:
Krenula sam na satove klavira kod susjede, škola je počela u 9. mjesecu a ja sam knjige dobila (sve) tam negdje oko kraja istog mjeseca, promjenila sam lokaciju i osobu za repeticije iz matematike - no još uvijek mi je test 2, poslije repeticija sa ocem vozim auto, počela sam puštat kosu i izgledam jadno, cvjetaju prištevi od školskog stresa a ja i njih skupa sa noktima i frkanjem kose pogošavam, udabljala sam se i čini mi se da je ova školska godina ubitačnija nego ove prije. Uz to još uvijek nisam psihički usklađena; čitaj: NISAM DOMA.

Sve skupa - malkice sam izluđena sa svime.

No, nije to bila zadnja kap koja je prelila čašu, već zajednička tema domaćih radova i eseja koji su sada aktualni... a tema je školstvo. I tako se sjetim našeg bajnog hrvatskog školstva od kojeg se počinjem vatat za glavu kolutajuć očima.
Evo, samo da spomenem kako sam tamo negdje krajem 10. mjeseca pukla na živce kad su spominjali kako moramo šta prije odlučit koji bi fakultet htjeli upisat i koji 4. predmet na maturi želim odabrat. Došlo mi je da ih sve fino negdje pošaljem, jer ja još uvijek nisam zainteresirana za bilo što. Jedno vrijeme sam bila uvjerena kako je biologija ono što me zanima, ali sada kad spomenem biologiju jednostavno nemam onaj neki osjećaj motivacije. Vjerujem da je kao prvo rezultat promjene profesora... Doduše još smo ih izmjenili barem 4ero u 2. razredu, a sada imamo jednu profesoricu koja uopće - meni bar - ne djeluje motivirajuće... Tako da je sva moja ne toliko velika želja splasnula...
Ma, ja znam po ljudima od kojih sam čula kako upravo profesori mogu učinit da onaj mali kotačić u tebi dobije energiju i da se počne okretat. Uopće čak nije ni bitno da li je škola dobro opremljena ili da li je fasada u raspadnom stanju ili ne - bitno je baš to kakvi su profesori predavači i ljudi!
Također, sada neki dan opet kažu kako 4. predmet na maturi mora biti povezan sa fakultetom na koji želimo ići. ;__; Toliko nisu kvocali u zdrav mozak nikoga koliko će nas iskvocat! Šta je koga od njih briga na koji ću ja fakultet? Jesi sretan šta`s me se rješia?? Jesi? Dobro, onda ne oklijevaj oko toga da me se riješiš! >_>
Ako itko ima volju dalje nastavit o ovoj temi nek izvoli to i napravit u komentarima ispod posta.

A sada malo o politici i novinskim stranicama...
Kao što je jedno doba bilo jako zanimljivo pratit univerzalno važne živote Dikana i Dolores, tako je i sada velik pritisak na Keruma i Fani. Trebam li kakvoj djeci pojašnjavat zamisao svega ovog ili da ostane kako jest??
U svakom slučaju dok se te tuđi posli, apsolutno nevažni u životu običnih ljudi, stavljaju na naslovne stranice, močnici spletkare i predu svoje mreže kriminala, korupcije i sve te politike.
Pročitala sam neki dan definiciju politike i onako sam raširenih očiju bila na prvi tren iznenađena a onda sam se sjetila da mi je to ipak poznato od prije. Ističem onaj dio >> na dobrobit naroda kojim se vlada<<. Ono, baš zanimljivo nešto. :S To mi je isparilo iz glave kroz ove godine.
O, da, i još samo da kažem kako je Polančec čini se još najbolje postupio pri davanju ostavke. Govor me je baš ugodno iznenadio. Sve je priznao i rekao crno na bijelo - za što je i za što nije odgovran te kako se ne želi bavit prljavim polsovima. Možete me ispravit ako sam u čemu ovdje pogriješila, no koliko me pamćenje služi njegov komentar bi se mogao ovako sažet.

Ne želim vas više natezat. Ako budem imala sreće dvoje ljudi će pročitat post a jedan od njih ostavit će komentar... :/
Možda je čak i to previše.

Živjeli blogovi!
;)

- 17:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>