body Tell it....you have to - Fairytale gone bad. - Blog.hr body

subota, 17.11.2007.

Tell it....you have to

Britney-Everytime
sad nemojte misliti da sam luda ili da slusam Britney ali ova pjesma daje atmosferu postu, tako poslusajte uz citanje
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Gradiva je bilo sve više, a ja sam učila manje nego ikada. Ustvari uvjek sam bila kampanjac ali ovo uz Evan je učinilo svoje i ja sada moram svo gradivo od dva mjeseca naučiti za vikend jer su u ponedjeljak ispiti. Ispiti za kraj godine, moje zadnje godine na Hogwartsu. Probudila sam se rano, ustvari probudila me Emma koja je skakala po krevetu pjevajući pjesmu Ice Queen od Within Temptationa. Protrljala sam oči i ustala sam u sjedeći položaj na krevetu. Maggie je lakirala nokte u crno, Amy se valjala po krevetu, a Kosta je već tražila šta će da obuče. Pogledala sam u svoje nokte, na kojima se lak već počeo skidati pa sam odlučila da to treba popraviti. Izvukla sam se nekako iz kreveta i navukla sam izlizane traperice i topli stari razvaljeni džemper koji mi je na jednom djelu padao skoro do koljena. Kosa mi je letala na sve strane pa sam odlučila da je napokon počešljam. Uzela sam Maggienu četku jer nisam znala gdje je moja. Prolazila sam kroz kosu koja je mirisala na breskvu jer sam "posudila" Kostin novi šampon. Nakon mučnih petnaest minuta, za kojih su se svi uspjeli spremiti, počešljala sam kosu i pustila sam je da slobodno pada. Nisam bila raspoložena za šminku, pa sam stavila samo Labello od višnje jer su mi usne ispucale od hladnog zraka. Napolju je bilo tmurno i kiša je udarala u prozore, nošena jakim vjetrom. Kosta se počela žaliti da je gladna pa smo svi morali sići na doručak. Meni je sve manje bilo muka, ali na Nuttelu nisam mogla pomisliti, pa sam uzela uštipke.
-Ljudi danas je dan.....užasan-uzdahnula je Emma
-Ja imam da nadoknadim tri mjeseca gradiva. Nisam ništa ni takla-reče Maggie punih usta
-Pa onda ljudi...bacimo se na posao-dodala sam ja
-Ok. Ali prvo idemo do WC-a. Da malo proćaskamo o golubićima-reče Amy gledajući prema meni.
-Ako baš moramo-zakolutala sam očima i ustadoh od stola, stavljajući žvaku u usta.

***

Ušla sam u WC, ali tamo su već sjedile Eve, Chloe i Draco. Maggie mu je prišla i poljubila ga a mi svi smo se poredali jedno pored drugog, svi u staroj odjeći uzdahajući, jer smo očigledno svi imali iste probleme kao ja.
-Boli me stomak-uzdahnula je Evelyn-znate li zašto žene imaju menstruaciju? Adam je rekao Evi da će mu platiti krvlju. I to u ratama.-uzdahnu ona držeći se jednom rukom za stomak, a drugom tjerajući dim koji je dolazio od Chloeine cigare.
-E pa ja nemam tih problema- rekoh sa smješkom-barem ne trenutno.
Počela mi se sviđati ideja da sam trudna. Ustvari bilo je malo čudno znati da jedno biće raste u tebi. Da je tvoje. I znala sam da ću da budem dobra majka. Nikada neću biti kao Amelia.
-Kad smo već kod toga-dodade Lana-Jesi već rekla Fredu? I Paolu?
-Ne...-uzdahnula sam.-Paolu ću reći večeras. A za Freda neznam...Možda nikada
-Ali mora!-viknu Vane-On ima obaveze. I pravo. Ima pravo da zna da je to njegovo djete!
-Ali on je sada sa Bellom. I neću da misli da ga tim djetetom želim pridobiti.-uzdahnula sam i izašla sam iz WC-a. Moram se baciti na učenje. Mada sam znala da ništa nemogu da naučim sa ovim mislima u glavi.

