maja16-kc

ponedjeljak, 08.05.2006.

....u dušu me tvoj pogled tako..lomim se pucam ko staklo..

coolcoolcoolcoolcoolojla svima..evo mene odmah moram da vam pišem...kaj da vam velim osim da je ovo još jedan od glupo dosadnih ponedjeljkaaaaaaa...još sam pod utjecajom ludog vikenda...al sam zbedirana jer subota je tek za 4 dana...joj a ja bi već vannnn...nadam se da mi bu brzo prošel tjedan jer moram vannn morammm...danas sam baš nikakva nekak bezveze zbediranablablablablablablai ono jedino vikend i neke osobe me mogu nasmješiti..a nadam se da če se te osobe pronać u ovom tekstu...deadi tako uglavnom tj.je bezveze počeo al mora dobro završiti mora...da sutra je roditeljskimadmad pa onda vi procjenite kako je tjedan "dobar"(ne)..uglavnom čeka se VikeND...Opće neznam kaj da vam više pišem...da možda da sam bila na instrukcijama iz matematike i da mi je instruktor zakonnnnn ali fakat super je eto...sutra je novi dan nadam se dobar...eto volim vas..mahmah

- 21:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #