365 MAJICA

ponedjeljak, 06.11.2006.

Ovo ce biti blog o projektu sakupljanja majica; ako Vam nista nije jasno,molim da procitate moj dopis koji ovih dana (i slijedecih cu slati) šaljem po svim hrvatskim udrugama,tvrtkama,institucijama,klubovima...

HVALA SVIMA NA POTPORI!

Danas je stiglo nekoliko posiljki na moju adresu,

VELIKA HVALA

MDM d.o.o. iz Virovitice,
Istarskoj tvornici vapna - Raša,
Alfaplanu iz Dubrovnika,
Termici iz Novog Marofa,
Parkovima i nasadima iz Splita
RAGUSA d.o.o. Tvornica tjestenine Čakovec
Žito i Fleuret koje mi je poslao Aleks Batinac iz Osijeka,
prijateljima sa akademije u Splitu, Mihi i njegovoj sestri Mariji te njihovoj cimerici Martini,Vedranu,Mileni, Toniju i frendu iz Zagreba Kikiju!


U kuci ih trenutno posjedujem 29. iako sam mislila da ih imam vise. Ovaj tjedan ocekujem dogovorenih 20-ak primjeraka. To je sasvim solidan broj s obzirom da sam mailove tvrtkama pocela slati u četvrtak (ne racunajuci vikend - neradne dane). Sutra novi izvjestaj o dogovorima,sad bjezim slati mailove!


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting

Dopis koji saljem naokolo, procitajte ga i Vi i donirajte nesto iz svog ormara!


ZAMOLBA ZA REKLAMNU MAJICU



Poštovani,

Javljam Vam se kako bih Vas zamolila da mi pošaljete jedan/nekoliko primjeraka majice s reklamnim logom Vaše tvrtke, ustanove, instituta, kluba (...) ili s raznih proizvoda koje zastupate. Veličina majice nije bitna, bitan mi je samo logo.

Ideja mi je prikupiti 365 takvih majica kako bi ostvarila novi umjetnički projekt. Naime, svaki dan u godini bih se u jednoj takvoj majici fotografirala. Kada bi se projekt dovršio majice i fotografije bih izložila u uglednom izložbenom prostoru.
Glavna ideja projekta je dokazati kako te majice vrijede više (jer nose jedinstvenu poruku) od skupocjene odjeće sa „reklamnom“ markom.

Vaša majica biti će izložena u galeriji što je dobar način prenošenja poruke javnosti, bila ona humanitarnog, marketinškog,informativnog ili duhovitog karaktera .

Sa poštovanjem, unaprijed hvala

Sonja Gašperov

p.s. više informacija o projektu možete vidjeti ovdje:

PROKLETI_BAMBIJ BLOG _ PRVA OBAVIJEST



- 20:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #