maja16-kc

nedjelja, 30.04.2006.

opet noć briše dan..kiše prošlih ljeta trag..i kako da mi odnose sve do čega stalo je..ALI NE NE PREDAJEM SE..još mogu ZA NAS promijeniti svijet..

ej ljudi evo da ne kažete kak vam se neču javiti..pišem..ali opet kratko jer idem spavati..jučer (subota)bila sam na rođendanu od brata mog dečka..mogu vam reči da je bilo superrrr..baš sam se ljepo zabavila a nadam se i svi ostali..e da moram vam napisati jednu predivnu pjesmu..pa evo

Dok si uz mene

Opet noć briše dan
Kiše prošlih ljeta trag
I kao da mi odnose
Sve do čega stalo je

Ali ne, ne predajem se
Još mogu za nas promijeniti svijet
Znam da me lomila noć
Al' opet rađao dan
I uvijek vjerovat' ću
U nova jutra jer znam
Prošlost je sve iza nas
Sad samo ruku mi daj
Ljubav pobijedit će sve
I nikad neće biti kraj
Dok si uz mene

Preda mnom put od lišća žut
Godine su jesenje
I kao da mi odnose
Sve do čega stalo je

Ali ne, ne predajem se
Još mogu za nas promijeniti svijet
Znam da me lomila noć
Al' opet rađao dan
I uvijek vjerovat' ću
U nova jutra jer znam
Prošlost je sve iza nas
Sad samo ruku mi daj
Ljubav pobijedit će sve
I nikad neće bit' kraj
Dok si uz mene

evo nadam se da vam se sviđa meni je stvarno prekrasna i tako,..uvijek me obuzme neki feeling dok ju slušam..eto to bi bilo sve poszdrav DIJANI ANAMA SLAVI EKIPI IZ GORICA POSEBNO MOM DEJANU HELENI IVANI SANELI LANI I SVIMA OSTALIMA..KISS

- 14:24 - Komentari (3) - Isprintaj - #