body Master of Universe - Fairytale gone bad. - Blog.hr body

utorak, 07.08.2007.

Master of Universe

-Roxy, ustani!-cula sam Chloe kako me zove. Otvorila sam oci a vani je jos bio mrak. Pogledala sam na sat. Chetri sata. Imamo sastanak sa Ameliom. Moji prijatelji postaju Crne Pantere. Emma, Kosta, Maggie i Chloe su sjedile na krevetima vec spremne. Ja sam se nabrzaka obukla a onda smo se sreli sa Dracom u drustvenoj. Na hodniku su nas chekale Vanessa i Lana. Svi zajedno smo polako izasli na perivoj a onda smo krenuli prema Zabranjenoj Sumi. Na samom ulazu cekala nas je Amelia. Ovo je prvi put da je vidim odkada sam saznala da mi je ona mama. Nije me ni pogledala. Samo je progovorila:

-Danas postajete Crne Pantere. To je velika chast. Ali i velika odgovornost. Nadam se da ste svjesni onoga sto radite i da ste sigurni u svoju odluku.-pogledala je prema Maggie, a Maggie je nastavila da cupka u mjestu kao i uvijek. Dobro sada. Vi stanite u sredinu.

Stali su u sredinu kruga a ja i Chloe smo stale pored ostalih ljudi u crnim plastovima. Ja sam stavila kukuljicu na glavu i gledala sam obred. Amelia je rekla caroliju. Sjecam se kada je Amelia izgovarala te rijeci predamnom. Kada mi se tetovaza pojavila na nozi. Sada se to desava i mojim prijateljima. Pogledala sam u sredinu kruga. Tamo su stajale Maggie, Emma, Kosta, Lana, Vanessa i Draco. Na nozi su imali tetovazu Crne Pantere. Amelia je rekla:
-Chestitam! Sada ste Crne pantere!

Svi su zajedno pucnuli prstima sto je bio znak chestitanja. A onda smo se mi okrenuli i otisli u dvorac, a Amelia ustvari moja mama je otishla u nepoznatom pravcu. Putem prema dvorcu Emma i Kosta su pricale kako su sretne, a Maggie je neprestano upadala u rijech. Kada smo krenuli uci u dvorac neko nas je povukao iza jednog velikog drveta....

P.S. Neko me prijavio kao spam pa nemogu kommat sa ovoga usera nego sa onog sa designovima!
P.P.S Chestitam svimathumbup
P.P.S Sorry shto je post ovako kratak iduchi ce biti jakooo dug...a ovaj mi je trebao kao uvod u sjedeci

-10:57 - Komentiraj ( 8 ) Print - #

<< Arhiva >>



Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

CREDITS

picture: lovesembrace
base code: sugarmeemee