MALA LIJENČINA (^_^)

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Moj(i) banner(i)


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




ARIGATOU GOZAIMAS TWINS =)


My Love :)


°˘°˘° Linkovi °˘°˘°

Blog.hr

Forum.hr

Monitor.hr

Twins banner:

Image Hosted by ImageShack.us


Yoruichi´s banner:

Image Hosted by ImageShack.us


TENA :)

HOTARU-CHAN

CHARA ;)

VISKA

ASKA :]

LENALEE

BLUE MARINE

LEE-KATE

BELL-CHAN

REY

AYUMI

DENIVA

ENMA-CHAN

ZEO

**EMI**

ShadoW

Mustard girl =)

Vampir€ Prince$$

Novosti iz Staroga Grada

ViPoF Ch@t =D

Kratak sadržaj za lektire naughty

2. stranica za lektire

Slobodna enciklopedija-wikipedia na hrvatskom (za plavuše :B )

Pomoć u vezi školovanja, ljubavnih jada, nesloge s roditeljima itd...svakako povirite i tu ;)

Youtube =)

Deviant art

Anime-that!

Mange

MAJNE KLAJNE AKAUNT :D ON Z DEVIANT ART :B

Tko je odgovoran za ovaj kupus??
Jedan višestanični organizam koji spada među kralješnjake a ima i čvor stanica koji zove mozgom! :)


Volim zidove,
razdvajaju me od budala:
zato sam sretan:
zidova je mnogo!



*mislim da život ima neku čar:
rodiš se nikakav,
ličiš na stvar i
tko zna hoćeš biti star...*



*svi smo mi u istom čamcu,
samo jedni veslaju a
drugi pecaju*



*svi mi griješimo,
neki više, neki stalno*



*samo smo jednom mladi
jer nas svijet ne bi podnio*



*griješiti je ljudski...
bacati krivnju na druge
još ljudskije...*



*živi kao da ti je svaki dan
poslijdnji i vidjet ćeš:
jednog ćeš dana biti
sasvim u pravu*



*da bi ostvario svoje snove
trebaš se najprije probuditi*



*RECEPT ZA DOBAR DAN*
pojedi ujutro živu žabu
i cijelog ti se dana neće
dogoditi ništa gore...



*jedino se iz nosa može
izvuči nešto a da poreznik
ne pruži šaku*



*BUDI LUKAV - OSTANI GLUP*



*samoubojstvo?
to je dobar znak samokritike...*



*mi smo oni na koje su nas
roditelji upozoravali*



! pušenje ti skračuje cigaretu !



*volim ljude ali ih teško nalazim*



*čuvajmo drveće-na njima
su živjeli naši preci*



JEDI GOVNA!!!
6 000 000 MUHA VALJDA
ZNAJU ŠTO RADE!



*izvrni hrpu govana na stol
pa ti muhe više neće smetati*



*svijet pripada budalama
jer su u većini*



*slom živaca je naslijedan
- dobivamo ga od vlastite djece*



*ne odgodi za sutra ono
što možeš odgoditi za prekosutra*



*pijem kako bi u alkoholu
utopio svoje brige...
ali one očito znaju plivati..*



*ako vam novac ne donosi
sreću - dajte ga meni*



* AKO IMAŠ GLISTE....
NISI SAM.... BWAHAHA *



*svinja je očit primjer
reinkarnacije:
danas je svinja, sutra je
šunka...*



*biraj: voliš li biti mrtav
pijan ili mrtav trijezan?*



*ŽIVOT JE OTVORENA
KNJIGA, NE ZATVARAJ
JE DOK JE NE PROČITAŠ
DO KRAJA*



* I love the love
and love loves me
but someone who I love
does not love me *



* ljudi su pokvarena rasa
prljava i zla i tko ljude
sluša uvijek nastrada*



* NIKAD NE GLEDAJ LIJEPOTU
KOJA BI TE ZAVELA,
VEĆ DUŠU KOJA BI TE VOLJELA,
JER LJUBAV JE KRATKA,
A MLADOST JOŠ I KRAĆA,
A ŠTO JEDNOM PROĐE
VIŠE SE NE VRAČA! *



* proljeće je...
pčele to rade...
leptiri to rade...
hoćemo li i mi to raditi?
...zaboravi...
ljudi ne lete...*



