MALA LIJENČINA (^_^)

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Moj(i) banner(i)


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




ARIGATOU GOZAIMAS TWINS =)


My Love :)


°˘°˘° Linkovi °˘°˘°

Blog.hr

Forum.hr

Monitor.hr

Twins banner:

Image Hosted by ImageShack.us


Yoruichi´s banner:

Image Hosted by ImageShack.us


TENA :)

HOTARU-CHAN

CHARA ;)

VISKA

ASKA :]

LENALEE

BLUE MARINE

LEE-KATE

BELL-CHAN

REY

AYUMI

DENIVA

ENMA-CHAN

ZEO

**EMI**

ShadoW

Mustard girl =)

Vampir€ Prince$$

Novosti iz Staroga Grada

ViPoF Ch@t =D

Kratak sadržaj za lektire naughty

2. stranica za lektire

Slobodna enciklopedija-wikipedia na hrvatskom (za plavuše :B )

Pomoć u vezi školovanja, ljubavnih jada, nesloge s roditeljima itd...svakako povirite i tu ;)

Youtube =)

Deviant art

Anime-that!

Mange

MAJNE KLAJNE AKAUNT :D ON Z DEVIANT ART :B

Tko je odgovoran za ovaj kupus??
Jedan višestanični organizam koji spada među kralješnjake a ima i čvor stanica koji zove mozgom! :)


Volim zidove,
razdvajaju me od budala:
zato sam sretan:
zidova je mnogo!



*mislim da život ima neku čar:
rodiš se nikakav,
ličiš na stvar i
tko zna hoćeš biti star...*



*svi smo mi u istom čamcu,
samo jedni veslaju a
drugi pecaju*



*svi mi griješimo,
neki više, neki stalno*



*samo smo jednom mladi
jer nas svijet ne bi podnio*



*griješiti je ljudski...
bacati krivnju na druge
još ljudskije...*



*živi kao da ti je svaki dan
poslijdnji i vidjet ćeš:
jednog ćeš dana biti
sasvim u pravu*



*da bi ostvario svoje snove
trebaš se najprije probuditi*



*RECEPT ZA DOBAR DAN*
pojedi ujutro živu žabu
i cijelog ti se dana neće
dogoditi ništa gore...



*jedino se iz nosa može
izvuči nešto a da poreznik
ne pruži šaku*



*BUDI LUKAV - OSTANI GLUP*



*samoubojstvo?
to je dobar znak samokritike...*



*mi smo oni na koje su nas
roditelji upozoravali*



! pušenje ti skračuje cigaretu !



*volim ljude ali ih teško nalazim*



*čuvajmo drveće-na njima
su živjeli naši preci*



JEDI GOVNA!!!
6 000 000 MUHA VALJDA
ZNAJU ŠTO RADE!



*izvrni hrpu govana na stol
pa ti muhe više neće smetati*



*svijet pripada budalama
jer su u većini*



*slom živaca je naslijedan
- dobivamo ga od vlastite djece*



*ne odgodi za sutra ono
što možeš odgoditi za prekosutra*



*pijem kako bi u alkoholu
utopio svoje brige...
ali one očito znaju plivati..*



*ako vam novac ne donosi
sreću - dajte ga meni*



* AKO IMAŠ GLISTE....
NISI SAM.... BWAHAHA *



*svinja je očit primjer
reinkarnacije:
danas je svinja, sutra je
šunka...*



*biraj: voliš li biti mrtav
pijan ili mrtav trijezan?*



*ŽIVOT JE OTVORENA
KNJIGA, NE ZATVARAJ
JE DOK JE NE PROČITAŠ
DO KRAJA*



* I love the love
and love loves me
but someone who I love
does not love me *



* ljudi su pokvarena rasa
prljava i zla i tko ljude
sluša uvijek nastrada*



* NIKAD NE GLEDAJ LIJEPOTU
KOJA BI TE ZAVELA,
VEĆ DUŠU KOJA BI TE VOLJELA,
JER LJUBAV JE KRATKA,
A MLADOST JOŠ I KRAĆA,
A ŠTO JEDNOM PROĐE
VIŠE SE NE VRAČA! *



* proljeće je...
pčele to rade...
leptiri to rade...
hoćemo li i mi to raditi?
...zaboravi...
ljudi ne lete...*



* VoLiM YouR EyEs,
ZaTo JeR Su VeRy NiCe,
MaLkiCe LooK At Me,
PoSLiJe TogA DoN´t ForGet me,
SrCe Mi TiKa-TaKa FoR YoU
BecAuSe I LoVe YoU ! *


