Pijesma podrške za Elu xD

Mali Mate

Rodjen sam u Zapizdini i to volim, yest
Obozavam Severinu is’o sam na film
Imam slike kojekakve( hm hm) moram skupit sve
Mjenjo sam se sa Ivicom jos mi fale dvije

Slusam Jovu,Katu svaki dan s 7 sam prosao
U čmar sam ja u vlaku jucer dosao
Volim se u pički kupat skoro cijeli dan
Kad poplavim Jovo vice hajde Mate van

Zbor sestara milosrdnica

Nije dobar Stipe, nije dobar Ante
Ko je dobar ko nam treba nego mali Mate
Nije dobar Stipe, nije dobar Ante
Ko je dobar ko nam treba nego mali Mate

Jovo solira na ritam gitari

Bs solaža

Mali mate

Na radiu svakog danas slusam samo Manowar
Narucio sam jednu picu dida ce da plati
Al ce se i on poslje pridružit
Mogao bi sada sredit dvije madžarice
Bolje i to nego ove fuj pice

I tako sam vam drago drustvo dosao do kraja
Vec me malo skakljika od dlaka jaja
Vidio sam ljepih cura ne znam da li znate
Sada vracam se u Zapizdinu pozdravlja vas Mate

Zbor sestara milosrdnica

Nije dobar Stipe, nije dobar Ante
Ko je dobar ko nam treba nego mali Mate
Nije dobar Stipe, nije dobar Ante
Ko je dobar ko nam treba nego mali Mate

Mali mate

Ja sam mali Mate toliko da znate
Kad na rastem sretan bicu cure neka vicu
Ja sam mali Mate od Jove i Kate
Hajde sa mnom zapjevajte

Ja sam mali Mate toliko da znate
Kad na rastem sretan bicu cure neka vicu
Ja sam mali Mate od Jove i Kate
Hajde sa mnom zapjevajte

Ja sam mali Mate toliko da znate
Kad na rastem sretan bicu cure neka vicu
Ja sam mali Mate od Jove i Kate
Hajde sa mnom zapjevajte

Jedna dugačka dugačka solaža za kraj

Judas Priest

Eo mene
Danas nisam u skolu iso,bolio me nes stomak,mislim da je opet viroza,pa mi došla Ella na kavu,pa smo neš čavrljali,mislim uvijek neš čavrljamo ;) lol sad mi je vec i malo bolje....

Trebao bi 1.2 skinit protezu ;) neznam kak ce to izgleat,s jedne strane super,a s jedne ono,ipak to imam 100 godina....

Helloween

Ela eo da ti dokazem kak su judasi prejebeno super-ovaj spot ipak je zajebancija...ocijeni od jedando sedam,e da,stigni poslušat helloween prejebeno je ;)



Eo dokaz da je istina sta sam ti govorio ;) (2 naj pjesme po meni od njih)
Touch of Evil
Electric Eye ;)

Ukratko o meni i tv-u
...najdraži film mi je naravno osim LOTR-a Star Wars,i zapravo mrzim kad netko kaže STAR VARS,to me deprimira,ili HARI POTER....brrrrr,malo respecta...pa to je ono film no.1. ono prva saga koju sam pogledo je bila imperij uzvrača udarac...batwawawawaaa....ludilo...inače baš i negledam previše tv,al ovo je super...a osim star warsa super mi je i film egzorcist...LOL,iso sam kod prijatelja i njegovog brata spavat,al smo digli egzorcista da nam nebude dosadno i to,i onda je Borna reko da cemo tulumarit cijelu noć i zaspo nakon 15 min. i tak smo mal mi kartali,i prosla ponoc...i mi se sjetili filma,i zamracili sobu,hehehe,i upalili egzorcista...i gledamo mi tako...hm hm,neznas kojoj sceni bi se smijo,mislim ja sam se smijo na sve,dok je borna spavao,filip malo malo pa vrisne,i onda se smije...nakon par dana uvatila me jezzzaaaa..neznam zasto,onda sam se opet poceo smijat...
Exorcist
Zao mi sto nisam iso gleat Eragon,cuo sam da je film ono super,napravio ga neki lega(14-15 god.)po uzoru na Lotr,mislim božee,pisat bzvz,ja sam sposoban napisat samo neke nebuloze(npr. prica o cmaru)a kamoli knjigu.....a od serija nis posebno,sudnice,a od emisija me se posebno dojmila istraga,i vh1 rocks na vh1(samo mi je zao sto bude kasno,najcesce u 11,i traje samo pola sata,al bar pustaju dobre stvari-nekad,heheheheheee)...

Anal Mandica-Sta se ne ubijem Anal Mandica Rules
Kako ljudi sviraju jebote-brrrrrrr

Maiden < ( 97 ) > Hell

<< Arhiva >>

Maiden Hell-sva prava pridržana § Sva prava pridržana-All rights reserved § Tnx for visiting § Maiden Hell-sva prava pridržana