body Chija porodica? Ali ja nemam porodicu... - Fairytale gone bad. - Blog.hr body

nedjelja, 29.07.2007.

Chija porodica? Ali ja nemam porodicu...

Ali to nemoze biti ona! Cula sam u pozadini Dumbledorea: Pozdravite Ameliu Gabrielle Goth. Ali sta za ime boga ona radi ovdje? Grlo mi se steglo. Svi oko mene su pljeskali. Ja nisam mogla. I gdje je Dumbledoreu pamet? Da zaposli Ameliu!? Ona se smjeskajuci smjestila za nastavnicki stol! Ona je gledala u neku tacku na dnu dvorane. Pokusala sam nekako da joj privucem paznju. Ja sam krenula prema spavaonicama sa svojim drustvom kada sam cula dobro poznati glas. Bila je to Amelia. Ja sam se skamenila.

-Gdjice. Kent. Dodjite u moj kabinet.-Emma mi je dobacila pogled: Sta si sada uradila? a ja sam samo slegnula ramenima i krenula sa njom. Kabinet je bio mracan. Na policama su bile mrtvacke glave. Bilo je puno knjiga, pretpostavila sam onih o crnoj magiji. Na kozom lezaju lezao je Alvin, njen perzijski crni macak. Voljela sam tog macka. Sjela sam pored njega a on mi je skocio u krilo.

-Reci zasto si me ovdje dovela! Sigurno ne da caskamo! I sta ces ovdje?
-Polako Roxxane.
-Jedno po jedno. Prvo kako sam dosla ovdje: prosla nastavnica je recimo, bila naivna. Sada je vise nema, a ja sam se ponudila da predajem ovaj predmet. Severus je ubjedio Dumbledorea da mu cinim veliku uslugu. Dobar je taj Severus! A dalje da odmah predjemo na stvar: Ja sam tvoja mama.-rekla mi je to tako nonsalantno da nisam mogla vjerovati. To mi tako kaze!
-Ali kako to?
-Pa znas mama i tata se vole..
.-ma znam kako bebe dolaze na svijet nego kako mi t nikada niste rekli? Znas li kako je bilo odrastati bez mame? Kako je to kada te niko ne ceslja? Kada ti nema ko reci sta da obuces za prvi dan skole? Znas li?
-E draga znam! Ni ja nisam imala mamu!
-Ali teb tvoja nije ostavila svojom VOLJOM-sada sam vec vikala.
-Izvini dusho. Neznas kako je to. Ali nikada nisi bila sama. Uvijek sam mislila o tebi i pazila na tebe. Ja i tvoj tata vas nismo mogli odgajati...to nije bio zivot za vas.
-KOGA NAS? ZASTO GOVORIS U MNOZINI? Ona pljesnu rukama i u tom trenutku u sobu udje jedna cura duge crne kose. Izgledala je kao ja.
-Sta sada ste me i klonirali?
-Roxxane ovo je tvoja sestra Veronica Chloe Darksoul Halliwel Kent.-ja sam je skamenjena gledala. A i ona mene. Imam osjecaj da ni ona nije cula za mene.
-A Veronica ovo je tvoja sestra Roxxane Taylor Kaylie Kent.-stajale smo skamenjene. Do prije 5 minuta imala sam samo tatu. A sada imam i mamu i sestru. Ovo je sigurno san.
-Kada ste se rodile stariju tj. Veronicu sam uzela ja i preselili smo se u Francusku, a mladju iako 4 min. ali mladju je uzeo Richard. To vam je za sada dosta. Vi sada malo poricajte. Sutra cete dobiti neke nove informacije. Kada stigne vas otac. Ja sam se zavalila u kauc. Ona je sjela do mene.
-Ovo je nevjerovatno-rekla sam ja
-Da jeste. I usput nemoj da se usudis da me zoves Veronica. Mrzim to ime. Zovi me Chloe.
-Naravno. Tako su nam dali odvratna imena. Ja sam Roxy.-cura mi je bila simpaticna. Jos i to sto je nosila majicu Nightwish dodala je sebi bodove.
-I sta si ti radila zadnjih 16 godina?-pitala sam podrugljivo
-Pa zivjela sam u Parizu. U centru Pariza. Mame cesto nije bilo pa su me odgajale sluzavke. Tata je dolazio ponekad. Receno mi je da radi u inostranstvu neke poslove za Crne Pantere.
-Tako je bilo i meni. Ali ja nisam znala da mi je Amelia mama. I jesi i ti Crna Pantera?
Onda zavrnu nogavicu a tamo se prokaza tetovaza ista kao moja. Odjednom mi se svidjela ideja da imam sestru...

-18:11 - Komentiraj ( 14 ) Print - #

<< Arhiva >>



Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

CREDITS

picture: lovesembrace
base code: sugarmeemee