Image and video hosting by TinyPic

...


***
...

*klikni na: KNJIGA POSTANKA U POEZIJI

*klikni na: KNJIGA IZLASKA U POEZIJI


...

2014:


*POČETNA stranica

RUJAN 2014:

*STRPLJENJE - CHALLENGE, na parkingu

*Život je pun (challenge) iznenađenja

*Sjećanje na studentske (prognaničke) dane

....







LINKOVI:


OČIMA VJERE 2013

---
...

*''Spomeni se da svetkuješ
Dan Gospodnji'', - u župi sv. Filipa i Jakova,
U Godini vjere

---
OČIMA VJERE 2012 !! ne otvara se :-(

tek ponešto iz 2012:

*Oprez! na tržište stiglo zabranjeno voće
*Rado se sjetim svetog Frane
---

OČIMA VJERE 2011
OČIMA VJERE 2010
OČIMA VJERE 2009
OČIMA VJERE 2008
OČIMA VJERE 2007

...

IZ ARHIVE 2013:

BOŽIĆNO PROMIŠLJANJE, intervju sa don Josipom Mužićem, (GK)

Predanje Bogu i Gospi - oružje protiv vrhunskog ubojice

Poljski blaženik Jerzy Popielusko-svećenik-domoljub-mučenik

Znanost potvrđuje Bibliju - na dnu Crvenog mora pronađeni kotači bojnih kola egipćana

HEROJ VJERE I PROSTA - bl. Miroslav Bulešić

Najveći skok Blanke Vlašić-OBRAĆENJE

Kao janje među vukovima - Marijana Petir

Samosažaljenje ili vjera - ovisi gdje gledaš

Razmišljanje o Isusovoj muci... (A.K.Emmeric)

Bacati kamenje,... na koga, na što?

Naši zaštitnici nam odgovaraju ako ih želimo čuti

Vidiš li Franjo, moja Crkva se ruši

Bivši ovisnik postao svećenik; Ivan


opomene iz prirode, ponor

Molitva u prirodi ili hodočašće spomeniku molitve

Voljeti svoju vjeru

Padre Pio - svetost koja zrači

kad bi Bog počeo bacati kamenje

Papa Benedikt podnio ostavku

Hvalospjev ljubavi kao ispit savjesti

Učiti i od kamena

Kako izbjeći čistilište

Milijunašica radi u gradske čistoće

Kruv i krov

Dugin putin, tisnin klancin

A Bog nas svejedno voli

Savršena radost, sv. Franjo

Ribari ljudi

Pravo kraljevanje je služenje...

Bogotražitelji-ce

Sveta tri kralja

Samo Bog te neće razočarati

Osigurati se za vječnost





Image and video hosting by TinyPic

Pomozi mi, o Gospodine,
da moje oči gledaju milosrdno,
da nikada ne sumnjičim i ne sudim po vanjštini,
nego spoznajem što je lijepo u dušama mojih bližnjih
i pomažem im.
Pomozi mi,
da moje slušanje bude milosrdno,
da budem naklonjena potrebama svojih bližnjih,
da moje uši ne ostanu ravnodušne
za boli i žalopojke bližnjih.
Pomozi mi, Gospodine,
da moj jezik bude milosrdan,
da nikad prezirno ne govorim o svojim bližnjima,
nego da za svakog imam riječ utjehe i praštanja.
Pomozi mi, Gospodine,
da moje ruke budu milosrdne
i pune dobrih djela,
da svojim bližnjima činim samo dobro,
a teže i mučnije poslove uzimam na sebe.
Pomozi mi, da moje noge budu milosrdne,
da mojim bližnjima žure uvijek u pomoć
i svladavaju vlastitu iznemoglost i umornost.
Moj pravi odmor neka je u službi bližnjima.
Pomozi mi, Gospodine,
da moje srce bude milosrdno,
da osjećam sve patnje bližnjeg,
da nikom ne uskratim svoje srce,
da iskreno susrećem
i one za koje znam da će zloupotrijebiti moju dobrotu...
(sv. Faustina K.)



