MALA LIJENČINA (^_^)

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Moj(i) banner(i)


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




ARIGATOU GOZAIMAS TWINS =)


My Love :)


°˘°˘° Linkovi °˘°˘°

Blog.hr

Forum.hr

Monitor.hr

Twins banner:

Image Hosted by ImageShack.us


Yoruichi´s banner:

Image Hosted by ImageShack.us


TENA :)

HOTARU-CHAN

CHARA ;)

VISKA

ASKA :]

LENALEE

BLUE MARINE

LEE-KATE

BELL-CHAN

REY

AYUMI

DENIVA

ENMA-CHAN

ZEO

**EMI**

ShadoW

Mustard girl =)

Vampir€ Prince$$

Novosti iz Staroga Grada

ViPoF Ch@t =D

Kratak sadržaj za lektire naughty

2. stranica za lektire

Slobodna enciklopedija-wikipedia na hrvatskom (za plavuše :B )

Pomoć u vezi školovanja, ljubavnih jada, nesloge s roditeljima itd...svakako povirite i tu ;)

Youtube =)

Deviant art

Anime-that!

Mange

MAJNE KLAJNE AKAUNT :D ON Z DEVIANT ART :B

Tko je odgovoran za ovaj kupus??
Jedan višestanični organizam koji spada među kralješnjake a ima i čvor stanica koji zove mozgom! :)


Volim zidove,
razdvajaju me od budala:
zato sam sretan:
zidova je mnogo!



*mislim da život ima neku čar:
rodiš se nikakav,
ličiš na stvar i
tko zna hoćeš biti star...*



*svi smo mi u istom čamcu,
samo jedni veslaju a
drugi pecaju*



*svi mi griješimo,
neki više, neki stalno*



*samo smo jednom mladi
jer nas svijet ne bi podnio*



*griješiti je ljudski...
bacati krivnju na druge
još ljudskije...*



*živi kao da ti je svaki dan
poslijdnji i vidjet ćeš:
jednog ćeš dana biti
sasvim u pravu*



*da bi ostvario svoje snove
trebaš se najprije probuditi*



*RECEPT ZA DOBAR DAN*
pojedi ujutro živu žabu
i cijelog ti se dana neće
dogoditi ništa gore...



*jedino se iz nosa može
izvuči nešto a da poreznik
ne pruži šaku*



*BUDI LUKAV - OSTANI GLUP*



*samoubojstvo?
to je dobar znak samokritike...*



*mi smo oni na koje su nas
roditelji upozoravali*



! pušenje ti skračuje cigaretu !



*volim ljude ali ih teško nalazim*



*čuvajmo drveće-na njima
su živjeli naši preci*



JEDI GOVNA!!!
6 000 000 MUHA VALJDA
ZNAJU ŠTO RADE!



*izvrni hrpu govana na stol
pa ti muhe više neće smetati*



*svijet pripada budalama
jer su u većini*



*slom živaca je naslijedan
- dobivamo ga od vlastite djece*



*ne odgodi za sutra ono
što možeš odgoditi za prekosutra*



*pijem kako bi u alkoholu
utopio svoje brige...
ali one očito znaju plivati..*



*ako vam novac ne donosi
sreću - dajte ga meni*



* AKO IMAŠ GLISTE....
NISI SAM.... BWAHAHA *



*svinja je očit primjer
reinkarnacije:
danas je svinja, sutra je
šunka...*



*biraj: voliš li biti mrtav
pijan ili mrtav trijezan?*



*ŽIVOT JE OTVORENA
KNJIGA, NE ZATVARAJ
JE DOK JE NE PROČITAŠ
DO KRAJA*



* I love the love
and love loves me
but someone who I love
does not love me *



* ljudi su pokvarena rasa
prljava i zla i tko ljude
sluša uvijek nastrada*



* NIKAD NE GLEDAJ LIJEPOTU
KOJA BI TE ZAVELA,
VEĆ DUŠU KOJA BI TE VOLJELA,
JER LJUBAV JE KRATKA,
A MLADOST JOŠ I KRAĆA,
A ŠTO JEDNOM PROĐE
VIŠE SE NE VRAČA! *