(^_^)



Image Hosted by ImageShack.us



Ljudi koji su jednom davno visili na Vipovom chatu znat će me kao malu balavicu s nickname-om KELLY :)
Imam Facebook account, My Space također ali ga uopće ne koristim jer se u tome nisam snašla najbolje. Najviše koristim svoj msn koje je: *C E N S O R E D*. Uz ovaj blog vrijeme tu i tamo trošim na 3D chatu poznatom kao IMVU - zanimljiva stvarčica, kradu mi creditse. xD
Crtanje mi je zgodan hobi, no imam razdoblja kada ga zanemarujem. Zlostavljam kompjuter velikom količinom slika. Visim po internetu ponajviše radi kontakata i internetskog raja. Dalje ne želim pričat jer je lijepše za neke stvari kada ostanu nedovršene. :)

16.04.2009., četvrtak

Not as I palnned but something like that...


Draga braćo i sestre! :D
Okupili smo se ovdje danas kako bi proslavili povratak mog dragog kompjuterića u svakidašnji život!!! xD
Tooooo!!! Wohooooo!!! ---( malo prostora za iživaljavanje i euforiju)---

---(okej, prošlo je)---
^-^
Wuiii~ Tako sam happy da je ponovno živ! :D I ima novih stvarčica po sebi!
Evo npr strašno me živcira s podcrtavanjem riječi koje ne poznaje ^-^ očito nije navikao na ´rvacki ^-^
Šta´s tuo dogo´dlo? :O Pokupila sam nekakav virusić :3 Ne mora značit da je onaj kojeg su "reklamirali" na vijestima da je pušten u Europu - čoko kod kojeg je procesor bio nema pojma šta ga je strefilo....
The mistery of the decade. ^-^
Ajme, tako sam sretna :) Istina, uopće nije dobro to šta sad opet imam svoj kompjuterić - sa novim stvarčicama u sebi koje samo čekaju da se istraže! :D Mislim, vrime mi je za uvatit knjigu ^-^ rekla sam si da ću puno toga obavit a na kraju mi proletili praznici ko da ih i nije bilo... :/
Tako da sam naučila samo 42 dicte iz latinskog (još 13) i nešto malo povijest (više po sječanju od prije) i pročitala sam jednu od dvije lektire...
:)) ima posla...
A, da! Da se vratim na kompjuter: mislila sam kako je lik rekao da je morao brisat mailove da mi je izbrisao samo poštu na accountima... Iako malo nelogično - otkud on zna moju lozinku etc etc ... Genije...
Zatim, kad sam u utorak i srijedu bila na sekinom laptopu (u Splitu) preko Iskona na internetu slučajno mi je ispalo da nisam mogla otvorit gmail. Zaključih: izgleda da mi ga je lik zbriso xD hhh
Napravila ja novi mail :D BRAVO JA! (novi mail [btw] je: andrea.neja@gmail.com - i mislim ga zbrisat čim skužim kako ^-^)
Zatim drugi dan odem na net i vidim da mi je hotmail još tu.... okej... nije mi jasno... "Valjda lik još nije zbriso ovaj?? :s "
Na kraju krajeva vidim da uopće ništa nije dirao od mojih mailova nego one koje praktički uopće ne koristimo - ONI NA KOMPJUTERU. -.-"
Niš, glavno da je sve tu :D
Presretna sam! ^-^ Čak imam nekih demo igrica pa ću iz pogledat!
Twins su me uvukle u Ether Sagu :D Nesmijem je skinut! Mislim, blesava je igrica (online) i nije niš posebno al se jednostavno navučeš - a to mi najmanje treba: još jedna ovisnost koja će me držat za kompjuterom 8D

Idem uživat! Sutra počinje proslava Twinsizovog rođendana :D (ovo čudno zvuči...Twinsizov... jedna osoba a dvije :s bolje da ne razmišljam previše... zapetljat ću se....)
Dolaze Nera, cure neke iz umjetničke, Niki,... :) Ma bit će nas dosta....
Andrea Sakura i Andrea Ino su odustale doć :(( čak i Ayumi ne dolazi... kmeč D:
Osim toga sutra je mom tati rođendan :D
Obožavatelje molim da mu pošalju cvijeće preko mene ^-^
>> Ne primamo tange, hvala.<< ;D

Pusaaaaaaaa! x3

- 21:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>