maja16-kc

četvrtak, 11.05.2006.

..eh da mogu u sitne sate..kad me misli navedu na te...da tiho do tebe svratim..i za ljubav da ti se obratim...

alo ljudi evo i mene nakon ovog više manje dobrog dana...kaj da vam velim došla sam u šk sva sretna vesela i ono...fakat bilo je dobro zajebavala sam se pokusavala nasmijat helenu koja je danas bila nekaj tužna i tako..uglavnom bila sam dobre volje...ali sad navecer nekak ma neznam malo sam se sa mamom poreckala i odma sam lose volje..neznam uglavnom dan je bio super ali uzasna vecer uzasnaaaa...cjeli tjedan se veselim prokletom vikendu i izlasku...a sada kak je subota pred vratima..jednostavno neznam...nije da mi se nejde van..a opet sam nekak..neznam kak-..nadam se da ce petak biti lijep..bar ga ja tak zamisljam i da cu se "ispuhati"...i sretna i zadovoljna da cu se vratiti doma....ma neznam vidjet cemo jos to..al volila bi da bude sve onako kako sam zamislila al neznam tesko...jer..ma nista...necu se vise zaliti..necu...ajd idem ja spavat jedino mi to preostaje..kisssnono
evo za kraj cu vam nesto reci i objavit neke slike
Image Hosted by ImageShack.ushmm...uz ovo cu rec sljedece...pogledajte kako se oni vole..ali ipak ne ostaju zajedno zato treba prihvatiti da nije uvijek sve bajno u ljubavi i da se neke stvari jednostavno desavaju i moraju desiti..al kad nekog volimo onda ga moramo cuvati jer ljubit pa izgubit joj to je uzasno...ps.nemojte povrijediti osobu koja vas voli..eto...
Image Hosted by ImageShack.us
a ovo je primjer hedonizma..u kojem bi ja mogla uzivati citav zivot i nebi mi dojadilo(ali naravno samo sa jednom osobom koju volim a to je dejan..kiss)

- 21:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #