body Road to disaster - Fairytale gone bad. - Blog.hr body

nedjelja, 30.12.2007.

Road to disaster

-Jebemti ove male kovčege! Nemože ništa da stane!-vikala je Maggie, sada već skačuči po svom kovčegu.
-Klocu glupi, pa ponijela si nepotrebnih stvari.-reče Lana koja je upravo ušla u sobu-Moje stvari su spremne. Samo još tražim...Kozo jedna šta će kod tebe moji zvučnici za iPod?-viknu ona na Emmu. Uzela ih je sa komode i izmarširala je iz sobe, ostavljajući Emmu otvorenih usta.
Roxy je polako pakovala stvari smijući se. Evan je rekla da nenosimo puno stvari.

Flashback

-Ljudi moji, sutra putujemo. Prvo idemo u Irsku. Malo sam istraživala, tamo su Lanini pretci.
Svi su se okrenuli prema Lani, a ona se samo nasmijala.
-Sada se idite spremiti. I zapamtite da idemo samo na kratko. Nemojte nositi puno stvari.

End of flashback

-Uspjela sam! Zatvorila sam ga!-viknu Maggie i poče luđački skakati po sobi.
-Pipls, rekla je Evan-reče Evelyn, ali zastade kada je vidjela Maggie-da ponesete samo po ruksak ili manju torbu-nastavi još uvjek gledajući u Maggie-i da krećemo ujutro 1. siječnja, poslije Nove Godine.
-Jebiga.-reče Maggie. A ja jedva zatvorila kovčeg. Polako mu priđe, otvori ga i poče birati drugu odjeću. Uzela je ruksak u ruku gledajući ga. A tako je malen. A ona ima tako puno stvari.

***

Večere u domu Vasselinijevih nisu bile baš ugodne. Paolov tata ih je odmjeravao pogledom, a Bea je napravila kiselu facu svaki put kada bi Paolo pogledao Roxy.
-Večera je lijepa.-reče Paolo. Bilo je čudno da neko progovori. Svi su pogledali u Paola i opet zašutili.
-Da. To su Tortellini a Wild. Bakin recept.
Ostatak večere je prekrila tišina koja je parala uši.
-Cure, pomozite mi da raspremim stol.-reče Ayla ustajući od stola. Roxy je uzela tanjure i otišla je prema kuhinji. Sve je stavila u mašinu i sjela je na jednu stolicu. Ova trudnoća stvarno umara.
-Idem da sjednem. Mrtva samm-reče Emma i ode prema spavaćoj sobi.
-I ja. Večera je bila odlična. Umorna sam k'o konj.-nastavi Maggie i odvuče se iz kuhinje.
-Idemo onda i ja-reče Roxy i krenu da ustane iz stolice.
-Roxy, čekaj.-reče Ayla koja je prala tanjur. Ili se bar pravila da pere.-Žao mi je zbog mog supruga. On je ustvari dobar čovjek. Ali on je želio da Paolo oženi Beu. Jer...pa on ne želi da se Paolu desi šta se desilo Issi. Ona je ostala trudna sa 20 godina, i momak je tada napustio. A Antonio to nikada nije prebolio. Za Paola želi sve najbolje.
-A Bea je to najbolje?-rekla je Roxy prekrstivši ruke
-On to misli. Neželi da Paolo izgubi mladost da se brine o djetetu koje...čak i nije njegovo. A Bea je djevojka iz pristojne porodice.
-Gospođo Ayla. Ja nisam Paola molila da se brine o meni i mom djetetu. On je to htio. I nemožete ga natjerati da voli Beu. Ja Paola volim, i on voli mene. I nije ni vaša ni stvar vašeg muža da se u to mješate.
-Roxy, ti si draga djevojka. Ali ti nemaš ono što Paolu treba. I nije uredu da on odgaja djete koje nije njegovo!
-E pa, za to se obratite Paolu! A ja idem da prilegnem.-reče i izmaršira iz sobe

***

Sjedila je u svojoj sobi u naslonjaču. Tople suze su joj se spuštale niz obraze. Nije ih ni pokušavala zaustaviti. Znala je da je istina ono što kažu Paolovi roditelji. Ona kvari Paolov život. Sa radia je tiho pjevušila muzika.

I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightening out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry


Velike cure neplaču. Ne plaču.

-Roxy, gdje si? Evan te…-pomoli Paolo glavu u sobu. Roxy je obrisa suze I izvi usne u smiješak.
-A zašto sada plačeš?-reče tiho I kleknu pored njega.
-Paolo, voliš li ti mene?
-Naravno da te volim. To je glupo pitanje.
-Molim te razmisli. Neželim da ti pokvarim život sa djetetom. Izgubićeš mladost.
-Razmišljao sam-reče tiho-I znam d ate volim. I volim tu bebu. Mladost ćeš mi učiniti ljepšom.
-Roxxane Kent-reče I kleknu na koljeno-hoćeš li se udati za mene?
Još jedna suza joj se spusti niz lice.
-Paolo Vasselini, hoću. I nemoj više ikada da me zovneš Roxxane.
Poljubila ga je I zajedno su otišli kod Evan.

***

Svi su sjedili u Evaninoj spavaonici, koja je bila puna dima.
-Kako uopše možeš spavati u ovome?-upita Maggie sa gađenjem.
-Sve se može kad se hoće.
U sobu uđe James koji je također imao cigaru u ustima.
-Pa zar ti pušiš? A moju si cigaru bacio?-viknu Evan
-To je bilo moje auto. U njemu nema cigara.
-E pa ovo je moja soba, a u njoj nema tvojih cigara-reče Evan, uze cigaru I ugasi je u pepeljari koja je bila puna cigara.
On joj opsova I sjede na krevet.
-E sad da vam objasim šta je ova…stvar ovdje. James je naš Vodič. On nam dođe kao turistički vodič.-James je zakolutao očima, a ona nastavi-On je našao sve ove pretke. I odvešće nas do njih. Ali dosta o ovom gmazu. Ovo putovanje će biti jako zanimljivo…
-Biće puno zgodnih cura-viknu James-I tuluma, alkhola I cigara.
Po sobi su se zaorili uzvici, a Evan samo udari Jamesa po glavi I povuče još jedan dim.

-15:47 - Komentiraj ( 24 ) Print - #

<< Arhiva >>



Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

CREDITS

picture: lovesembrace
base code: sugarmeemee