maja16-kc

nedjelja, 21.05.2006.

..ljudi da vi znate kako je ovaj vikend bio meni dobarrrr..ne to je nevjerojatno...

ola svima..evo mene sva kipim od srece,a zbog toga su zasluzne neke osobe...joj ljudi kako vas volim....
uglavnom petak je sjajno zapoceo i jos bolje zavrsil.. a subota uuu..ujutro sam bila na matki,a u 16,00 sam isla u virje na nogometnu tekmu..(da vidim kako mi dragi igra) bilo mi je bas ljepo još su i pobjedili 6:2..tak da ono svi sretni i zadovoljni...a ja ponosna na svog decka heeh hehe :)))deaddeaddeadda navecer je dijana dosla k mene sredile se i van..malo bile u pubu i onda u 23,30 picile ravno u ORINOCO..tam je se vec tad pocela atmosfera zakuhavati..ekipa je naravno vec bila tamo(dejan,tihić,zoran,zoran2)i poceli smo se lagano dozirati alkoholom..lagano ne...i tak je vrijeme odmicalo..a mi plesali i dosle su cure iz mog raz. i onda sam s njima malo plesala..tj.trgale samo se bolje receno..DJ KRNYA..za one koji ga slucajno neznaju to je najbolji dj u kc a i okolici tip pusta tako dobre stvari da sam ja popizdila totalkaaaaa...uhhh kako je bilo dobroooo..i tak mi smo pili i pili..dosta se popilo,..no o tom necemo sada niko nije zamrl..hehebangbangal ok..kasnije smo otisli do kluba di je bilo dost ljudi no vrlo klratko sam ja tamo bila...morala sam nekud drugdje..heethumbup i tako ..a da kad smo doma dosle (dijana i ja)pa razdanilo se je a mi smo jos stajali na parkingu..i onda nas je tihic dijanin decko ne otfural doma tj.k meni jer se ovaj vikend kod mene spavalo..mislim samo na sebe i dijanu da nebi bilo ..smokin i tak smo dosle doma u ...beeeep...nije bitno dosle i zaspale ko klade...no ja sam se rano digla oko 10 jer sam isla na matku a dijana je crkala ko prasica do 12,15nut i onda sam ju digla..pospanka...da i to nije sve nakon tako jebene subote morale smo se odmoriti nee..pa smo popodne isto odlandrale pole rucka ne i tak vrnule se u 8...pak nas nije bilo doma..bile smo malo na...na...na...a tam di mi idemoludlud i bilo je genijalno..eto to su vam neke sitnice koje sam uspela sazeti uglavnom ovih2/3 dana je bilo zakonnnnn...zakonnnn...eto to bi bilo sve od mene...joj..eh bas sam sretna..da ajd da vas pozdravim (ekipu po abecedi dijana dejan tihić zoki1,2)lana slava ane ivana helena sanela i si ostali volim vas kissss

- 21:20 - Komentari (17) - Isprintaj - #