Image and video hosting by TinyPic

...


***
...

*klikni na: KNJIGA POSTANKA U POEZIJI

*klikni na: KNJIGA IZLASKA U POEZIJI


...

2014:


*POČETNA stranica

RUJAN 2014:

*STRPLJENJE - CHALLENGE, na parkingu

*Život je pun (challenge) iznenađenja

*Sjećanje na studentske (prognaničke) dane

....







LINKOVI:


OČIMA VJERE 2013

---
...

*''Spomeni se da svetkuješ
Dan Gospodnji'', - u župi sv. Filipa i Jakova,
U Godini vjere

---
OČIMA VJERE 2012 !! ne otvara se :-(

tek ponešto iz 2012:

*Oprez! na tržište stiglo zabranjeno voće
*Rado se sjetim svetog Frane
---

OČIMA VJERE 2011
OČIMA VJERE 2010
OČIMA VJERE 2009
OČIMA VJERE 2008
OČIMA VJERE 2007

...

IZ ARHIVE 2013:

BOŽIĆNO PROMIŠLJANJE, intervju sa don Josipom Mužićem, (GK)

Predanje Bogu i Gospi - oružje protiv vrhunskog ubojice

Poljski blaženik Jerzy Popielusko-svećenik-domoljub-mučenik

Znanost potvrđuje Bibliju - na dnu Crvenog mora pronađeni kotači bojnih kola egipćana

HEROJ VJERE I PROSTA - bl. Miroslav Bulešić

Najveći skok Blanke Vlašić-OBRAĆENJE

Kao janje među vukovima - Marijana Petir

Samosažaljenje ili vjera - ovisi gdje gledaš

Razmišljanje o Isusovoj muci... (A.K.Emmeric)

Bacati kamenje,... na koga, na što?

Naši zaštitnici nam odgovaraju ako ih želimo čuti

Vidiš li Franjo, moja Crkva se ruši

Bivši ovisnik postao svećenik; Ivan


opomene iz prirode, ponor

Molitva u prirodi ili hodočašće spomeniku molitve

Voljeti svoju vjeru

Padre Pio - svetost koja zrači

kad bi Bog počeo bacati kamenje

Papa Benedikt podnio ostavku

Hvalospjev ljubavi kao ispit savjesti

Učiti i od kamena

Kako izbjeći čistilište

Milijunašica radi u gradske čistoće

Kruv i krov

Dugin putin, tisnin klancin

A Bog nas svejedno voli

Savršena radost, sv. Franjo

Ribari ljudi

Pravo kraljevanje je služenje...

Bogotražitelji-ce

Sveta tri kralja

Samo Bog te neće razočarati

Osigurati se za vječnost





Image and video hosting by TinyPic

Pomozi mi, o Gospodine,
da moje oči gledaju milosrdno,
da nikada ne sumnjičim i ne sudim po vanjštini,
nego spoznajem što je lijepo u dušama mojih bližnjih
i pomažem im.
Pomozi mi,
da moje slušanje bude milosrdno,
da budem naklonjena potrebama svojih bližnjih,
da moje uši ne ostanu ravnodušne
za boli i žalopojke bližnjih.
Pomozi mi, Gospodine,
da moj jezik bude milosrdan,
da nikad prezirno ne govorim o svojim bližnjima,
nego da za svakog imam riječ utjehe i praštanja.
Pomozi mi, Gospodine,
da moje ruke budu milosrdne
i pune dobrih djela,
da svojim bližnjima činim samo dobro,
a teže i mučnije poslove uzimam na sebe.
Pomozi mi, da moje noge budu milosrdne,
da mojim bližnjima žure uvijek u pomoć
i svladavaju vlastitu iznemoglost i umornost.
Moj pravi odmor neka je u službi bližnjima.
Pomozi mi, Gospodine,
da moje srce bude milosrdno,
da osjećam sve patnje bližnjeg,
da nikom ne uskratim svoje srce,
da iskreno susrećem
i one za koje znam da će zloupotrijebiti moju dobrotu...
(sv. Faustina K.)



***
Image and video hosting by TinyPic

Gospodine, učini me oruđem svoga mira!
Gdje je mržnja, da donosim ljubav!
Gdje je uvreda, praštanje!
Gdje je nesloga, da donosim istinu!
Gdje je sumnja, da donosim vjeru!
Gdje je očaj, da donosim nadu!
Gdje je tama, da donosim svjetlo!
Gdje je žalost, da donosim radost!
Gospodine, daj da ne tražim da me tješe, nego da ja tješim druge;
da ne zahtijevam da me razumiju, nego da ja razumijem druge;
da ne tražim da mene ljube, nego da ja ljubim druge!
........ Jer tko daruje, prima;
tko prašta, biti će mu oprošteno,
i tko umire sebi,
 rađa se za vječni život!

Amen.


***

OČIMA VJERE 2012
OČIMA VJERE 2011
OČIMA VJERE 2010
OČIMA VJERE 2009
OČIMA VJERE 2008
OČIMA VJERE 2007

autor bloga:
Marija Gašpar,
vjeroučiteljica
Image and video hosting by TinyPic
gasparmarija@gmail.com
na facebooku
'Teta kateheta'


facebook stranice:

*KATOLIČKI ODGOJ DJECE nije lagan, ali nije nemoguć

*BIBLIJA I KATEKIZAM Katoličke Crkve
*KATOLIK - U SLUŽBI RIJEČI

* Papa Ivan Pavao II, citati














...

OČIMA VJERE 2014

nedjelja, 05.01.2014.

VJERA - U ekonomskoj KRIZI; (don Jozo Mužić; propovijed, Međugorje 4.1.2014)

Danas imamo evanđelje iz proslova sv. Ivana a to je sažetak cijelog njegova evanđelja.
On piše nakon drugih evanđelista i već donosi teološko razmišljanje...

Vidimo kako se spaja Nebo sa zemljom.
Ova Riječ, odnosi se na Drugu božansku osobu, na Isusa Krista.
To je vrhunac ljudske povijesti, vrhunac Povijesti spasenja, vrhunac Božje ljubavi prema nama.
U tom spoju Neba i zemlje ljudi su sa svoje strane dali svoj doprinos.
Bog je cijelo čovječanstvo pripremao na dolazak Mesije, šaljući svoje proroke...

A i grijeh je napredovao.
Ljudi su upadali sve više u zlo, ... to je bila jedna vjerska involucija, ne evolucija.
Od života svetosti počeli su živjeti na razini ispod ljudskog dostojanstva.
Bog nije odustajao od čovjeka. Pripremao je ljude na dolazak svog Sina.
Isprepleće se dobro i zlo. I u prvom i u drugom (i u dobru i u zlu) Bog vodi stvari svom naumu.

Kad se dogodilo Isusovo utjelovljenje više ništa nije bilo kao prije, kao do tada.
Pobijeđena je smrt.
Čovjek može živjeti u posvetnoj milosti; on daje svoje zalaganje, a Bog svojim djelovanjem daje ono što nedostaje, ... i daje mu preko toga- više od toga.

Ivan Krstitelj je Isusov preteča, a Ivan je Isusov učenik.
Vidimo tu dva načina djelovanja: IVAN je položio svoj život svjedočeći Istinu.
ISUS je u prvi plan stavio Božju ljubav, ali nije bio manje oštar – prema farizejima, licemjerima i moćnicima svog vremena.
To su dva različita pristupa da se u svako ljudsko srce može usaditi Božja milost.
U toj različitosti su donijeli puninu.

Isus nije trebao doprinos čovjeka, no vidjeli smo da to želi, pa se okružio apostolima, osnovao je Crkvu... Poslužio se Ivanom Kristiteljem, a može i nama...

Image and video hosting by TinyPic

Božja milost djeluje i danas.
Mi ne možemo samo govorit kako ništa ne možemo sa svoje strane učiniti, da je sve uzaludno, ... mogli bi kukat od jutra do mraka. Ljudi gube nadu jer je oslabila vjera. I prije 60 godina je bilo teško, bilo je i teže nego danas. Hrana se djelila na točkice; ljudi su gladovali, ali su u vjeri bili jači. Nije tu bilo ni depresija niti antidepresiva. Pjevali su na poljima i imali su svakodnevnu obiteljsku molitvu, a toga danas nemamo. Naša kriza nije gora ali smo se mi promijenili. Udaljili smo se od Boga. Vjera više nije glavni pokretač nego ljudske sigurnosti, materijalna dobra. To je ispunilo naše srce.
Danas je teže ljudima vratiti nadu ako misle da se mogu osigurati. A gdje je onda mogućnost da Bog djeluje? Ne vjeruje se u Božju Providnost. I sklapanje brakova se odgađa ..., Stalno se trudimo da stečemo više, pa oko školovanja (već se govori o doživotnom školovanju), onda se trudimo oko posla, pa oko stana, ... I kad ćemo onda već počet živit?
I krizu možemo pretvorit u prednost. Bez obzira što je ekonomska kriza to može biti prilika da počemo funkcionirati kao vjernici, stvarno i praktično živjeti od vjere. Većina vjernika su u praksi bezbožnici i ateisti, žive za vrijednosti ovoga svijeta...
Tu postoji i šansa da to preokrenemo. Pustimo da Bog djeluje u ekonomskoj teškoći i tegobi
.


Da se naš Gospodin bojao krize ne bi se rodio u štali, a mi bismo ga možda još čekali.
Ne treba se bojat umrijeti, nego živjeti treba – hrabro i radosno, na temelju pouzdanja u Boga.
To omogućuje da i mi možemo pisati Povijest spasenja, da možemo biti kvasac i činiti da cijelo tijesto ukvasa.

Neka nam Ivan Krstitelj potakne da na prvo mjesto u svom životu stavimo Boga
i da on stvarno bude naš jedini Bog!



Komentar (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2014 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2014 (1)
Rujan 2014 (2)
Kolovoz 2014 (2)
Lipanj 2014 (1)
Svibanj 2014 (2)
Travanj 2014 (1)
Siječanj 2014 (2)
Lipanj 2007 (1)

Ne zaboravimo ni drugi dio Istine
(Evanđelja) :
Bog je i PRAVEDAN SUDAC...
... Isus će doći u slavi
suditi žive i mrtve..
.
Image and video hosting by TinyPic

"Kad Sin Čovječji dođe u slavi i svi anđeli njegovi s njime, sjest će na prijestolje slave svoje. I sabrat će se pred njim svi narodi, a on će ih jedne od drugih razlučiti kao što pastir razlučuje ovce od jaraca. Postavit će ovce sebi zdesna, a jarce slijeva." "Tada će kralj reći onima sebi zdesna: 'Dođite, blagoslovljeni Oca mojega! Primite u baštinu Kraljevstvo pripravljeno za vas od postanka svijeta! Jer ogladnjeh i dadoste mi jesti; ožednjeh i napojiste me; stranac bijah i primiste me; gol i zaogrnuste me; oboljeh i pohodiste me; u tamnici bijah i dođoste k meni.'" "Tada će mu pravednici odgovoriti: 'Gospodine, kada te to vidjesmo gladna i nahranismo te; ili žedna i napojismo te? Kada te vidjesmo kao stranca i primismo; ili gola i zaogrnusmo te? Kada te vidjesmo bolesna ili u tamnici i dođosmo k tebi?' A kralj će im odgovoriti:

'Zaista, kažem vam, što god učiniste jednomu od ove moje najmanje braće, meni učiniste!'" "Zatim će reći i onima slijeva: 'Odlazite od mene, prokleti, u oganj vječni, pripravljen đavlu i anđelima njegovim! Jer ogladnjeh i ne dadoste mi jesti; ožednjeh i ne dadoste mi piti; stranac bijah i ne primiste me; gol i ne zaogrnuste me; bolestan i u tamnici i ne pohodiste me!'" "Tada će mu i oni odgovoriti: 'Gospodine, a kada te to vidjesmo gladna, ili žedna, ili stranca, ili gola, ili bolesna, ili u tamnici, i ne poslužismo te?' Tada će im on odgovoriti: 'Zaista, kažem vam, što god ne učiniste jednomu od ovih najmanjih, ni meni ne učiniste.'" "I otići će ovi u muku vječnu, a pravednici u život vječni."

(Mt 25, 31-46)



...
Flag Counter