***


Očigledno nisam bila jedina koju je učenje mučilo. U društvenoj je bila tišina, izuzev zvuka pera koje piše po pergamentu ili okretanja stranice knjige. Ja sam sjela u jedan čošak u fotelju i otvorila sam knjigu "Čudesne biljke i gdje ih naći" od Federica Adwina. Podvlačila sam najvažnije i prepisivala sam na pergament. Kada mi je dosadilo izašla sam iz društvene i krenula sam prema Gryffindorskoj kuli, jer je Lana već imala te skripte, tako da mi je bilo mrsko raditi nove. Ispred portreta Debele Dame je stajala neka cura sa četvrte godine, pa sam je zamolila da zovne Lanu. Odmjerila me pogledom, promrmljala nešto kao "nisam ti ja portir" i uđe u rupu od portreta. Ja sam se naslonila na zid prekoputa čekajući Lanu. Vrata su se otvorila, ali tamo nije stajala Lana, nego Bella i Fred. Ja sam spustila glavu gledajući su svoje marte. Srce mi je brzo lupalo i pošto imam jezik brži od pameti rekla sam:
-Fred. Moramo razgovarati....nasamo.
On je Belli glavom pokazao da ode i okrenuo se prema meni.
-Šta ti treba?
-Frede....ja sam trudna.
-I kakve to ima veze samnom?
-Ima. I to puno. Djete je tvoje.
Zavladao je muk. Fred se naslonio na zid i onaj smješak koji je imao na licu je nestao.
-Ali kako? Mislim, to je bilo samo jedanput. Samo jednom.
-Znam. Ali samo sam htjela da znaš.
-Roxy. Ja ću biti tu uz tebe i dijete. Neboj se.
-Hvala.-rekla sam zadržavajući suze
On se okrenuo na peti i otišao. Skliznula sam niz zid gušeći se u suzama.
-Pa zar nemožete ništa sami. Sve ja moram raditi. Rox....-reče Lana bjesno izlazeći iz rupe, noseći debeli svežanj pergamenata
-Rox, jesi ok? Šta je bilo?-rekla je oprezno kleknuvši pored mene
-Fred...rekla sam mu-govorila sam kroz suze-i rekao je da će biti tu uz mene i....dijete
-Pa znala sam. Fred je good guy.
-Ali zbunjuju me. Volim i Freda i Paola. Obojica su super. Ali Paolo mene voli. A Fred voli dijete.
Lana me zagrli, a ja sam nastavila jecati.

***
Hodala sam hodnikom crvenih očiju. Izgledala sam kao vampir. U ruci sam nosila pergamente i sama pomisao da to sve moram naučiti tjerala me na plač. Nisam vidjela kuda hodam i sudarila sam se sa Paolom. Ustvari samo sam mogla nagađati da je to on jer nisam ništa vidjela ali sam osjetila njegov parfem.

-Belissima, šta je bilo. Zašto plačeš?-rekao je brišući mi suze
-Paolo...moram nešto da ti priznam.-jecala sam-ja sma trudna!
On je stajao zbunjen, gledajući u mene.
-Sa kim?
-Fredom. Fredom Weaslyjem.
-OK. Onda tvoja beba ima dvojicu tata. Ciao, bebo!-rekao je dodirujući moj stomak.
Opet sam zaplakala, ovaj put od sreće.



P.S. Ja moram napisati bar jedan p.s. Moram urediti boxeve jer se paučina krenula skupljati po njima. Pa onda ljudi...volim vas sviju....jako puno....


-14:39 - Komentiraj ( 17 ) Print - #

<< Arhiva >>



Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

CREDITS

picture: lovesembrace
base code: sugarmeemee