body Kraj skolske godine i pocetak nove - Fairytale gone bad. - Blog.hr body

petak, 27.07.2007.

Kraj skolske godine i pocetak nove

Taj dan kada sam postala Crna Pantera ujedno je bio i posljedni da pete godine Hogwartsa. Ja sam po obicaju sjedila u drusvenoj sa Kostom, Maggie, Emmom i Vanessom. Nas 5 smo uvijek bile super drugarice. Mene je samo mucilo sta ce biti sa Maggie. Moram uraditi zadatak koji mi je dala Amelia. Nemogu je iznevjeriti. Ne na prvom zadatku ikada. Ona mi vjeruje. Naglo sam ustala i skoro oborila Emmu kojoj je glava bila u mom krilu.

-Maggie. Molim te dodji. Moram razgovarati sa tobom.
-Reci. Shta se desilo. Nekako si ozbiljna?
-Ovako: Ja znam da je Voldemort tvoj otac. Znam i da ga volis. Ali postoji tajna koju nisi znala. On ima sestru. Zove se Amelia. Ona se zeli njemu osvetiti jer je ubio njene roditelje. Ona tebe zeli na svojoj strani. Ti dobro razmisli molim te. I jos nesto: Znaj da si mi uvijek bila najbolja drugarca i nadam se da ce i ostati.

Okrenula sam se i otisla sam po kovceg. Jedna suza je zasjalila u mom oku i spustila se niz moj obraz. Maggie nisam vidjela za vrijeme gozbe niti na putu do Hogsmeadea. U vozu mi je prisla:

-Roxy, mozemo li da razgovaramo?
-Naravno. Reci!
-Nemogu ti nista sada reci. Moram upoznati Ameliu. Moram cuti njenu stranu price. Jer mome ocu mogu stosta oprostiti ali ubojstvo roditelja nikada. I jos samo jedna stvar: I ti si meni najbolja drugarica!


Zajedno smo usle u kupe. Smjestile smo se svih pet. Svake godine u istom kupeu. Tracamo ostale. Svih pet smo tako razlicite a tako slicne. Kada je voz poceo usporavati ustale smo se. Izljubile smo se i pozdravile. Mene je na peronu cekao tata. Poljubila sam ga a onda sam se okrenula da se pozdravim sa prijateljicama. Ali sudarila sam se sa Ameliom.

-I draga. Imali sta novo?

Ispricala sam joj sta se desilo a onda sam zovnula Maggie.

-Ovo je Amelia. Vas dvije imate da rascistite neke stvari. Ja moram da idem.

Okrenula sam se na peti i sjela sam u tatin novi Mercedes. Nakon sat vremena probijanja kroz Londonsku guzvu stigli smo do nase kuce. Bila je to velika bijela vila sa velikim dvoristem i bazenom iza nje. Vrata nam je otvorio nas batler Elvis. Prema meni su potrcale Penny i Agatha, nase kucne pomocnice. Uzele su moj kovceg i odnjele su ga u moju sobu. Ja sam se zavalila u fotelju u dnevnoj sobi i upalila sam TV. Tata je otisao na posao a ja sam ugasila TV i otisla sam na sprat u svoju sobu. To je najljepsa prostorija u nasoj kuci. Kao da udjete iz muzeja u Pakao. Sve je crno sa bordo detaljima. Bordo zidovi izgledaju kao popraskani krvlju. Po zidovima su posteri od Nightwisha i Evanesceneca. Sa stropa su visile lubanje. Uzela sam sa police knjigu "Crna magija za pocetnike" i zavalila sam se u krevet. Citala sam ali su me oci zabolile od umora pa sam sjela za MSN. Tamo su po obicaju bile Emma, Kosta i Emly, moja rodica, inace super cura sa seste godine. A onda se sign inirala Maggie. Nisam znala sta da joj napisem. Ona me prestigla i napisala:

Sa vama sam. Amelia je super. Cujemo se u septembru imam neka posla preko ljeta. Ljubim.

Ja sam kenula da odgovorim ali ona je vec bila offline.

Cijelo ljeto je bilo super. Svaki dan sam se vidjala sa svojom "bandom" i setale smo, isle na bazene i partyje. Cijelo ljeto nisam cula nista o Amelii. Kada pitam tatu on kaze da ima neka posla. A onda je dosao i taj dan! 31. Avgust. Spakovala sam se nabrzinu (vise su me pakovale Agatha i Penny) a onda sam umorna zaspala. Sutra cu da vidim svoje dugarice i da se vratim u Hogwarts!
Jutro je bilo divno. Obukla sam se pogotite koju boju! U crno naravno. Nasminkala sam se i sisla sam u Mecedes. Krenuli smo ranije jer je danas opet guzva. Stugli smo na King Cross. Ljudi su me malo cudno gledali jer sam na kolicima gurala zmiju i sovu. Protrcala sam kroz peron 9 i 3/4. Tamo su stajale moje drage Emma, Kosta, Vanessa i Maggie. Maggie je izgledala iscrpljeno. Ali nisam nista htjela da je pitam. Nasle smo kupe i smjestile smo se. Put je brzo prosao. Ustvari uvijek brzo prodje jer je zabavno. izasle smo iz voza i usli smo u zamak. Dumbledore je poceo svoj govor koji bas i nisam slusala. Nikada ga neslusam. Vani je padala kisa. Pitam se ko je ove godine nastavnik OOMS? Mjesto je bilo prazno. I cula sam Dumbledora kako kaze:

-I imamo novog nastavnika OOMS. Pozdravite...

Pogledala sam prema vratima. Odjednom mi se zamantalo. Nemoze biti. Nije valjda to novi nastavnik...Ne...samo to ne

Nastavice se...i trazim 4 lika pa javljajte se do iduceg posta

-13:57 - Komentiraj ( 31 ) Print - #

<< Arhiva >>



Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

CREDITS

picture: lovesembrace
base code: sugarmeemee