* proljeće je...
pčele to rade...
leptiri to rade...
hoćemo li i mi to raditi?
...zaboravi...
ljudi ne lete...*



* VoLiM YouR EyEs,
ZaTo JeR Su VeRy NiCe,
MaLkiCe LooK At Me,
PoSLiJe TogA DoN´t ForGet me,
SrCe Mi TiKa-TaKa FoR YoU
BecAuSe I LoVe YoU ! *


(^_^)



Image Hosted by ImageShack.us



Ljudi koji su jednom davno visili na Vipovom chatu znat će me kao malu balavicu s nickname-om KELLY :)
Imam Facebook account, My Space također ali ga uopće ne koristim jer se u tome nisam snašla najbolje. Najviše koristim svoj msn koje je: *C E N S O R E D*. Uz ovaj blog vrijeme tu i tamo trošim na 3D chatu poznatom kao IMVU - zanimljiva stvarčica, kradu mi creditse. xD
Crtanje mi je zgodan hobi, no imam razdoblja kada ga zanemarujem. Zlostavljam kompjuter velikom količinom slika. Visim po internetu ponajviše radi kontakata i internetskog raja. Dalje ne želim pričat jer je lijepše za neke stvari kada ostanu nedovršene. :)

16.06.2009., utorak

The Sitting Bull has spoken.

To se mora i meni dogodit, očito postaje neki trend. Da, zanemarila sam blog. Dosadilo mi je sve to skupa. Vidim da nema dosta ljudi više; neki nemaju vremena, nekima je također dojadilo pisanje, itd...
Zvučat ću bezobrazno, ali to je ista stvar kao nekad i sad s Vip-chatom. Zanimao me samo dokle je bilo dobre, "uhodane" ekipe ondje, kasnije su svi nestali i rijetko je kad tko svračao na chat. A sada nemam više volje pružati ljudima svoje vrijeme tražeči ljude sa sličnim interesima ili kakve srodne duše. Eto tako je to; a dijelom imam i pravo. Cura iz razreda je jednom spomenula kako je stalno prije visila za kompjuterom stječući prijatelje, igrajući igre itd itd, a zatim je shvatila da troši vrijeme bezveze, da zapravo treba živjeti život u punini a ne pred ekranom. A opet, sve mi je to jasno kao i mnoge i neke druge stvari, no opet - tu sam. Zašto je to tako teško prekinut? Svaki put kad promislim, osjetim da mi se ne da biti pred nekim ljudima, jednostavno znam da nisam ni komuktivna više koliko sam možda bila (čini mi se da sam vrhunac doživjela kad sam bila jako mala i brbljala na telefon koji uopće nije bio povezan u struju). Ne samo to, nego znam da je teško naći ljude koji mi pašu. A eto i još jedne stvari koja me izjeda - prezahtjevna sam - i tako sve u krug.
Mogla bi vrlo lako utonut u ovo pisanje ali me podsjeti da sve pišem u javnost koju to niti zanima niti bi trebalo zanimat. Uostalom to su moje osobne stvari.

Ova godina me nije previše oduševila s prosjekom prolazne ocjene. Bila sam se nadala petici, na kraju su mi neke predmete zaključili manje - po mom mišljenju moglo je to bit više samo što je bilo i subjektivnosti i nemilosrđa. -.- Al jbg, šta je tu je. Samo da ne idem ispod četvorke i sve je okej.
Ošišala sam se. Imala sam neku ideju kako bi to trebalo izgledat, samo što moja kosa nije baš raspoložena za suradnju pa je to ispalo drukčije. Uspredite!

Sada pišem neku glupost čisto za razonodu, da imam šta radit, posudit ću ovih dana 4 lektire iz hrvatskog i jednu iz engleskog za preko ljeta, a željela bi pročitat još jednu knjigu koju sam preko zime započela ali nisam stigla radi škole...

Obečajem da će slijedeći post biti zanimljiviji, mogla bi uzet neku temu kao otuđenost - to sam obrađivala kao seminar iz vjeronauka pa eto, da nije stalno o meni (umišljena baba yes).

Odoh!
Sayonara!
- 21:16 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>