***
Image and video hosting by TinyPic

Gospodine, učini me oruđem svoga mira!
Gdje je mržnja, da donosim ljubav!
Gdje je uvreda, praštanje!
Gdje je nesloga, da donosim istinu!
Gdje je sumnja, da donosim vjeru!
Gdje je očaj, da donosim nadu!
Gdje je tama, da donosim svjetlo!
Gdje je žalost, da donosim radost!
Gospodine, daj da ne tražim da me tješe, nego da ja tješim druge;
da ne zahtijevam da me razumiju, nego da ja razumijem druge;
da ne tražim da mene ljube, nego da ja ljubim druge!
........ Jer tko daruje, prima;
tko prašta, biti će mu oprošteno,
i tko umire sebi,
 rađa se za vječni život!

Amen.


***

OČIMA VJERE 2012
OČIMA VJERE 2011
OČIMA VJERE 2010
OČIMA VJERE 2009
OČIMA VJERE 2008
OČIMA VJERE 2007

autor bloga:
Marija Gašpar,
vjeroučiteljica
Image and video hosting by TinyPic
gasparmarija@gmail.com
na facebooku
'Teta kateheta'


facebook stranice:

*KATOLIČKI ODGOJ DJECE nije lagan, ali nije nemoguć

*BIBLIJA I KATEKIZAM Katoličke Crkve
*KATOLIK - U SLUŽBI RIJEČI

* Papa Ivan Pavao II, citati














...

OČIMA VJERE 2014

subota, 17.05.2014.

Katoličke PROCESIJE (nasuprot paradama)

''Kakva predivna, veličanstvena procesija!''
– komentirali su ljudi u Sinju na blagdan Velike Gospe... na blagdan svetog Duje u Splitu,
... a sigurno i na mnogim drugim mjestima ...

*...

*...blagdan Velike Gospe
.................................................................................................................................................................................................................
Što je to tako prekrasno u procesijama?
I križ na čelu kolone, i barjaci nebeskih zaštitnika, i prisutnost pastira, i narodne nošnje, i zbor pjevača, i druge (uniformirane) skupine vjernika, i to (raznoliko) mnoštvo ...
A valjda ponajviše taj sveukupan dojam – javnog svjedočenja vjere ...

Zar svi oni svojom prisutnošću u toj svečanoj povorci ne svjedoče da su dio katoličke Crkve?
Čim su dio procesije pretpostvlja se da su, svatko na svoj jedinstven način, dio tog Mističnog Tijela – Crkve
- koja evo traje dva tisućljeća i za koju je Isus rekao:
'ni vrata paklena je neće nadvladati''...

No znamo mi, da će se u procesiji naći i (barem napismeno) članova Crkve koji su tu tek formalno,
koji će doći iz nekih posve krivih razloga,
koji možda žive i u teškom grijehu, onih koji javno ili tajno prekršili Božji zakon u nekoj teškoj stvari...
koji, na ovaj ili onaj način, propagiraju ili opravdavaju besraman život, predbračne odnose, abortuse, vanbračne veze, rastave brakova, opijanja, ludovanja i bančenja, ...
koji će spremno tolerirati razna zla ako njima idu na ruku,
ako njihova ponašanja opravdavaju, ako im obećavaju nekakvu materijalnu ili drugu korist ...

Ima i takvih. Ima i danas Judine braće i Judinih sestara.
Postaju to svojim izdajničkim duhom. I valjda ih je uvijek bilo. I valjda će uvijek biti.
A to je tako, kad ljubav prema novcu ili položaju ili užitku - zarobi srce, i izbaci otamo – Isusa, Jedinog koji je ustinu dostojan čovjekove ljubavi.

