Image and video hosting by TinyPic

..................

Neka ti cesta dolazi uvijek ispred
i vjetar neka puše u tvoja leđa;
rosa neka kupa travu
kojom koračaš.

Osmijeh neka sja na tvome licu
i nebo nek te ispunja blagoslovima

Nek mogne jedna prijateljska ruka
obrisati tvoje suze
u trenutku boli.

Nek te Gospodin Bog
drži na dlanu ruke
do našega sljedećeg susreta.


(Stari blagoslov)

......................

DRAGI POSJETITELJI
I DRAGI KOMENTATORI:

Vjerojatno nekakva blogerska kultura
nalaže da se posjeti onog tko te posjeti
da se odgovori onom tko ti piše
... Da mi je brži internet vjerojatno i bi
al ovako - oprostite mi
ostat ću malo nekulturna
i neću vas posjetiti...
osim ako stvaaaaarnoooo
mislite da bi tribala
nešto važno pročitat...
Ne mojte zamirit.
Vrime je - povjereno blago
...



Image and video hosting by TinyPic



LINKOVI:


Ivica Ursić
Image and video hosting by TinyPic

Akademska crkva, SVETI FILIP NERI, Split
Image and video hosting by TinyPic

youtube, don Jozo


..................................
*PREZENTACIJE - poučne priče

..................................
započeti blog - istog sadržaja
na engleskom:
EYES OF FAITH

moji blogovi od prošle i pretprošle godine:
OČIMA VJERE 2007

OČIMA VJERE 2008

MOJ BRAT:
Ivica,




Tri pjesničke duše:
*L.L.,
*Defton,
*Aletheia,

..............

P.T.
(POUČNI TEKSTOVI)
I
P.P.
(POUČNE PRIČE)


JEDAN ŽIVOT MOŽE UČINITI RAZLIKU

Jedan cvijet može probuditi san
Jedno stablo može započeti šumu,
Jedna ptica može navijestiti proljeće
Jedan osmijeh započinje prijateljstvo
Jedan pljesak ohrabri dušu
Jedna zvijezda može voditi brod po moru
Jedna riječ može postići cilj
Jedan glas može prominent naciju
Jedna sunčeva zraka osvijetli sobu
Jedna svijeća otjera mrak
Jedan smijeh pobijeđuje tugu
Jedan korak započinje svako putovanje
Jedna riječ započinje svaku molitvu
Jedna nada podiže dušu
Jedan dodir može pokazati brižnu ljubav
Jedan glas može govoriti mudrost
Jedno srce može znati što je istina

JEDAN ŽIVOT MOŽE UČINITI RAZLIKU
VIDIŠ, OVISI O TEBI!

(preved. s engl.)


NAĐI VREMENA

Nađi vremena za MOLITVU
- to je najveća snaga na zemlji.
Nađi vremena za SMIJEH
- to je melodija duše.
Nađi vremena za IGRU
- to je tajna vječne mladosti
Nađi vremena za LJUBAV
- to je darovana Božja povlastica.
Nađi vremena za DARIVANJE
- dan je prekratak da bi bio sebičan.
Nađi vremena za ČITANJE
- to je vrelo mudrosti.
Nađi vremena za PRIJATELJSTVO
- to je put za sreću.
Nađi vremena za RAD
- to je cijena uspjeha.
Nađi vremena za MILOSRĐE
- to je ključ za nebo.


(natpis na zidu dječjeg doma u Calcutti


O PUPOLJLU RUŽE ILI...

To je samo krhka ruža.
Cvijet Božjeg dizajna.
Ali ja ne mogu otvoriti latice s ovim mojim rukama.
Tajna otvaranja cvijeća nije znana onima kao ja.

Bog otvara latice tako nježno, dok u mojim rukama one umiru.

KAD NE MOGU OTVORITI LATICE PUPOLJKA RUŽE
KAKO MOGU MISLITI DA IMAM MUDROST
OTVORITI LATICE SVOGA ŽIVOTA.

Onda,… vjerovat ću Njemu koji vodi svaki moment svakog dana…
Gledat ću u Njega i dati se voditi svaki korak mog hodočasničkog puta.
Put koji je preda mnom samo moj nebeski Otac zna.
Vjerovat ću Njemu
Koji otvara momente
Baš kao što otvara latice ružina pupoljka.

(nepoznati autor, Internet)


BLAGOSLOV JEDNOG STARCA

Blagoslovljeni koji shvaćaju
Da su mi noge postale spore
I da mi ruke drhću

Blagoslovljeni koji misle na to da teško čujem
I da sve odmah ne shvaćam.

Blagoslovljeni koji znaju da mi oči više dobro ne vide.


Blagoslovljeni koji ne psuju kad nešto ispustim
I pomažu mi naći moje stvari.

Blagoslovljeni koji mi se nasmiješe
I časak sa mnom pročavrljaju.

Blagoslovljeni koji imaju obzira prema mojim tegobama
I blaže moje boli.

Blagoslovljeni koji mi daju osjetitida sam voljen
I nježno se odnose prema meni.

Blagoslovljeni koji ostaju uza me
I na mom putu u vječnost.

Blagoslovljeni svi koji su prema meni dobri.
Oni mi daju da mislim na dobroga Boga.
I sigurno ih neću zaboraviti kad jednom budem s Njime.


AUTOR -?

MOLITVA NEPOZNATOG VOJNIKA

Molio sam Boga
Za jakost
A on me načinio slabim
DA BI BIO SKROMAN
I PONIZAN.

Molio sam Njegovu pomoć
Da bih činio velika djela,
A on me učinio malenim
DA BI ČINIO DOBRA DJELA.

Molio sam za bogatstvo
I dobra
Da bih bio sretan i bezbrižan
A on me učinio siromašnim
DA BIH BIO MUDAR,
NEOVISAN I SLOBODAN.

