maja16-kc

nedjelja, 07.05.2006.

NIKAD NISI UMEO DA ME RAZUMEŠ U LJUBAVI.SADA ME IMA ON I PUSTI ME DA RADIM SVE SA NJIM JER GA VOLIM.ROMANTIČAR ON JE U DUŠI I RADI SVE ŠTO VOLIM NE VREĐA ME I NE OSTAVLJA SUZE I BOLI.TI BUDI TAMO U ONOM GRADU I VIDI KAKO JE KAD GUBIŠ SE,LUTAŠ I NESTAJEŠ.

OLA SVIMA EVO MENE NAKON PREDIVNOG VIKENDA....hehehe kaj da vam velim bila sam vani i bilo je poprilično dobrom..ok loše je krenulo jer su neke glupe osobe mislile da mi mogu pokvariti vikend ali grdo su se zaj..... baš zato mi je bilo super..i nek se pojedu žive...plesala sam..malo pijuckala..izludirala se i bilo je zverski..naravno bili su i dečki..mislim na DEJANA TIHIĆA I ZORANA...oni su fakat odlični...baš sam sretna kaj smo si svi tak dobri..ekipa je zakon..a moj dečko je najbolji... :)) to mi je dokazao više puta..evo ovim putem ga pozdravljam...i kaj drugo reči osim Dejan hvala ti za sve ...
danas smo bili na roštiljadi na šotki bilo je zakonnnn jelda DIJANA???fino smo se naklopali i uživali samo da znate..hehe-..eto to bi bilo ukratko to...sve vas volimm...kako sam happy...pozdrav svimaaa...lana super ti je blog vt...kisssssssssssssswavewavewave

- 22:30 - Komentari (4) - Isprintaj - #