* VoLiM YouR EyEs,
ZaTo JeR Su VeRy NiCe,
MaLkiCe LooK At Me,
PoSLiJe TogA DoN´t ForGet me,
SrCe Mi TiKa-TaKa FoR YoU
BecAuSe I LoVe YoU ! *


(^_^)



Image Hosted by ImageShack.us



Ljudi koji su jednom davno visili na Vipovom chatu znat će me kao malu balavicu s nickname-om KELLY :)
Imam Facebook account, My Space također ali ga uopće ne koristim jer se u tome nisam snašla najbolje. Najviše koristim svoj msn koje je: *C E N S O R E D*. Uz ovaj blog vrijeme tu i tamo trošim na 3D chatu poznatom kao IMVU - zanimljiva stvarčica, kradu mi creditse. xD
Crtanje mi je zgodan hobi, no imam razdoblja kada ga zanemarujem. Zlostavljam kompjuter velikom količinom slika. Visim po internetu ponajviše radi kontakata i internetskog raja. Dalje ne želim pričat jer je lijepše za neke stvari kada ostanu nedovršene. :)

29.03.2009., nedjelja

Neka bude teksta - i bi teksta!

Buenos Dias, mučačoz miaz... Ili tako nekako...
Primjetit će se da ste vi, mnoge bistre glavice, primjetili da sam promjenila dizajn na obični dizajn običnih smrtnika. -(Rečenica mi je predobra)- A, dakako postoji tome i razlog! :)
Pazi razloga: onaj prije mi je dosadio i pomalo išao na živce. Tho, imam želju da mi dizajn bude plav... :/ actually, svijetlo plava sa crnom i bijelom bojom... s nekim uzorcima prirode... nećeg fantazijskog :/ Pojma nemam...

Enivej, ajmo mi na neku pametniju temu. Mislim, ipak sam uskrsla od mrtvih - again.
(nakon nekoliko minuta)
Ajme iden si na živce s ovim pisanjem posta x( rawr

Okay! I can do it! Dattebayo!

´vako: Još jedan ipo fakin tjedan do kraja školeeeeeee!! xD
:S Primjetila sam da u zadnje vrime spikam drty D: Uwaaa~
Moram na ispovijed kad smo već kod toga -.- rawr... nisam bila od... prošlog Uskrsa... *mrmlj, mrmlj*
Ja bi to ukinula... Zašto mene mora slušat neki pop i šta sam ja sve radila i rekla >_< ?? Pa npr dođen na ispovid i kažem: "Bila sam jako zla... Silovala sam malu djecu...", pa ono, pop kaže: "Aj, OK, ovako ćemo... 30 Zdravo Marija, 50 Oče Naša i ima da dođeš na križni put ovu subotu.", a kad vidiš tog popa po putu ili na župnom onda će te gledat onak: "Iju! Iš, puj, dalje od mene. Ajme, baš si odvratna!" xD
Okej, malo retardirana usporedba, ali imam jednostavno neko gađenje na to da ono šta je moje - osobno i privatno - dijelim s tamo nekim likom koji će totalno promjenit pogled na mene... Nije potrebno verbalno se izraziti.. mislim, to se vidi i primjeti.

Dooobro~ Da sad sve ne bude na temu ispovijedi i mojih fobija u vezi s time...

Dobila sam veri kulj knjigu od seke :) s posvetom! Dirljivom posvetom T_T ah... *sniff* Enivejz, knjiga je od Marije Jurić Zagorke - Kamen na cesti.
Nisam se mogla suzdržat pa sam već sada počela čitat iako sam imala u planu tu aktivnost započet tek na praznike (ljetne). :P

Eww... predug post... bole me oči :))
Jedva čekam praznike~ Tako mi se neda učit... Ako budem ustrajna mogla bi proč s pet :| To bi onda bilo prvi put da nakon .. hmm... otprilike 6 godina prolazim razred s pet xD
Weeeee~!!
U zadnje vrijeme se zabavljam glupostima :D npr gledam Gitak...
Evo jedna dobra gluparija: LaWL - nemojte shvatit ozbiljno da ja ovo slušam :P Hell no!
Ja se na to samo smijem!

Mislim da ću s ovim i završit =p

Pusam vas i želim vam ugodan doček praznika >:B hhh

Kisi-kisi!



- 19:13 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>