Molio sam
Za sve stvari ovog svijeta
Kakao bi uživao život.
A On mi dade život
DA BI SE RADOVAO
STVARIMA U SVIJETU.


Ništa nisam dobio od onog što sam tražio,
Ali sam dobio sve ono
Š to j e b i l o
D o b r o z a m e n e!

Moja je molitva bila protiv mene
U s l i š a n a,
Jer sam blagoslovljeni čovjek
Među svim ljudima.

(američki vojnik u građanskom ratu…)

ŽELIŠ LI...?

Želiš li moje ruke Bože
Da bi cijeli dan pomagala onima
Što trebaju moju pomoć,
Bolesnima i siromašnima…
BOŽE, DAJEM TI SVOJE RUKE…

Želiš li moje noge, da bih čitav dan,
Svaki dan odlazila onima
Kojima je potreban prijatelj…
BOŽE, DANAS TI DAJEM SVOJE NOGE.

Želiš li moj glas, Bože,
Da bi čitav dan govorio onima što su im
Potrebne tvoje riječi ljubavi…
BOŽE, DANAS TI DAJEM SVOJ GLAS…

Želiš li moje srce, Bože
Od zore do mraka, da bi voljelo sve, bez iznimke….
BOŽE, DANAS TI DAJEM SVOJE SRCE.

Gospodine Isuse, slavit ću te
Dokle god sam na putu k tebi.
Neka se more i nebo sjedine
U mojoj pjesmi!
Gospodine Isuse,
Slavit ću Te
Dokle god sam na putu.

(Majka Tereza)


NIJE VAŽNO

Čovjek je nerazuman, nelogičan i sebičan.
NIJE VAŽNO, VOLI GA!

Ako činiš dobro, pripisat će to tvojim sebičnim ciljevima.
NIJE VAŽNO, ČINI DOBRO!

Ako ostvariš svoje ciljeve, naći ćeš lažne prijatelje i
Iskrene neprijatelje.
NIJE VAŽNO, OSTVARUJ SVOJE CILJEVE!

Dobro koje činiš sutra će biti zaboravljeno.
NIJE VAŽNO, ČINI DOBRO!

Poštenje i iskrenost učinit će te ranjivim.
NIJE VAŽNO, BUDI ISKREN I POŠTEN!

Ono što si godinama stvarao, u času bi moglo biti razrušeno.
NIJE VAŽNO, STVARAJ.

Ako pomažeš ljudima, možeš loše proći.
NIJE VAŽNO, POMAŽI IM.


Svijetu daješ najbolje od sebe, a on će ti uzvratiti
Udarcima.

NIJE VAŽNO – DAJ NAJBOLJE OD SEBE.


(Zapis sa zida Dječjeg doma "Shishu Bhavani" u Indiji,
... Majka Tereza...?)



OBOJANI...


Crnac:
kad sam se rodio - bio sam CRN.
Kad sam odrastao - bio sam CRN.
Kad sam odrastao - bio sam CRN.
Kad sam bio bolestan - bio sam CRN.
Kad sam bio izložen suncu - bio sam CRN.
Kad sam bio na hladnooći - bio sam CRN.
Kad budem umro - bit ću… CRN.

A pogledaj vas bijelce:

Kad se rodite - vi ste RUŽIČASTI.
Kad odrastete - vi ste BLIJEDI.
Kad ste bolesni - vi ste ZELENI.
Kad idete na hladnoću - onda ste PLAVI.
Kad ste izloženi suncu - onda ste CRVENI.
Kad umrete onda ste MODRI.



I vi kažete meni da sam - obojan !!!

PROMIJENITI SVIJET

Kad sam bio mlad
htio sam promijeniti SVIJET.
Malo sam sazrio...pa sam shvatio da je to nemoguće
tada sam htio promijeniti svoju zemlju.
Trebalo je da ostarim kako bih shvatio da je i to nemoguće
pa sam se odlučio promijeniti svoju obitelj.
Sada sam na svojoj posmrtnoj postelji i shvaćam
da sam mogao jedino promijeniti - sebe.
(AUTOR-nepoznat...)


BOG IMA POZITIVAN ODGOVOR

Za sve negativne stvari koje ti kažeš sebi Bog ima pozitivan odgovor


Ti kažeš: To je nemoguće!
Bog kaže: Sve je moguće (Lk 18, 27)

Ti kažeš: Tako sam umoran
Bog kaže: Ja ću ti dati odmor (...11,28-30)

Ti kažeš: Nitko me zaista ne voli.
Bog kaže: Ja te volim (Iv3,16 & Iv 13,34)

Ti kažeš: Ne mogu dalje.
Bog kaže: Moja ti je milost dovoljna. (2 Kor 12,9 & Ps 91,15)

Ti kažeš: Ne mogu ovo nikako riješiti…»
Bog kaže: Ja ću upravljati tvoje korake (Izr 3,5-6)

...

(autor...?)


STVARANJE

Davno jednom,
Tako davno da ni misao ne može dotaći to vrijeme,

Bog je zaželio naslikati TOPLINU –
Tako je nastalo S U N C E.

Želio je naslikati SNAGU -
tako nastadoše P L A N I N E.

Želio je naslikati ČISTOĆU –
Tako je nastala R O S A.

Želio je naslikati NJEŽNOST–
Tako je nastalo C V I J E Ć E.

Želio je naslikati VJEČNOST –
Tako je nastalo N E B O.

I brojne je još slike Bog naslikao, ali
LJUBAV
Nije mogla izreći nijedna.
Znao je Bog:
Slika ljubavi mora imati sve što imaju ostale
I još mnogo, mnogo više
- mora to biti istinska Njegova slika.
- A želio je Bog stvoriti sliku u kojoj će vidjeti Ljubav.

Tako je nastao Č O V J E K.

(autor - ?)

čuvanje cvijeća

Ima cvijeća koje procvijeta
JEDAN PUT U STO GODINA.A to cvijeće njeguju.
Još kako ga njeguju!

A čovjek procvijeta
JEDANPUT U SVOJ VJEČNOSTI.Kako njega ne čuvati?
Još kako ga valja čuvati.

(Ivo Andrić)



Istina i laž



Otac je uzeo svoja dva sina na utakmicu.

Na ulazu je htio znati kolika je cijena.
-50 kuna za odrasle, trideset za one preko šest godina, a ispod šest godina ulaz je slobodan.
-Jedan od njih ima tri godine, a ovaj jedan ima sedam. Evo ovdje (kune) za mene i starijeg...
-Vi ste baš glupi – reče prodavač. Mogli ste uštedjeti 30 kuna. Mogli ste reći da stariji nema još šest... pa ja nikad ne bi mogao vidjeti razliku...
-Možda vi ne biste. Ali, dječak bi sigurno znao. I on bi zapamtio taj primjer zauvijek.

(prevedeno s engl.)

.................

VOLIŠ LI ME?

Jednog dana, probudio sam se vrlo rano da gledam izlazak sunca.
Ljepota Božjeg stvarateljskog djela je neopisiva.
Gledajući, hvalio sam Boga za Njegov predivan rad.
Kako sam dugo ostao ondje zadivljen, osjetim Božju prisutnost sa mnom.
Upitao me:
VOLIŠ LI ME?
Odgovorio sam:
Naravno Bože. Ti si moj Bog. Moj Spasitelj.
On me onda upitao:
Da si slučajno hendikepiran…bi li me onda volio?


Bio sam zbunjen. Gledao sam svoje tijelo. Moje ruke, noge…čudio sam se odjednom koliko toga mogu činiti i uvijek sam to uzimao «zdravo za gotovo»… nikad nisam pomislio koliko sam … nezahvalan Bogu za sve što mi je dao.
Bilo bi jako teško Gospodine, odgovorio sam. Ali, i onda bi te volio.
Onda On reče:
Da si slijep, da li bi još uvijek volio ono što sam stvorio?
Pomislio sam… Kako biH mogao voljeti nešto a da to ne vidim… a onda sam pomislio i na to da je na svijetu toliko slijepih ljudi koji su još uvijek voljeli Bog i njegova stvorenja.
Teško je i pomisliti na to, Gospodine, ali… i tad bi te volio.
On me onda upita:
Da si kojim slučajem gluh, bi li i onda slušao moju riječ?
Hm…kako bih mogao slušati kad ne čujem. Onda sam razumio.
Slušanje Božje riječi nije tek nešto što činimo ušima nego i srcem. Odgovorio sam:
Bilo bi teško… ali slušao bih.
Kad bi bio nijem, upita On dalje, bi li me i tada hvalio i zahvaljivao mi…?
Tada mi je sinulo: On želi da ga hvalimo svojim srcem, ne tek ustima. Nije važno kako zvučimo. Važno je reći mu hvala od srca… Odgovorio sam…
Da… i onda bi te hvalio i zahvaljivao ti.
Onda me On upita:
DA LI ME STVARNO VOLIŠ?
Sa svom hrabrošću i jakim uvjerenjem odgovorio sam hrabro:
Da, Gospodine! Volio bih te, jer ti su jedini i pravi Bog.
Mislio sam da sam dobro odgovorio, ali On me upita:
ZAŠTO ONDA GRIJEŠIŠ?
Zato… zato što sam samo ljudsko biće… i nisam savršen.
A ZAŠTO ONDA U VRIJEME MIRA ODLAZIŠ NAJDALJE OD MENE,
I ZAŠTO SAMO U VRIJEME NEVOLJE DOĐEŠ BLIŽE, I MOLIŠ ISKRENIJE?
Nije bilo odgovora. Samo suze.
Gospodin nastavi:
Dao sam ti sve što uopće imaš… a Ti mi nisi zahvaljivao… dao sam ti talente… koje nisi htio koristiti za dobro… pokazao sam ti da sam dobar… a ti si mi okretao leđa… govorio sam ti preko svojih slugu… ali ti me nisi slušao… Slušao sam sve tvoje molitve i prigovore… i nastavljam slušati… uvijek sam ti želio dobro… uvijek… i opraštam ti što si bio odlutao od Mene.
Nisam mogao odgovoriti. Bio sam posramljen. Govorio sam u sebi:
Molim te oprosti mi. Nisam dostojan zvati se tvojim djetetom.
On odgovori:
Ti jesi moje dijete. Moje stvorenje. Nikad te neću napustiti. Nikad.
Kad plačeš, ja plačem s tobom.
Kad vičeš od radosti ja se radujem s tobom.
Kad si obeshrabren, ja te želim ohrabriti.
Kad padneš, ja te želim podignuti.
Ja ću biti s tobom U SVE DANE, DO SVRŠETKA SVIJETA.
I VOLJET ĆU TE ZAUVIJEK.
Nikad prije nisam toliko plakao. Shvatio sam da je Bog uistinu moj Otac. A ja Njegovo dijete.
I voli me… Pitao sam se: Kako sam ga mogao vrijeđati…
Upitao sam Ga:
A koliko me voliš?

Pred očima mi je bio lik Isusa. Raširio je ruke. Gledao sam njegove ruke… probodene čavlima. Sagnuo sam se do Njegovih stopala. To je moj Bog.
Gospodin moj i moj Bog. Moj Spasitelj. . .

I po prvi put… stvarno sam molio.


(preuzeto s jedne strane internetske stranice ???)


ŠTO JE NAJVRIJEDNIJE OD SVEGA

Stara legenda pripovijeda kako je mladi kralj, željan znanja i mudrosti, svojim savjetnicima naredio da saberu i zapišu sva spoznanja svijeta.
Oni se odmah uhvatiše posla.
Nakon 40 godina napokon donesoše kralju svoj trud zapisan u 1000 svezaka. Kralj, koji je sada već navršio 60.-u reče svojim savjetnicima:
„ 1000 knjiga ne mogu pročitati do konca života. Zato, sažmite sve u BITNO. „

Nakon 10 godina trud je bio sažet u 100 svezaka
Kralj tada reče
„ I to je previše. 70 mi je godina. apišite samo NAJBITNIJE

Ponovo se dadoše na posao. Konačno sve sabraše sve u 1 svezak. Kad su ga donijeli kralju, ovaj je već bio ležao na samrtnoj postelju. Zato zamoli neka mu kažu NAJBITNIJE iz tog
Jedan od mudraca pokuša sva spoznanja svijeta sažeti u jednu rečenicu:
„Živjeli su, trpjeli, umirali. Što VRIJEDI I OSTAJE JEST -
LJ U B A V.


BUDI ONO ŠTO JESI



Odkad sam bio malo dijete nisam htio biti ono što jesam.nono
Htio sam biti kao Ivan.yes
A Ivan me čak nije niti volio.
Hodao sam kao što on hoda, govorio sam kao što on govori, upisao sam srednju školu koju je on upisao.
Zanimljivo je da je Ivan počeo oponašati Mirka. eekHodao je kao Mirko. Govorio je kao Mirko. Zbunio me. Počeo sam hodati i govoriti kao Ivan koji je hodao i govorio kao Mirko.
Onda mi je sinulo da taj Mirko hoda i govori kao Luka. A Luka je hodao i govorio kao Frane.eek

I tako, evo mene koji hoda i govori kao Ivan, koji je imitacija Mirka a koji je verzija Luke koji pokušava hodati i govoriti kao Franebang.

I što misliš kako taj Frane pokušava govoriti i hodati? Od svih ljudi, on je najsličniji onom Mati koji hoda i govori
kao
ja...yes

(prevedeno s engl.)


Bog ne odgovara na molitvu



Jedini preživjeli član brodoloma našao se na malenom, nenaseljenom otoku.
Žarko se molio Bogu da ga spasi i svaki dan bi gledao na horizont nailazi li netko da mu pomogne ali izgledalo je da se ništa ne događa.
Umoren od očekivanja počeo je graditi malu kolibu kako bi se imao gdje skloniti od nevremena.
Ali jednog dana, kad je otišao tražiti nešto za jelo – na povratku u svoju kolibu primjeti da se iz njegove kolibe uzdiže veliki dim prema nebu. Sad je opet sve izgubljeno, činilo mu se. Bio je strašno tužan i ljut.
„Bože“, viknuo je, „kako si mi ovo mogao učiniti?“
Rano, sljedećeg dana, probudio ga zvuk brodskog motora koji se približavao otoku. Ljudi su došli kako bi ga spasili.
„Ali...“ upita ih, „kako ste znali da sam tu?“
„Vidjeli smo tvoje dimne signale!“ – odgovore oni.
_____________________________
LAKO JE POSTATI OBESHRABREN KAD NAM POĐE PO ZLU...
A KAD SE TVOJA KOLIBA ZAPALI... SJETI SE TO BI MOGLI BITI „DIMNI SIGNALI“ S KOJIMA ĆE STIĆI I MILOST OD BOGA...


Smrt župe

Na zidovima i u gradskim novinama pojavio se čudan posmrtni oglas: „U DUBOKOJ BOLI JAVLJAMO DA JE NASTUPILA SMRT ŽUPE EUFRAZIJE.
SPROVOD ĆE BITI U NEDJELJU, U 11 SATI.“
Sljedeće nedjelje crkva svete Eufrazije bila je naravno puna, kao nikad do tad. Nije više bilo ni jednog slobodnog mjesta za sjedenje ni stajanje. Ispred oltara bio je lijes od tamnog drveta. Župnik je održao jednostavan govor: „Ne vjerujem da bi se našu župu moglo ponovo vratiti u život ili je uskrisiti, ali kad smo se svi okupili, pokušao bih ono posljednje.

Želio bih da svi prođete pokraj lijesa i posljednji put pogledate pokojnicu.Stanite u red, jedan iza drugoga. Kad pogledate leš iziđite na sakristijska vrata. Nakon toga, oni koji žele mogu ući na glavna vrata za svetu misu“.
Župnik je otvorio lijes.
Svi su se pitali: „Tko bi to mogao biti unutra?“ Tko je zapravo pokojnica“
Počeli su polako prilaziti, jedan za drugim.
Svatko bi se nagnuo, pogledao unutra i izlazio iz crkve. Izlazili su u šutnji i pomalo zbunjeni. Svi, koji su htjeli vidjeti leš župe sv. Eufrazije, kad su pogledali u lijes vidjeli su – u zrcalu postavljenu na dno lijesa – VLASTITO LICE.
(Bruno Ferrero, Važna je ruža)


Presveto Trojstvo

Španjolski misionar je posjetio jedan otok na kojem su bila tri redovnika.

-Kako vi molite, - upita ih svećenik, misionar?
-Mi imamo samo jednu molitvu, odgovore oni... Molimo ovako:
Bože, TI SI TRI, MI SMO TRI. SMILUJ NAM SE.
-Lijepa molitva, reče misionar. Ali to nije ona prava molitva koju Bog čuje. Ja ću vas naučiti jednu puno bolju.
Misionar ih je učio jednu katoličku molitvu a onda otišao širiti Radosnu vijest drugima.

Godinama kasnije, na brodu kojim je išao natrag u Španjolsku, zaustavio se još jednom na onom otoku.
S palube je vidio tri redovnika na obali i valove koji su se kretali prema njima.
U tom trenutku vidje kako trojica hodaju po vodi prema brodu.
-Oče, oče... vikao je jedan od njih... dolazeći blizu broda.
„Nauči nas ponovno onu molitvu koju Bog čuje, jer je nikako ne možemo zapamtiti.

- Nije važno, reče misionar, vidjevši čudo.
I tada svećenik zapita od Boga oproštenje što nije i prije razumio da Bog razumije sve jezike i sve molitve.
_______


BOŽE, TI SI TRI. MI SMO TRI. SMILUJ NAM SE.
....................



citati
o ljudskijem življenju:
----------

Plakala sam što nisam imala cipela
sve dok nisam srela čovjeka koji nije imao... nogu...

(Helen Keller)

******

Skoro uvijek, kad pogledamo u sebe
nalazimo ISTU POGREŠKU KOJU OSUĐUJEMO KOD DRUGIH
A ako i ne vidimo tu istu grešku, pogledajmo dublje-
pa ćemo naći još i goru...

(Tolstoj)

*********

Kada dođeš u godine u kojima sam ja,
nakupit će se mnogo kajanja.
Tada je ugodno osjećati da si barem JEDNO STVORENJE UČINIO (VIŠE) SRETNIJIM


(Graham Green)

*****

Ne živimo za to da idemo u crkvu
ali u crkvu idemo zato da bismo LJUDSKIJE ŽIVJELI.

(Mieczyslaw Malinski)

********
I darivanjem čovjek može poniziti drugoga...

(M. Božić)

*********
Najljepša osobina novca je u tomu što se pomoću njega može DRUGIMA PRIČINITI RADOST.
Ali to čini samo mali broj onih koji ga imaju.

(Pearl Buck)

**********
Najveća usluga koju čovjek može UČINITI BLIŽNJEMU JEST -
da otkoči u njemu d u h o v n i
u z l e t.


(Vesna Krmpotić)
***********

Zar nije vrijeme da se osnuje
DRUŠTO ZA ZAŠTITU LJUDI?

(Marian Eile)

..............

Rođeni smo za VJEČNOST...
jer da nismo vječni,
bila bi ljudskom rodu učinjena najveća krivica.

Sretniji bi bio od čovjeka crv
jer pameti nema
jer srca nema.

(A. Šenoa)

..........................

Nada u budući život
čini vjernika osobito odgovornim za o v a j
život.
Živjeti za nebo znači
zemlju učiniti predvorjem raja

(Kardinal Franjo Kuharić)


Radost u vjeri


Značajka svih koji su se popeli do savršene ljubavi k Bogu,
jest nepatvorena i neokaljana
RADOST.

toliko iznenađujuća, trajna i tako neusiljena, djetinja,
da se zbog toga sablažnjavaju i djeca ovoga svijeta.

Njihovo vladanje ne ovisi o svijetu,
već izvire iz dubine njihovih srdaca,
na koje ne može više utjecati oluja,
Jer NJIHOV JE ŽIVOT USIDREN U BOGU.Boga se ne moraju bojati,
Jer su sami sa sobom na čistu.
Pa kako ne bi bili RADOSNI...?

(Biskup Keppler)



KAD NE ZNAŠ ŠTO UČINITI

Ako sumnjaš
i ne znaš kako postupiti -
ZAMISLI DA ĆEŠ TO VEČE UMRIJETI,
i sumnja će odmah nestati.
Odmah će ti biti jasno
što je tvoja dužnost,
a što su tvoje želje.

(Tolstoj)





































































Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
( 4)
Said Judas to Mary

(pjesma o razgovoru između Jude i Marije Magdalene)

Said Judas to Mary now what will you do
With your ointment so rich and so rare?

(M:) I'll pour it all over the feet of the Lord
And I'll wipe it away with my hair, she said,
I'll wipe it away with my hair

O Mary o Mary, O think of the poor,
This ointment it could have been sold

And think of the blankets and think of the bread
You could buy with the silver and gold he said
You could buy with the silver and gold


(M:) Tomorrow tomorrow I'll think of the poor
Tomorrow she said not today
For dearer than all of the poor in the world
Is my love who is going away, she said
My love who is going away

Said Judas to Mary your love is so deep
Today you may live as you will
Tomorow you say I am going away
But my body i'll leave with you stil, he said
My body i'll live with you


(M:) The poor of the world are my body he said
To the end of the world they shall be
The bread and the blankets you give to the poor
You will find you have given to me, he said,
You will find you have given to me

My body will hung on the cross of the world
Tomorow he said, not today
And Martha and Mqry will find me again
And wash my sorrow away, he said,
Ad wash all my sorow away

(pjesma na XY? jezik):
Kaže Juda Mariji M. ...




OČIMA VJERE 2009

utorak, 27.01.2009.

super sat

Kad smo već kod tehnike, evo jedna šala.
Pripisuju ga plavušama, al zar baš moramo.
Image and video hosting by TinyPic
Dakle, bila jedna cura.
Dobila sat na poklon.
Kažu joj
- Evo, poklanjamo ti sat. Super je. Možeš se s njim i kupat.
A ona će na to:
- A di se pušta voda?

- 19:08 - (TI imaš) RIJEČ... (0) - Ispiši - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2009 (18)
Studeni 2009 (11)
Listopad 2009 (19)
Rujan 2009 (37)
Kolovoz 2009 (33)
Srpanj 2009 (20)
Lipanj 2009 (35)
Svibanj 2009 (29)
Travanj 2009 (26)
Ožujak 2009 (46)
Veljača 2009 (48)
Siječanj 2009 (55)
Prosinac 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
promatranje svakodnevnice očima vjere
Image and video hosting by TinyPic
''... Gledaj život OČIMA VJERE''
Ivan Pavao II
LOOK AT THE LIFE
WITH THE
EYES OF FAITH!
.........


Image and video hosting by TinyPic


............


Autor bloga:
Marija Gašpar,
vjeroučiteljica
(gasparmarija@gmail.com)
Image and video hosting by TinyPic

još neki LINKOVI:

svakodnevna 1. MISNA ČITANJA čitanja možeš naći na:
Misna čitanja

........

Broji se da je od ove nove 2009.godine
ovoliko puta bila otvorena
ova stranica:

Free Hit Counter
Free Hit Counter

brojilo od travnja prošle godine i
starog bloga
istog naslova:










DANAS VAS JE OVDJE:






























Image and video hosting by TinyPic

BEZGREŠNO SRCE MARIJINO,
UZROČE NAŠE RADOSTI,
MOLI ZA NAS!



Image and video hosting by TinyPic


......................................

svjedočanstva iz Međugorja (2009!)
SVJEDOČANSTVA, Međugorje, 2009


IZDVAJAM:

- father Bennet
Image and video hosting by TinyPic
(... o jednom zločincu iz Amerike kojeg je majka svejedno voljela... o Bogu koji je LJUBAV... o prijatelju koji je riskirao život da spasi bratu život...
...)
potraži na: SVJEDOČANSTVA, Međugorje, 2009, father Bennet

- fra Danko
Image and video hosting by TinyPic
(kriva slika o Bogu... kako Bog raspoređiva ljude u raj,pakao ili čistilište... Bog voli svakog!... Bog s bradom, Bog špijun, ... Bog na nebu u kompjuteru, a nama dolje dao anđela čuvara...: čim pogriješiš anđeo zabilježi, na kraju života anđeo stisne: ENTER i dobiješ knjigu svojih grijeha... NE! TO nije naš Bog... Tko je SUSREO Boga radostan je... Ne gledaj nazad... nije važno što je bilo prije... S vremena na vrijeme dobro je pogledati preko čega ti moraš prijeći ... što je tvoje Crveno more... Kraljevsto Božje... Bog... TRAŽITI VOLJU BOŽJU... a što je Njegova volja: NAŠE SPASENJE! zašto se onda opirem-o? ... Mi uvijek osuđujemo druge... On voli nas, mi njega problem je s ljudima...u redu. Mi se nismo posvađali s eskimom, ali s onim u kući... stalno problemi... ''U njemu je problem!'' NE! Nikad nije problem u drugoj osobi... A vi mislite ''Velečasni da ti živiš s njim vidio bi u komu je problem:-) '' priča o osuđivanju susjede koja ne zna oprati rublje... (u stvari žena koja sudi nije oprala svoja stakla kroz koja gleda... o Adamu i Evi... na zanimljvi način...)

potraži na: SVJEDOČANSTVA, Međugorje, 2009, fra Danko


- fra Branko RadošImage and video hosting by TinyPic
(propovijed, priča o košulji sretnoj čovjeka, o novcu kojeg potrošimo da izgledamo lijepo, sretno... o maskama, o Gospi koja je lijepa jer - ljubi, u čemu je tvoja ljepota?, JESI LI SRETAN?... blago tebi ako jesi - lijep-a si onda..., dopadni se svo(jo)m.... XY svojom svetošću!, ljepota je stvar duha a ne tijela, ... kozmetički salon za dušu... O Majci Terezi... ... o Leonardu d. V. ...Što Isus želi biti u tvom životu? - ... TVOJ MOBITEL! ... Zašto? - Od mobitela si postao nerazdvojan,...postao je središte tvog života... ISUS neće na silu u tvoj život...
...

potraži na: SVJEDOČANSTVA, Međugorje, 2009, fra B.Radoš

- S. Elvira
Image and video hosting by TinyPic
(Život je dar Božji... ovdje su mnogi mladi ali i mnogi roditelji....
Roditelji daju djecu odmah sve... Zašto roditelji? ... Dajte im život, ljubav, ... Treba im dati snagu da im da nositi teškoće...
... što je Gospodin učinio za sve nas...
...Mi smo zajednica grešnika... uronjeni u Božju ljubav...
Idemo se svi skupa nasmijati... svaki osmjeh uvodi naše srce u slavlje...
Mi imamo jednu vježbu: Čim otvorimo oči: nasmijimo se! sebi! svom životu!
''Dobro jutro Duše Sveti! Nasmiješi se i ustani iz kreveta i počnite odmah ujutro pjevati...''
Iako je naše srce ranjeno moramo imati hrabrosti nadići to...
imamo djecu koja se više ne smiju... iznutra su umorni... onda se drogiraju...)
potraži na: SVJEDOČANSTVA, Međugorje, 2009, sestra Elvira

- Maria Vallejo Najera
Image and video hosting by TinyPic
(rođena u bogatoj obitelji... nije falilo ljubavi... Bog je mazio... priča obraćenja počinje prije 10ak god... udana ima 3 djece... muž ju je zvao na misu... nije željela... dosadno... svećenici-glupi... časne-gube vrijeme u klauzuri...
živjela u Engleskoj među anglikacima zbog muževa posla... ovi su bili gorljivi vjernici a govorili su i o malom selu - Međugorje! ... bili su uvjerljivi... Usred rata su me pozvali da idem tamo... selo nije bombardirano.. A ja sam kćerka psihijatra... da idem vidjeti vidioce? Mislila sam da su moje prijateljice lude... One su dolazile promjenjene... Bile su i dalje s manama... ali u srcu se rodila ljubav i počele su davati puno ljubavi... otišla sam u restoran s njima... tu je sjedio Mick Jager (Roling Stones)
one su me uvjeravale da idem na sljedeće putovanje s njima... u meni bjes... đavao... počela sam ih napadati... Začula sam glas u srcu..ženski i lijep... ''Zašto ne dođeš. Čekam te u Međugorju... ''... okrenula sam se da mi nije netko rekao to... ali iza mene je bio Mick Jager... netko ko to nikad ne bi rekao... oštro sam odgurnula pribor za jelo... Rekla sam im da idem s njima na sljedeće putovanje...
Do toga je prošlo nekoliko mjeseci... bila sam i požalila i loše volje do dana leta... mrmljala sam na prijatelje s kojima sam došla...
ovo je mjesto bilo puno drugčije prije 20 godina... franjevci su dolazili u pansione... Bila sam pozvana na misu... Ovo nije istina, a svi ovi ljudi su banda luđaka! ... slikavala sam okolo umjesto da posvetim pažnju misi... Rekli su mi da će doći vidioc Jakov... ''A to me baš zanima. kao kćerki psijatra to me baš zanimalo: uhvatit ću ga u laži za dvije sekunde...! ... Želim čuti toga lašca!'' Zamislite gledate film i svi se ukoče... vrijeme se zaustavilo... Osjetila sam potrebu pogledati prema nebu... Neki su vijedli da se sunce okreće, ja ne... 3 sekunde iskustvo... sručila se na mene velika rosa ljubavi... bol zbog grijeha... iako nisam bila neki strašni griješnik... mislila sam da sam bila dobra... realnost tog trenutka mi je rekla: NE! ljubav prema bližnjem?... odlučila sam SLIJEDITI BOGA... Izišao je Jakov... osjećala sam da govori istinu... počela sam plakati i osjećala sam sram...
Ja sam spisateljica novela... '99 god. prva novela: najvažnija nagrada za književnost... u njoj sam govorila jako ružno o crkvi i svećenicima...
za njih sam bila novotkriveni talenat... a Isus je učinio da u svom iskustvu osjetim bol koju je on osjetio što sam to pisala...
Imala sam potrebu sjediti pred tabernakulom ali nisam znala da je u tabernakulu - ISUS... ...


potraži na: SVJEDOČANSTVA, Međugorje, 2009, Maria V.N...




PJESME IZ MEĐUGORJA:









..........................

Malo iz Goranine pošte:
(Odlično!)

OIB

Operator: "Pizza Hut. Mogu li dobiti Vaš... "

Mušterija: "Dobar dan! Htio bih naručiti klopu za van."

Operator: "Mogu li prvo dobiti Vaš OIB gospodine?"

Mušterija: "Moj OIB, ah da, pričekajte malo, eh! Moj Osobni
Identifikacijski Broj je
61020499981"

Operator: "Hvala Vam, Gospodine MArko. Vidim da živite u Ulici jablana 13
i Vaš telefonski broj je 332 971. Vaš broj na poslu je 301 243 i Vaš broj
mobitela je 095 ... ... ... . S kojeg broja zovete Gospodine? "

Mušterija: "Huh? Kod kuće sam. Od kuda Vam samo sve te informacije?"

Operator: "Pa umreženi smo Gospodine."
Mušterija: (začuđeno) "Oh, da, htio bih naručiti dvije velike slavonske
pizze extra ljute..."

Operator: "Mislim da Vam to nije dobra ideja Gospodine."

Mušterija: "Kako to mislite?"

Operator: "Gospodine, Vaši zdravstveni podaci upućuju na to da imate visok
krvni tlak i iznimno visoku razinu kolesterola. Polica dopunskog
zdravstvenog osiguranja ne pokriva i taj rizik..."

Mušterija: "Pa što mi onda možete preporučiti?"

Operator: "Mogli biste probati našu bezmasnu soja-pizzu od soje. Siguran
sam da će Vam se svidjeti."

Mušterija: "Zašto to mislite?"

Operator: "Pa, prošli tjedan ste u knjižnici podigli knjigu "Gurmanska
jela od soje". Zato sam Vam to predložio."

Mušterija: "U redu, U redu. Dajte mi onda dvije jumbo soja-pizze.
I koliko to košta?"

Operator: "To bi trebalo biti dosta za Vas, Vašu ženu i četvero djece.
Sve skupa, zajedno sa troškovima dostave je 115,00 kn."

Mušterija: "Dat ću Vam broj svoje kreditne kartice."

Operator: "Oprostite gospodine, ali bojim se da ćete to morati platiti
gotovinom. Prekoračili ste dopušteni iznos po kreditnim karticama."

Mušterija: "Skoknut ću do bankomata i donijeti novac prije nego Vaš
dostavljač stigne do mene."

Operator: "Neće ni to ići gospodine! Imate prekoračenje i na tekućem
računu."

Mušterija: "Nema veze. Samo pošaljite pizze. Pripremit ću novac. Koliko
Vam treba za dostavu?"

Operator: "Malo smo zatrpani u ovom trenutku. Oko 45 minuta.
Gospodine, ako Vam se žuri možete doći do nas ali bit će Vam nezgodno
voziti pizze na motociklu."

Mušterija: "Kako znate da vozim motocikl?"

Operator: "Ovdje stoji da kasnite s otplatom kredita za auto pa Vam ga je
banka oduzela. Ali Vaš skuter je u potpunosti otplaćen pa sam samo
pretpostavio da ćete voziti njega."

Mušterija:"@@#%/$@&?#!"
Operator: "Preporučio bih Vam da pazite što govorite Gospodine! Već imate
dvije prekršajne prijave zbog remećenja javnog reda i mira 2002 i vikanja na
policajca 2008."

Mušterija: (Bez riječi)

Operator: "Želite li još nešto Gospodine?"

Mušterija: "Ne ništa više. Ali, nemojte zaboraviti dvije gratis Coca Cole
- piše u Vašem oglasu!"
Operator: "Oprostite gospodine ali naš oglas ima klauzulu da ne smijemo
nuditi besplatnu Colu dijabetičarima!"






(3)
Čuvaj se!

Image and video hosting by TinyPic
Čuvaj se onih što ti žele narušiti ODNOS S BOGOM!

Prisjeti se često ove korisne priče:

Ništa nije važnije u životu kao imati vremena za Boga…
Za osobni odnos s Njim…
Prava je Sotonska zamka da nas odvuče od Njega,
Da nas zaposli toliko da za svog Boga više nemamo vremena…

Pročitaj ovu priču
O tomu kako sotona zna trikove…
Samo da bi nas odvukao…:


Sotona govori svojim pomoćnicima:
Image and video hosting by TinyPic
"Ne možemo zabraniti kršćanima odlaziti u crkvu.
Ne možemo im uzeti Bibliju i zabraniti da upoznaju istinu.
Ne možemo ih odvojiti od biblijskih vrijednosti, kojima su generacije kršćana odane,
zato moramo učiniti nešto drugo.

Moramo ih zaustaviti u izgradnji osobnog i trajnog odnosa s Isusom Kristom.
Kada imaju iskren i pouzdan odnos s Kristom, onda je naša moć slomljena.

Zato, pustimo ih da odlaze u crkvu,
ne uzimajmo im njihov konzervativni stil života,
ali se usmjerimo na njihovo vrijeme,
da nemaju vremena za blizak i iskren odnos s Isusom Kristom.

Svoj cilj ćemo najbolje ostvariti tako što ćemo im praviti prepreke u njihovim težnjama za iskrenim odnosom sa svojim Spasiteljem u samoći.

Moramo po čitav dan biti u njihovoj blizini kako bi im onemogućili ostvarenje tog i takvog odnosa."

"Kako ćemo to učiniti?" pitali su sotonini pomoćnici.
Image and video hosting by TinyPic
"Zabavite ih životnim sitnicama,
koristeći različite efektne trikove,
kako bi okupirali njihove misli." odgovorio je sotona.

"Učinite im primamljivim trošenje, trošenje, trošenje, a zatim pozajmljivanje, pozajmljivanje, pozajmljivanje.
Preplavite njihove poštanske sandučiće reklamnim materijalima, letcima, narudžbenicama i ponudama različitih besplatnih materijala,
nudite im razne usluge i lažne nade.

Neka je u njihovom životu novac uvijek na prvom mjestu.
Uvjerite žene kako je bolje ne imati djece,
kako bi imale vremena za puno radno vrijeme i izgrađivanje svoje karijere, koja je važnija od obitelji.
Neka muževi rade šest, bolje sedam dana u tjednu, deset a možda i dvanaest sati, kako bi mogli zadovoljiti svoj životni stil.

Zabranite roditeljima provoditi vrijeme s djecom.
Tako će se njihove obitelji početi raspadati.
Dom neće više biti oaza usred stresa od svakodnevnih briga.
Razdražujte njihova osjetila, kako ne bi mogli čuti tihi Božji glas i razmišljati o Božjoj Riječi.
Navikavajte ih na stalno uključen radio, slušanje glazbe kad god su u automobilu.

Uvjerite ljude kako treba imati stalno uključen televizor, video player ili računalo. Neka u svim trgovinama i restoranima svira glasna glazba.
To će zaglušiti njihove misli pa neće biti sposobni saslušati jedan drugoga i razbit će njihovo međusobno i njihovo jedinstvo s Isusom.

Ne zaboravite njihove noćne ormariće popuniti novinama i časopisima.
Bombardirajte njihove misli novostima 24 sata dnevno.

Pobrinite se za njihove vikende.
Neka se s posla vraćaju umorni, bezvoljni i nespremni za dane i tjedne koje dolaze.
Nemojte im dopustiti otići u prirodu na odmor,
kako bi se divili prirodnim ljepotama i Tvorcu te prirode.

Dajte im kruha i igara.
Pripremite im hranu za oči.
Neka im filmovi budu glavna zanimacija, razdražujte njihova osjetila.
I kada budu na odmoru ne dajte im mira. Pošaljite ih na egzotična mjesta, zabavne parkove... samo neka se zabavljaju...
Kada se sastanu, servirajte im malo spletki i svjetskih tračeva,
zasvirajte im malo na osjećaje i živce a iznad svega
nemojte im dopustiti da svoju snagu crpe iz Božje Riječi.

Neka se raziđu s opterećenom savješću i razdraženih osećaja.
Ostavite ih da budu dio programa duhovnog nastojanja.
Što više, to bolje. Prepunite njihove živote velikim mnoštvom dobrih razloga protiv trošenja vremena na molitvu
i prilike da se proučava Božja Riječ.
Image and video hosting by TinyPic
Uskoro će se truditi vlastitom snagom,
žrtvovat će i svoje obitelji
i zdravlje zbog lažnih razloga
."
.......
Sotonini suradnici su otišli ispunjavati svoje zadatke
- djelovati da kršćani trče s jednog mjesta na drugo,
s jedne akcije u drugu,
s jednog sastanka na drugi,
tamo i ovamo.

Je li sotonin plan dobar - prosudi…
Ima li sotona svojih suradnika među ljudima oko tebe? - Prosudi…
Image and video hosting by TinyPic

PREZENTACIJA koju preporučam pogledati:
(do 17.1. skinuta je 230 puta)

MOJ ODNOS S BOGOM


..,...................


iz Andreine pošte:

People come into your life for a reason, a season or a lifetime.

When you know which one it is, you will know what to do for that
person.

When someone is in your life for a REASON, it is usually to meet a need
you have expressed.

They have come to assist you through a difficulty, to provide you with
guidance and support,

To aid you physically, emotionally or spiritually.

They may seem like a godsend and they are.

They are there for the reason you need them to be.

Then, without any wrongdoing on your part or at an inconvenient time,

this person will say or do something to bring the relationship to an
end.

Sometimes they die. Sometimes they walk away.


What we must realize is that our need has been met, our desire
fulfilled, their work is done.

The prayer you sent up has been answered and now it is time to move on.

.................
Some people come into your life for a SEASON, because your turn has
come to share, grow or learn.

They bring you an experience of peace or make you laugh.

They may teach you something you have never done.

They usually give you an unbelievable amount of joy.

Believe it, it is real. But only for a season.
...............
LIFETIME relationships teach you lifetime lessons,

things you must build upon in order to have a solid emotional
foundation.

Your job is to accept the lesson,

love the person and put what you have learned to use in all other
relationships and areas of your life.

It is said that love is blind but friendship is clairvoyant.....

................

Thank you for being a part of my life,

whether you were a reason, a season or a lifetime.