KATOLIČKA PROCESIJA, na čelu s križem, je slika Crkve koja je u svom hodu prema Nebu.
Slika putujuće Crkve. A koliko je ta skupina vjernika, koliko je Crkva uistinu – zajednica koja ide prema Nebu?
– to je pitanje nad kojim bi se svaki član, svaki ud Mističnog Tijela, trebao često za-pitati... :
''Kuda ja to idem? Koji je moj cilj? Što to stvarno želim? Je li Isus uistinu moj Put... Istina... i Život?''
Štošta nam na putu može odvući pozornost od Cilja. I Isusu se može jednom reći: 'Za Tobom ću. Ma koliko bilo teško...',..',
a onda... onda upasti u nekakve zamke koje postavljaju sinovi propasti, sinovi razdora među ljudima, među braćom ...
oni kojima nije stalo do naše duše već samo do svog zemaljskog bitka i probitka.

Ali to nije razlog da odustanemo od Puta i Cilja, od Istine i Života vječnog... od radosti vječne - od Isusa.

Svatko je od nas pozvan na neki način doprinijeti Crkvi , u skladu sa svojim mogućnostima i darovima.
Imati svoju ulogu u Crkvi je čast i odgovornost.
No, ne budimo kao majka sinova Zebedejevih ...


S tim u vezi dobro je zapitati se i ovo:
- Što je korist čast – da budeš i na čelu procesije, i na TV, i blizu biskupa, pa i pape čak - ako ti ne bi bilo važno što dušu svoju iz/gubiš?
- Što je korist da za Bogom žeđaš, ko za vodom košute, ako je utažuješ na krive načine?
- Što je korist biti službenik ne znam kakve uvažene Crkve službe ili družbe, ako ne bi željeli biti pripadnici onog zbora svetih u nebu?
- Što bi nam koristilo sudjelovanje na procesijama, hodočašćima, seminarima, taborima, pa i na svetim misama – ako nam ne bi bilo važno – je li nam srce od Boga odijeljeno?
- Što je korist što smo kršteni, što smo pričešćeni i krizmani ..., ako bi se više veselili poklonu nego živom Isusu, prisutnom u našoj duši?
- Što je korist biti i blizu Isusa (u presvetom oltarskom sakramentu), ako ne bi htjeli s njim i u svakodnevnici, pod križem... i piti iz čaše iz koje je On pio: iz čaše osuda, trpljenja, progona, sumnjičenja, odbacivanja, bola, ... ?
- Što je korist Isusu jednom reći 'da', ako mu to ne bi govorili svaki dan... a posebno onaj zadnji dan našeg života?

...
Duga je procesija katolika ...
Duga je procesija prvopričesnika i krizmanika ...
Duga je procesija našeg hrvatskog naroda, unatoč mnogim ratnim stradanjima...
...
No, samo Bog uistinu zna koliko je duga procesija onih koji su mu ostali vjerni kroz pustinje života, na putu u Obećanu zemlju ...
I danas, kad nam se nameće poganski stil života, kad se toleriraju i štoviše propagiraju nekakve 'parade ponosa' (gay-parade),
neka nam Bog da potrebnu snagu da budemo ODVAŽNI SVJEDOCI katoličke vjere, kako u katoličkim procesijama, tako i u svakodnevnom životu... votu...

Jednom će procesija čovječanstva stati na Njegov sud ...
I bit ćemo suđeni pred očima svih, pred očima svetaca, pravednika ...
Mjerom kojom smo mjerili bit će nam mjereno ...

I procesija čovječanstva će se raspuknuti na dva dijela,
Na one kojima će biti rečeno: 'Dođite, blagoslovljeni Oca mojega...'...'
I na one kojima će biti rečeno: 'Odlazite od mene, ne poznajem vas...'



Komentar (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 01.05.2014.

Poziv na SVJEDOČENJE VJERE, (propovijed, don Dario; sv. FILIP I JAKOV, Potravlje)

................................................................................................................................................................................................................


