maja16-kc

četvrtak, 04.05.2006.

...ne moraš da budeš lep da bi za mene bio pravi...nemoraš da budeš moj svejdno bih te ukrala..umetnik u ljubavi ako si onda mi se javi da po meni slikaš ti pejzaže golim rukama...

ojla svima...opće pa nisam opićena ovih dana neee..opće...al nema veze..baš sam sretna zaljubljena skroz i to je sve..ah kaj si mogu kad sam takva..jedva čekam subotu ono ORINOCO nisam bila 4tj.znate vi kaj je to za mene 4tj.ma cijela vječnost...ali zato ovu subotu uuuu Dijana ja i ekipa carujemoooooo...i nema boljih od nas nema...kako će nam biti dobrooo to nije istina jeaaa...e da sutra je poprilično težak dan u školi uredskom odgovaram i pišem gospodarstvo..nadam se da ću preživeti..ah kaj se mora mora se jebiga...usp ne prostačiti ne ne ..baš sam smotana evo to bi bilo to od mene...sve vas volim...a Dejana najviše..hehecerekcerek:Free Image Hosting at www.ImageShack.us:smijehsmijehkisskiss
ja vlah žaneta i ana na ročkasu od joba

- 22:38 - Komentari (4) - Isprintaj - #