maja16-kc

utorak, 09.05.2006.

...mi smo jedno drugom rekli sve ovako najbolje je za oboje...iz tvoje ruke otrov bi popila..toliko sam ja tebi vjerovala..a sada kad sve znam..preživjela sam..nikom sebe nebi toliko davala...

pozdrav svima ..evo i mene nakon ove srijede..koja očito nikom nije bila bajna(mislim meni bliske osobe)..a nadala sam se tj.htjela sam da mi bude baš sretna zbog nekih stvari...mislim nije važno kojih,al meni jako važnih(neki znaju na kaj ciljam)...al ono nije tak ni loše prošlo..mama mi nije išla na na roditeljski,al bude išna na informacije..ma nek ide..baš me zanima kaj joj bu raska sve rekla...ok vidjet čemo i to..suta je srijeda joj bliži se petak,a samo to se i čeka..vjerojatno ću ići van sa ekipom hehe..al ono vidjet ćemo još to..glavno je meni da završi ovaj naporan tjedan..koma..profesori nas doslovce zatrpavaju sa prokletim testovima,ma to je nenormalno,al valjda tako mora biti,,..neznam..evo napisat ću vam neke meni ljepe pjesme..nadam se da će vam se svidjet..to su pjesme koje slusam dok sam slabije volje..a tak se osjecam zadnjih par dana...

Zovem da ti cujem glas,da te podsjetim na nas
da te pitam kako si,sto je novo ljubavi.

Zovem da ti kazem sve,tvoja sam i volim te
i da nemam nikoga,samo tebe jednoga.
(e da ovo mi je super pjesma bas u mom stilu,i tocno tako ja razmisljam kad nekog volim tj.kad volim ovog koga sada volim,a volim ga beskrajno..)

Danas otvaram oči nakon svih ovih godina, niti ja voljeh tebe, nit si ti mene voljela, samo stara navika je ostala....(ovo ne želim komentirati niti imam potrebu)

Ne zaboravi nikad, na tvojoj sam strani
da volis me niko ti nece zabranit'
jos minut pa ponoc i suza za kraj
al' tu sam za tebe, znaj.(a ovo da...hm ja sam uvijek uz osobe koje volim i na mene uvijek mogu računati)


Malena,kako ću bez tebe sutra,
malena,falit će mi s tobom jutra
ima drugih, ima boljih,ali nebo zna..
samo TI SI MOJA MALENA
(a ova pjesma ima posebno mjesto u mom srcu kao i osoba koju volim neopisivo)

ZADNJI PUT KADA BILA SI TU NISAM ZNAO KAKO BLIZU JE KRAJ, PUSTI SVE I NE ZALI ZBOG NAS ISTU GRESKU TI NE PONAVLJAJ,DA LI JOS NOSIS TUGU U POGLEDU SVOM PONEKAD DA LI NEKOM JOS PRICAS O TOM ZASTO MI SKUPA NISMO USPJELI MOJA LJUBAV U TVOM ZIVOTU NEDOSTAJE LI?(ah da ova pjesma me podsjeca na proslost..kojoj se ne vrijedi okretati)

Na svakih 5min
Nova ti cigareta zatreba.
Dođi preko puta
U mom je srcu jedna kutija.(ovo je dio pjesme nikotin...pa ...uglavnom proslosttt..)

PA ŠTA AKO NISMO SUDENI JEDNO DRUGO PA STA LJUBAV TO JE SRECA NATPLJENA TUGOM PA STA BOL POSTOJI SAMO DA SE PREBOLI BOLJE DA TE OSTAVI ONAJ TKO TE NE VOLI.
(teško je ali najbolje je kad prekines nesto sto ionak nece potrajati stoga..ne varaj sebe i druge)

Bori se za ljubav, za radost i sreću.
Bori se za ono što poželiš, bori se za ono što ti mnogo znači.
Ne budi ko drugi, budi svoj, ne gledaj druge, ne brini za njih- oni će se snaći.
Ne razmišljaj puno, ne misli uvijek,opusti se vidi i slijedi put srca.
Mladost je kratka, sve će ti to biti jasno, al tad će biti jako kasno..
Ne osvrći se, bilo pa prošlo. Hej! Novo je vrijeme došlo!
Kad te zaboli ili ti uspomene zamiriše, izbaci to iz sebe što rijeđe i što tiše.
Ako je on taj sjeti se- gotovo je, kraj!
Budi što čvršća i što jača i njegova će strana biti kraća!
Truciranja, osveta, to rješanje nije. Istina i suoćenje,
E tu se pobijeda krije!
Ma što bilo, glavu gore, opusti se i uživaj!

eto toliko od mene nadam se da vam se sviđa ovaj post i da ste se negdje i sami pronašli...kissmahmah

- 21:12 - Komentari (2) - Isprintaj - #