Još od ratnih vremena i 'Santa Barbare' televizijeske ekrane su preplavile serije. Španjolske, turske, ... i skoro da nema sata da nema neke serije na televiziji. Neki počnu gledati slučajno, neki na preporuku i onda ne mogu da ne pogledaju nastavak. U ljudima vlada ZNATIŽELJA. Što će se dogoditi s ovim ili onim? Je li netko uspio u nečem dobru ili, ne daj Bože, nekom zlu? ... Ljudi se pitaju...
I Filip i Jakov su se pitali. A pitali su se o Bogu. Vjerojatno su prebirali stranice starog zavjeta, bili su radoznali o Istini, u njima je vladala ta POZITIVNA ZNATIŽELJA i Isus ih - pozvao. Obadvojica su postali njegovi učenici. Filip se pita – i Isusa pita o Ocu... a Isus ga ne prekorava nego ga nadopunja: ? 'Filipe, tko vidi mene, vidi i Oca...'
..
Mnogo puta u razgovorima se može čuti kako su ljudi u životu nekako – izgubljeni.
U toj svojoj izgubljenosti postaju ovisnici o tehnologiji, o mobitelima, internetu, fejsu, kladionici ...
o raznim stvarima.
Ljudi shvaćaju da im je potrebna u životu MOLITVA I RAD.
Nije li to bilo geslo sv. Benedikta: Moli i radi!
Koliko puta će i muž prekoriti ženu jer je zanemarila svoje obaveze, a gleda serije...
Nestane i mira u kući.
I ovisnici koji su započeli novi život u komunama svjedoče da im je u životu bila potrebna molitva i rad...
...
BOG TRAŽI SVJEDOKE.
Možda neće tražiti od nas mučeništvo, kao od Filipa i Jakova, ali traži svjedoke...
Traži da otac i majka budu svjedoci tamo gdje jesu, i kad su na poslui kad idu u trgovinu i kad idu djeci na informacije...
Od bake i djeda možda neće tražiti mučeništvo, ali traži da budu svjedoci...
da budu otvorena knjiga mudrosti za mlađe naraštaje... Mogu u obitelji moliti krunicu?
Vi ste, bake i djedovi, naučili to od vaših starih, a mogu li to djeca vaša naučiti od vas?
Ostavljate li im to u dragocjenu baštinu? Bake znaju slušati radio Mariju ili radio Međugorje, kao zamjenu za molitvu. No radio ne može zamjeniti obiteljsku molitvu, obiteljsku krunicu ...
Od nas se ne traži možda da prolijevamo krv za Isusa kao Filip i Jakov,
ali se traži da budemo SVJEDOCI VJERE ...
Filip je bio pribijen na križ, a Jakov strmoglavljen s hrama – jer su svjedočili o Isusu.

Njima nije bilo teško svjedočiti jer su bili ODUŠEVLJENI s Kristom.

