body Fairytale gone bad. - Blog.hr body

petak, 30.11.2007.

Ispiti su prošli brzo, tako da mi je gotovo bilo i žao. To je bilo posljednjih pet dana na Hogwartsu. Hogwarts je zadnjih šest godina bio moj dom i utočište. Tu su bili moji prijatelji, ono što mi je najvažnije. Sjedila sam sa njima na našem uobičajenom mjestu, vlažnom podu WC-a Plačljive Myrtle. Sjedila sam naslonjena na Paola koji je na gitari pokušao da odsvira pjesmu koju je smišljao. Svi su šutke slušali melodiju i izgubljeno gledali u prazno. Svi su se osjećali prazno kao ja. Danas popodne objavljuju rezultate ispita, za koje me iskreno i nije briga. Više sam se brinula o tome da je sutra moj posljednji dan u Hogwartsu, vjerovatno najdražem mjestu na svijetu.
-I ljudi-progovori Chloe-jeste se pokajali što ste se pridružili Evan?
Svi su šutjeli. Niko nije znao odgovor
-Neznam. Nadam se da nisam.-prebacila sam riječi preko usta-Imaćemo puno pustolovina.
-Opasnih pustolovina. U kojim neko može da izgubi život. Što se nadam se neće dogoditi.-reče Vanessa tiho. Jedva da je iko čuo. Tišina je opet zavladala. I tako je bilo sve dok nismo sišli na ručak jer je Kosta neprestano cvilila jer je gladna.

***

Ležala sam na krevetu gledajući u strop. Pored mene je ležao foto album. U toj knjizi su sadržane moje uspomene. Sjela sam i sa velikim okljevanjem sam otvorila teške kožne korice. Jedna suza mi se spustila niz lice. Ispod svake slike je pisala napomena.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Za Roxy od njenih cura...i Draca ;)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Od tvoje najdraže seke. Volim te
P.S. Nadam se da sam lijepo ispala

Okrenula sam stranicu. Bila je to Maggiena stranica. Imala je najluđe slike.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Od tvoje šminkerice

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bolje da se neljutim....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Od tvog najjjjdražeg druga...voli te Draco

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
od Vane....pussa

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Emmitta je the best

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Sa Laninog rodjendana...pussa od Lane

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Od Kofte za Roxy

Okretala je dalje debele stranice. Bile su tamo slike sa rođendana, puno njihovih grupnih slika, iz Hogsmeada, iz Društvene. Još jedna mala suza joj je pala niz obraz. Izvadila je još dvije slike i stavila je ljepilo na pozadinu. Pritisnula ih je da se lijepo zalijepe.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Obrisala je suzu i podigla je album. To je bila mala škrinja uspomena. Jedna slika je skliznula iz debelih korica. Ona je uze i osjeti mržnju i tugu u isto vrijeme. Iz ladice je izvadila još jednu sliku i zalijepila je jednu pored druge da zauvjek zajedno leže.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nešto je falilo ovdje. Ah da.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Zalijepila ih je na zadnju stranu. Ostalo je još jedno mjestu u tom albumu. Nije znala šta će tu da bude. Ali znala je da će tu biti neka jako važna slika

***

Stajala je na perivoju, gledajući u zalazak sunca. Posljednji dan u Hogwartsu. Još jedna suza se spustila niz obraz. Neko je zagrlio, a zatim se pridružilo još nekoliko osoba. I tako su dugo stajali.

Jedva sam napisala ovaj post. Inspiracija mi je na jako niskom nivou. Razmišljam da prestanem pisati jer imam sve manje vremena i inspiracije. Kao što vidite postevi su jako kratki i glupi. Recite ako sam vam postala dosadna jer ljudi prestaju čitati priču. Ako i nastavim pisati postevi će biti rijeđi, možda jedan post na tjedan i pol jer me škola ubija. I recite kakva vam je priča, šta vam se sviđa, a šta ne i šta da promjenim. I još nešto....dvoumim se dali bih pisala u trećem ili prvom licu


-11:50 - Komentiraj ( 16 ) Print - #

<< Arhiva >>



Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

CREDITS

picture: lovesembrace
base code: sugarmeemee