maja16-kc

ponedjeljak, 01.05.2006.

NE ZABORAVI NIKAD NA TVOJOJ SAM STRANI..DA VOLIŠ ME NITKO TI NEĆE ZABRANIT..JOŠ MINUT PA PONOĆ I SUZA ZA KRAJ..AL TU SAM ZA TEBE ZNAJ..JER SRCE NIJE KAMEN..NE SRCE NIJE KAMEN..DA GA SAMO BACIŠ IZ KAPUTA KAO KARTU POSLJE PUTA..NE SRCE NIJE KAMEN..

OLa ljudi evo već vam se javljam...nadam se da ste ugodno proveli nedjelju ...ja jesam !!!evo sada ću se obratiti nekim osobama
s*N*L*--->STARA MOJA kaj da ti velim sve je ispalo super i to je to..uglavnom znaš koliko sam mislila da bu ovak da bu onak..na kraju je sve za 5.a kaj se tiće burnog tjedna mislim na zg kužiš ne..ma neznam kaj da ti velim uopće...užassss..zato nisam htela ić k heleni jer znaš..ne hvala nenene dost je bilo svegaa..ovak mi je super i to je to..hvala ti kaj posjećuješ i komentiraš blog..vidimo se sutra..kisss

SLAVICA---> OLA KUMA evo komentirala sam i ja tebi naravno..vidim ljepo si se zabavila na svatovima superrr i ja na rođendanu a bome i jučer heheh :)) znaš sutra nas čeka škola a knjigu nisam ni vidla mislim da hrv.pišemo komaaa joj al ok preživjet ću...eto to bi bilo to od mene vt..

LANA---> E MORAM TI NEKAJ PRIČATI ZNAŠ U VEZI ČEGA JOJ...

a sada malo općenito..kod mene vam nema ništa novoga..jučer samo Dijana i ja malo zaružile u ugodnom društvu i to je sve..uglavnom bilo nam je ljepo ko i uvijek eto ..sutra već u školu i opet sve po starom..ali tko zna kaj donosi novi dan..hehe volim vas kiss

srce nije kamen

Ne zaboravi nikad
na tvojoj sam strani,
da volis me niko,
ti nece zabraniti,
jos minut pa ponoc
i suza za kraj,
al' tu sam za tebe znaj...

ref:
Jer srce nije kamen, ne, srce nije kamen
da ga samo bacis iz kaputa,
kao kartu poslije puta...
srce nije kamen, ne, srce nije kamen,
kad pukne na dva dijela nije vrijedno
jer vise ne kuca k'o jedno
Srce nije kamen...

Tebi je lako poroglasit me greskom,
skupit' sve stvari i otic sa smjeskom,
sad ti je lako, a lose kad krene,
onda se sjetis mene...

ref:
Jer srce nije kamen, ne, srce nije kamen
da ga samo bacis iz kaputa,
kao kartu poslije puta...
srce nije kamen, ne, srce nije kamen,
kad pukne na dva dijela nije vrijedno
jer vise ne kuca k'o jedno
Srce nije kamen...

U dusu me tvoj pogled tako,
lomim se pucam ko staklo,
kako da kazem ti zbogom kad sve gubim s tobom...

ref:
Jer srce nije kamen, ne, srce nije kamen
da ga samo bacis iz kaputa,
kao kartu poslije puta...
srce nije kamen, ne, srce nije kamen,
kad pukne na dva dijela nije vrijedno
jer vise ne kuca k'o jedno
Srce nije kamen... cerek

evo sad nastavak od većeras..opet sam malo izašla sa standarnom ekipom nas 4 "ludih"bilo je super..malo do orinoca,pa u planine hehe i tako je to ..joj sutra škola...nenene eto to bi bilo to ukratko..e da Dijana ono za auto mislim ludiloooo ipak nas nije shvatio jaooo...idemooo...kiss

- 13:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #