Image and video hosting by TinyPic
ISUSE, UZDAM SE U TE!

svakodnevna misna čitanja
................


Image and video hosting by TinyPic



BOŽE, ČUVAJ HRVATSKU

Bože, čuvaj Hrvatsku,
moj dragi dom,
ljude koji blaguju
pri oltaru Tvom.

Nek’ se sliju molitve
sve u jedan glas,
čuvaj ovo sveto tle,
blagoslovi nas.

Ako treba, Gospode,
evo, primi zavjet moj,
uzmi život od mene
pa ga podaj njoj!

I u dobru i u zlu,
budi s nama, budi s njom!
Bože, čuvaj Hrvatsku,
moj dragi dom!
Bože, čuvaj Hrvatsku,
moj dragi dom!




LINKOVI O SLUŽBENICI BOŽJOJ LUISI PICCARETTI...
koja je 64 godina živjela od svete pričesti,
napisala 36 bilježnica dnevnika u koji je zapisivala ono što joj je Isus govorio...

Poziva nas (Isus preko Luise) da pustimo Njemu da živi u nama...
da u nama živi Njegova volja, da naša volja postane Njegova volja,
.....
OBAVIJEST:

Krajem 7.mjeseca 2010. Vatikan je odobrio spise Luise Piccarrete!!!
..............
službene stranice o Luisi Piccarreta:

www.luisalasanta.com
luisa pdf
e-mail: pia.ass.luisalasanta@libero.it
...............
kratki film (2 min) o Luisi Piccarreti, tal.

čitanje iz Luisinih spisa, tal.
Image and video hosting by TinyPic



FIAT
Voluntas Dei
!


piu bello

.........






-----------



stari blogovi:
OČIMA VJERE 2007
OČIMA VJERE 2008
OČIMA VJERE 2009


...................



Image and video hosting by TinyPic

O moj Isuse,
oprosti nam naše grijehe

sačuvaj nas od paklenog ognja
i dovedi u raj sve duše
a osobito one koje su najpotrebnije
Tvoga milosrđa!






PJESME na youtube:

Samo Tvoja Ljubav Bože

PISMO BOGA OCA-za TEBE

Peace... I give to you
(mir, pravi miiiir...)

We choose fear of the Lord

By the rivers of Babilon

Bog te ljubi

Were you there when they crucified my Lord?

Sav Tvoj (Isuse)

Sing Aleluja to the Lord
Pjevaj Aleluja, Gospodu

youtube, Plač anđela, (pro-life)

papa Ivan pavao II, blaženstva

Ja nisam dostojan

Ti si Petar Stijena

mali baletni talenti

Bog Te ljubi

In the Lord I'll be ever THANKFUL

Gospe ribara težaka, klapa

piu bello insieme

pisma: Mary, did you know...

ZVIJEZDO MOJA, Ivanski

Stvoreni za nebo

Kako da Te ne volim, Moj Isuse

Tvoje ljubavi sam žedan.... Gospodine...


Lord You Have My Heart - And I Will Seek For Yours



....................
VRIJEME JE DRAGOCIJENO!
........................
LET IT BE








HRANA ZA ŽIVOT VJEČNI
Duhovna PRIČEST

Image and video hosting by TinyPic

Htio bih te primiti Gospodine,
sa čistoćom i poniznošću
kojom te primila Tvoja presveta majka
i sa žarom svetaca


.................

Ja sam kruh živi
koji je s neba sišao.
Tko bude jeo od ovoga kruha,
živjet će uvijeke.

(Iv 6,51)

Radite,
ali ne za hranu propadljivu,
nego za hranu koja ostaje za život vječni:
(Iv 6,27)

U mnoštva onih što prigrliše vjeru
bijaše jedno srce i jedna duša.
(Dj 4,32)
.............

RIJEČ BOŽJA
........

Jahve mi je svjetlost i spasenje:
koga da se bojim?
Jahve je štit života moga:
pred kime da strepim?
(Ps 27,1)
..........


''...hridino moja, utvrdo moja spase moj;
Bože moj, pećino moja kojoj se utječem,
štite moj, snago spasenja moga, tvrđavo moja!''
(Ps 18,3)

................
''Tada rekoh: "Evo dolazim!"
U svitku knjige piše za mene:
"Vršiti, Bože, volju tvoju!"
(Heb 10,7)
..........
Ako vas dakle Sin oslobodi,
zbilja ćete biti slobodni.

(Iv 8, 36)

''Onaj koji me posla sa mnom je
i ne ostavi me sama
jer ja uvijek činim što je njemu milo."

(Iv 8,29)



''... mnogi žive kao neprijatelji križa Kristova.
Svršetak im je propast, bog im je trbuh, slava u sramoti - jer misle na zemaljsko.
Naša je pak domovina na nebesima, odakle iščekujemo Spasitelja,
Gospodina našega Isusa Krista:
snagom kojom ima moć sve sebi podložiti
on će preobraziti ovo naše bijedno tijelo
i suobličiti ga tijelu svomu slavnomu. ''

(Fil 3, 18-21)

...........
''Pravom radošću smatrajte,
braćo moja,
kad upadnete u razne kušnje...'
(Jak 1,2)
...............
Ti si ipak štit moj, Jahve;
slavo moja, ti mi glavu podižeš.
Iza sveg glasa Jahvi zavapih,
i on me usliša sa svete gore svoje.

Sad mogu leć' i usnuti,
i onda ustat' jer me Jahve drži.
Ne bojim se
(Ps 3,4-7)
..............
"Unosi li se svjetiljka da se pod posudu stavi ili pod postelju?
Zar ne da se stavi na svijećnjak?
(Mk 4,21)
..........
'...napokon pade u dobru zemlju i dade plod,
razraste se
i razmnoži..'
(Mk 4,8)
..............
I reknu mu:
"Eno vani majke tvoje i braće tvoje, traže te!"
On im odgovori:
"Tko je majka moja i braća moja?"
I okruži pogledom
po onima što su sjedjeli
oko njega u krugu i kaže:
"Evo majke moje, evo braće moje!
Tko god vrši volju Božju,
on mi je brat i sestra i majka."

(Mk 3, 32-35)
.......
I reče im:
"Pođite po svem svijetu,
propovijedajte evanđelje svemu stvorenju.
Tko uzvjeruje i pokrsti se,
spasit će se,
a tko ne uzvjeruje,
osudit će se.
A ovi će znakovi pratiti one koji uzvjeruju:
u ime će moje izganjati zloduhe,
novim će jezicima zboriti, zmije uzimati;
i popiju li što smrtonosno,
ne, neće im nauditi;
na nemoćnike će ruke polagati,
i bit će im dobro."
(Mk 16,15-18)
................
Uzvisi se, Bože, nad nebesa,
slava tvoja nek' je nad svom zemljom!
jer do neba je dobrota tvoja,
...
(Ps 57,6.11)

............

"Evo dolazim!
U svitku knjige piše za mene:
9Milje mi je, Bože moj, vršit volju tvoju,
Zakon tvoj duboko u srcu ja nosim."
(ps 40,8-9)
.......

... Kovčeg saveza Jahvina
neka dođe u našu sredinu
i spasi nas iz ruku naših neprijatelja."
(1Sam 4,3)

...........

Ps 63
Image and video hosting by TinyPic

Ti postade meni pomoć
kličem u sjeni krila tvojih.
Duša se moja k tebi privija,
desnica me tvoja drži
............

Pravo me štuje onaj koji prinosi žrtvu zahvalnu:
i onomu koji hodi stazama pravim -
njemu ću pokazati spasenje svoje.

Ps 50,23
...........
"Subota je stvorena radi čovjeka,
a ne čovjek radi subote.
Tako, Sin Čovječji gospodar je subote!"
(Mk 2,27-28)

............

''On je ljubav moja i tvrđava moja,
zaštita moja, izbavitelj moj,
štit moj za koji se sklanjam; ''
Ps 144,2



MOLITVE........................

Pomozi mi, o Gospodine, da moje oči budu milosrdne,
da nikada ne sumnjičim i sudim po vanjštini,
nego da spoznajem što je lijepo u dušama mojih bližnjih
i pomažem im.

Pomozi mi da moje uši bude milosrdne,
da budem naklonjena potrebama mojih bližnjih,
da moje uši ne ostanu ravnodušne za boli i žalopojke bližnjih.

Pomozi mi ,Gospodine,
da moj jezik bude milosrdan,
da nikad prezirno ne govorim o svom bližnjem,
nego za svakog imam riječ utjehe i praštanja.

Pomozi mi, Gospodine,
da moje ruke budu milosrdne i pune dobrih djela,
da svojim bližnjima činim samo dobro a teže
i mučnije poslove uzimam za sebe.

Pomozi mi, Gospodine,
da moje noge budu milosrdne,
da mojim bližnjima žure uvijek u pomoć i svladavaju vlastitu iznemoglost i umornost.
Moj pravi odmor u službi je bližnjima.

Pomozi mi, Gospodine,
da moje srce bude milosrdno,
da osjećam sve patnje bližnjega,
da nikomu ne uskratim svoje srce,
da iskreno susrećem i one za koje znam da će zloupotrijebiti moju dobrotu.

Ja sama zatvorit ću se u Srce Milosrdnog Isusa.
O vlastitim patnjama šutjet ću.
O moj Gospodine, neka Tvoje milosrđe počiva u mom srcu.

Ti sam zapovjedaš mi da se vježbam tri stupnja milosrđa.
Prvo: milosrdno djelo-svake vrste.
Drugo: milosrdna riječ-što djelom ne mogu izvršiti,
neka se ostvari riječima.
Treće: Molitva-što ne mogu ostvariri s djelom niti milosrdnom rječju,
to uvjek mogu molitvom.
Moju molitvu dapače proširujem tamo, kamo ne mogu dospjeti tjelesno.
O moj Isuse,
promjeni me
u Sebe,
jer
Ti
sve
možeš.


..............

Prayers by St. Thomas Aquinas



Almighty and ever-living God,
I approach the sacrament of your only-begotten Son,
our Lord Jesus Christ.

I come sick to the doctor of life,
unclean to the fountain of mercy,
blind to the radiance of eternal light,
and poor and needy to the Lord of heaven and earth.
Lord, in your great generosity,
heal my sickness,
wash away my defilement,
enlighten my blindness,
enrich my poverty,
and clothe my nakedness.

May I receive the bread of angels,
the King of kings and Lord of lords,
with humble reverence,
with the purity and faith,
the repentance and love,
and the determined purpose
that will help to bring me to salvation.

May I receive
the sacrament of the Lord's Body and Blood,
and its reality and power.

Kind God, may I receive
the Body of your only-begotten Son,
our Lord Jesus
Christ, born from the womb of the Virgin Mary,
and so be received into His
mystical Body and numbered among his members.

Loving Father, as on my
earthly pilgrimage
I now receive your beloved Son,
under the veil of a
sacrament,
may I one day see Him
Face to face in glory,
who lives and reigns
with You for ever.
Amen.

..............

Duše Sveti,
udijeli nam dar mudrosti da se naučimo cijeniti nebeska dobra
više od svega bogatstva ovoga svijeta.
Daj nam dar razuma da budemo prosvijetljeni istinom,
dar savjeta da uvijek odaberemo ono što je više na Božju slavu i spas bližnjega.
Udijeli nam dar jakosti da hrabro ustrajemo u tvojoj službi,
dar znanja da dobro upoznamo put koji vodi u nebo,
dar pobožnosti da sve činimo iz ljubavi za tvoju čast i slavu,
dar Božjeg straha da se klonimo grijeha kao uvrede tvoje svetosti.
Amen.

.............

Duše Sveti, izvore svetosti, božanske ljubavi i istine,
klanjamo ti se i zahvaljujemo ti na svim milosnim darovima kojima nas obasipaš!
Prosvijetli nam razum,
ojačaj nam volju, očisti nam srca,
upravljaj svim našim koracima
i daj da se vazda spremno odazovemo tvojim nadahnućima.
Oprosti nam mlakosti u tvojoj službi
i ne dopusti da se ikad oglušimo pozivu tvoje milosti.
Tvojom pomoću odlučujemo spremno slijediti sva tvoja nadahnuća
da tako mognemo uživati plodove tvojih darova u našim dušama.
Amen.

...........

Duše Sveti, nadahni me.
Na pravi put povedi me.
S Isusom blagoslovi me.
Od svakog zla, od svake tlapnje,
od svake opasnosti
sačuvaj me.
Duše Sveti, prosvijetli me.
Što da radim i na koji način
da nađem Isusa?
Izvore mira, svjetlosti,
Dođi, prosvijetli me.
Gladan/na sam, dođi, nahrani me;
Žedan/na sam, dođi, napoji me;
Slijep/a sam, dođi, obasjaj me;
Siromašan/na sam, dođi, obogati me;
neznalica sam, dođi, pouči me.
Duše Sveti, Tebi se predajem...


.............

Dođi, Duše Sveti, dođi, Duše Tješitelju,
dođi i utješi srce svakoga čovjeka,
koji plače u očaju.
Dođi, Duše Sveti, dođi,
Duše istine i ljubavi,
dođi i napuni srce svakog čovjeka,
koji bez ljubavi i istine ne može živjeti.
Dođi, Duše Sveti, dođi,
Duše života i radosti,
dođi i daruj svakom čovjeku
puninu zajedništva s Ocem i Sinom,
u životu i u vječnoj radosti,
za koju je stvoreno i određeno ljudsko srce.
Amen.


.........
Image and video hosting by TinyPic


play song: VIRGEN MORENITA
...........................

Virgen morenita, Virgen milagrosa.
Oh virgen morenita te elevo mi cantar.
Son todos en el valle devotos de tus ruegos
son todos peregrinos Seńora del lugar
son todos en el valle devotos de tus ruegos
son todos peregrinos seńora del lugar

Virgen morenita, india fue tu cuna
porque india tu naciste por la gracia de Dios
Así somos esclavos de tu bondad divina
Así somos esclavos de tu infinito amor
Así somos esclavos de tu bondad divina
Así somos esclavos de tu infinito amor


Así será, Virgen mía
mereces el respeto y la veneración.
Por eso yo te canto, te elevo mis plegarias
y pido que escuche mi ruego por favor.
Por eso yo te ... AVE MARIIIAAA

Virgen morenita, Santa Inmaculada.
Oh virgen de este valle, seńora del lugar.
Tú gozas el respeto y carińo de tus hijos
así los peregrinos te rezan en tu altar.
Tu gozas del respeto y carińo de tus hijos
Así los peregrinos te rezan en tu altar.


Así será Virgen mía
mereces el respeto y la veneración.
Por eso yo te canto y elevo mis plegarias
y pido que escuches mi ruego por favor
Por eso yo te ... AVE MARIIIAAA
Por eso yo te canto y elevo mis plegarias
y pido que escuches mi ruego por favor.


......................

OČIMA VJERE 2010

petak, 09.07.2010.


- 09:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2011 (1)
Studeni 2010 (2)
Listopad 2010 (8)
Rujan 2010 (36)
Kolovoz 2010 (14)
Srpanj 2010 (13)
Lipanj 2010 (12)
Svibanj 2010 (15)
Travanj 2010 (34)
Ožujak 2010 (27)
Veljača 2010 (16)
Siječanj 2010 (28)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

(Ove igrice gore je stavio blog.hr., ne ja;
ne bavim se igrama!!!)


Nemojte se čuditi što skoro i NEMA KOMENTARA
na mom blogu
jer nemam vremena za virtualne posjete!

OPIS BLOGA:
PROMATRANJE SVAKODNEVNICE OČIMA VJERE

''... Gledaj život OČIMA VJERE''
Ivan Pavao II
LOOK AT THE LIFE
WITH THE
EYES OF FAITH!




BEZGREŠNO SRCE MARIJINO,
UZROČE NAŠE RADOSTI,
MOLI ZA NAS!


tal. pjesma: MAGNIFIKAT

...........

Image and video hosting by TinyPic

autor bloga:
vjeroučiteljica
Marija Gašpar,
(gasparmarija@gmail.com)


***



.......................

Broji se da je od 2009.godine
ovoliko puta bila otvorena
stranica OČIMA VJERE (2009 + 2010)
(magnifikat2.blog.hr + magnifikat.blog.hr)


Free Hit Counter
Free Hit Counter

brojilo od travnja prošle 2008 i
starog bloga
istog naslova:










DANAS VAS JE OVDJE:





Image and video hosting by TinyPic


...................

IZREKE:

* Ne možeš istinski slušati drugog i činiti nešto drugo u isto vrijeme. (M. Scott Peck)

* ''Dobro učinjeno'' je bolje od ''dobro rečeno''.

* Kad se svađaš sa budalom, budi siguran da on ne čini istu stvar!

* AKo ti se čini da te osoba kojoj govoriš ne sluša, budi strpljiv, možda ima komadić pamuka u uhu. A. A. Milne

* Da se kaže istina treba dvoje: jedan da je kaže, a drugi da je čuje! (Thoreau)

* Mnogo slušanja čini - snažnu buku! (afrička)

* ''Tko zna malo, govori puno. Tko zna puno govori malo.''

* ''Svaka me osoba može nešto naučiti - kad to shvatim - onda se otvaram slušanju''

Josh Billings
Mnogi ljudi vole reći puno pametnih stvari radije nego učiniti jednu.

Chinese proverb
Riječi su samo riječi – i bez srca nemaju značenja.

Ralph Nichols
Najveća ljudska potreba je potreba da se shvati i biti shvaćen.
Najbolji način da se razumije ljude je – slušati ih.


Rollo May
Komunikacija vodi u zajedništvo, a to znači u razumijevanje, intimnost, međusobno uvažavanje.

Carl W. Buechner
Oni mogu zaboraviti što ti kažeš.. ali oni neće nikad zaboraviti kako su se zbog tebe osjećali.


Vipin Sharma
Voli srce koje te povrijedilo, ali nikad nemoj povrijediti srce koje te voli.


Mother Teresa
Na svijetu je više gladi za uvažavanjem, za ljubavlju, nego za kruhom.


Willa Cather
Tamo gdje je velika ljubav tamo su i čuda.

G.W. Von Leibnitz
Voljeti je – položiti našu sreću u sreću drugog.

Barbara Johnson
Neka nikada nema prvenstvo problem koji treba biti riješen pred osobom koja treba biti voljena.

Mother Teresa
Mi ne možemo činiti velike stvari, samo male stvari s velikom ljubavlju.


Joseph F. Newton Men
Ljudi su osamljeni jer grade zidove umjesto mostova.

Unknown
Najbolji odnos je onaj gdje je veća vaša ljubav jednog prema drugom od potrebe jednog za drugim.



Prava je riječ, u pravo vrijeme, kao čaša vode u pustinji!

Ne zavodi čovjeka samo ljepota tijela,
isto tako može ga zavesti i ljepota duha.

Riječ i govor imaju nedokučivu snagu.
One su uragan ili lahor, voda koja pustoši
ili kiša koja natapa.
(Martin Gray)

Nemoj očekivati, da ce drugi znati kada te je i čime povrijedio.
Možda taj drugi nema pojma što je učinio, a najcešce nije imao namjeru da te povrijedi.
Ali, ti mu svakako moraš kazati, što je učinio
i kako se zbog toga osjećaš.
Kaži mu to mirno, bez optuživanja.
Drugi puta bit će svjesniji svojih rijeci i postupaka.

Nije bogat onaj tko ima mnogo, već tko daje mnogo.

Kome nije oprošteno, taj ne zna ni oprostiti.

Samo čisto srce zna što je ljubav.

Kada brod ne zna u koju luku treba skrenuti, svaki vjetar je nepovoljan.
Seneka

Čovjek koji ne pravi greške obićno ne radi ništa.

U kritičnom času svih ljudskih odnosa, postoji samo jedno pitanje:
Što bi sad učinila Ljubav?
Nijedno drugo pitanje nije tako važno,
nijedno drugo pitanje nije tako značajno,
nijedno drugo pitanje nema tolike važnosti za vašu dušu.

Dođite do ruba"- reče On.
One rekoše:
"Bojimo se."
"Dođite do ruba"- reče On.
One dođoše.
On ih baci.
I one poletješe.

Natpis na sunčanom satu:
"Možda je baš ovo tvoj posljednji (čas)"

BE the change you want to SEE!
Gandhi

Kada bi čovjek mogao kupiti sreću, sigurno bi izabrao jedan broj
preveliku.
Pearl S. Buck


Ako zarađuješ puno novaca, upotrebi ga da drugima za života
pomogneš. Ovo je najveća korist koju novac može imati.

Oženi se sa osobom sa kojom rado pričaš, kad ostarite razgovor
će biti jedna od najvećih kvaliteta koje možete pronaći u nekom.

Čovjek ispravno vidi samo srcem; ono što je bitno, oku je nevidljivo.
A.de Saint-Exupery

Ako nemaš brod, plivaj. Ako ne znaš plivati, izgradi brod.

Ne proklinjite mrak... Upalite svijeću!

Ljubav je aktivna briga za život i razvitak osobe koju volimo.


Dvije su vrste ljudi – oni koji uđu u prostoriju i kažu: Tu ste!
I drugi koji uđu i kažu: Evo me!
Abigal Van Buren

Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će
sutra umrijeti.
Arapska

Moguće je davati bez ljubavi, ali nije moguće voljeti bez davanja.
Ami Carmichael

Tko želi nešto naučiti, nači će način; tko ne želi, naći će izliku.
Pablo Picasso

Strpljenje je moć. S vremenom i strpljenjem i dudov list postaje svila.
Kineska poslovica

Biti siromašan nije sramota, ali je sramota ništa ne poduzeti da se takvo stanje
promijeni.
Tukidid

Ne mogu Vam dati recept za uspjeh, ali Vam mogu reći formulu za neuspjeh:
NASTOJTE SVAKOME UGODITI!
Herbert B. Swope

2010 m/ c
...........