Kad svjedočimo ne trebamo nikog prisiljavati da vjeruje.
Reklo se: 'Možeš me natjerati da budem u crkvi, ali ne možeš me natjerati da Boga molim'.
Ljude treba ODUŠEVITI za Boga. A kako ćemo ih oduševiti, ako sami nismo oduševljeni.
Filipu i Jakovu to nije bilo teško jer su vidjeli Isusova čudesa, bili su s njim... vidjeli su ga i uskrslog.
I nisu Njegovi Riječ mogli zadržati samo za sebe – morali su to prenositi drugima, makar zbog toga bili ubijeni.
...
Ljudi bi htjeli vidjeti i ČUDA. Čudo je vidijeti da se čovjek ustane iz invalidskih kolica, da je ozdravio – ali zar nije veće čudo kad Bog dotakne čovjekovu dušu pa onaj koji je godinama bio Bogopsovač više ne psuje ... Čudo je kad netko tjelesno ozdravi, ali to tijelo će ionako umrijeti ... veće je čudo obraćenje duše k Bogu...
...
Važno je vidjeti dalje od onog što se vidi – vidjeti očima srca ...
...
Filip i Jakov su bili suvremenici. No i mi smo na neki način Isusovi SUVREMENICI' – Isus živi i u našem vremenu – i mi smo ... Jer rekao je 'Ja sam s vama u sve dane do svršetka svijeta!'. I ovdje smo njegovi gosti, njegovi sustolnici za euharistijskim stolom.
...
Lijepo je kad obitelj nađe vremena za ZAJEDNIČKU MOLITVU, za klanjanje Isusu U PRESVETOM SAKRAMENTU, ... dobro je kad čovjek padne na koljena pred Bogom i vapi: ''Bože trebam tvoju snagu, tvoj blagoslov... ''
...
Isus nema više onog Filipa i Jakova, Petra i Andriju, Tomu i Bartolomeja itd... Ima tebe i mene. Mi imamo poslanje svjedočiti za Njega u ovom svijetu.
...
Ne može nitko reći da je kršćanin sam za sebe: 'Ja i moj Bog!' Vjeru treba svjedočiti i drugima

...

(iz propovijedi don Daria Ćorića, župnika Košuta)
+++
fotografije: Tina Kunac: fotografije: Tina Kunac

Komentar (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2014 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2014 (1)
Rujan 2014 (2)
Kolovoz 2014 (2)
Lipanj 2014 (1)
Svibanj 2014 (2)
Travanj 2014 (1)
Siječanj 2014 (2)
Lipanj 2007 (1)

Ne zaboravimo ni drugi dio Istine
(Evanđelja) :
Bog je i PRAVEDAN SUDAC...
... Isus će doći u slavi
suditi žive i mrtve..
.
Image and video hosting by TinyPic

"Kad Sin Čovječji dođe u slavi i svi anđeli njegovi s njime, sjest će na prijestolje slave svoje. I sabrat će se pred njim svi narodi, a on će ih jedne od drugih razlučiti kao što pastir razlučuje ovce od jaraca. Postavit će ovce sebi zdesna, a jarce slijeva." "Tada će kralj reći onima sebi zdesna: 'Dođite, blagoslovljeni Oca mojega! Primite u baštinu Kraljevstvo pripravljeno za vas od postanka svijeta! Jer ogladnjeh i dadoste mi jesti; ožednjeh i napojiste me; stranac bijah i primiste me; gol i zaogrnuste me; oboljeh i pohodiste me; u tamnici bijah i dođoste k meni.'" "Tada će mu pravednici odgovoriti: 'Gospodine, kada te to vidjesmo gladna i nahranismo te; ili žedna i napojismo te? Kada te vidjesmo kao stranca i primismo; ili gola i zaogrnusmo te? Kada te vidjesmo bolesna ili u tamnici i dođosmo k tebi?' A kralj će im odgovoriti:

'Zaista, kažem vam, što god učiniste jednomu od ove moje najmanje braće, meni učiniste!'" "Zatim će reći i onima slijeva: 'Odlazite od mene, prokleti, u oganj vječni, pripravljen đavlu i anđelima njegovim! Jer ogladnjeh i ne dadoste mi jesti; ožednjeh i ne dadoste mi piti; stranac bijah i ne primiste me; gol i ne zaogrnuste me; bolestan i u tamnici i ne pohodiste me!'" "Tada će mu i oni odgovoriti: 'Gospodine, a kada te to vidjesmo gladna, ili žedna, ili stranca, ili gola, ili bolesna, ili u tamnici, i ne poslužismo te?' Tada će im on odgovoriti: 'Zaista, kažem vam, što god ne učiniste jednomu od ovih najmanjih, ni meni ne učiniste.'" "I otići će ovi u muku vječnu, a pravednici u život vječni."

(Mt 25, 31-46)



...
Flag Counter