body Napokon...Crna Pantera - Fairytale gone bad. - Blog.hr body

utorak, 24.07.2007.

Napokon...Crna Pantera

Na mom krevetu je lezala Amelia. Nisam mogla vjerovati.

-Sta radite ovdje? Neko bi vas mogao vidjeti!
-Nemoj da se bojis. Niko me nece vidjeti. Ja sam se osigurala.


Gledala sam se sa mjesavinom straha, poniznosti i postovanja. Neznam zasto ali uvijek sam se osjecala povezanom sa njom.

-Dosla sam da razgovaram sa tobom. U vezi Maggie Riddle.
-Ali Amelia...Ona je super...zelim se i dalje sa njom druziti!
-Cekaj draga...nisam jos nista rekla zar ne? Ja zelim da se druzis sa njom!
-Ali stvarno...Molim?-dreknula sam se a onda sam smanjila ton-Zasto zelis da se druzim sa njom? Ona je Voldemortova kcerka.
-Samim tim je i moja sestricna. I zelim je na svojoj strani. Zato se potrudi.

Zatim se culo tiho POP i na mjestu gdje je stajala Amelia stvori se crni simsis i odletje kroz prozor. Ja sam je gledala kako odlazi u sumrak. Cijelu noc nisam mogla da spavam. Ipak je sutra najvazniji dan moga zivota.

Iduce jutro....

Ustala sam jako rano. Ustvari nisam ni spavala. Obukla sam se po obicaju u crno i popela sam se na peti sprat tacno u 6 ujutru. Vrata na zidu su se pojavila i ja sam usla kroz njih. Tamo su tajali ljudi u crvenim plastevima. Prepoznala sam svog tatu. Ja sam stala u sredinu kruga. Stavili su mi crveni plast. Zavrnula sam nogavicu i jedna osoba je izkoracila. Kada je skinula kapuljacu pokazalo se lice od Amelie. Izvadila je svoj stapic i prislonila ga je na list moje noge. POcela je da izgovara rijeci: Almis Guta Shei Goka a na mojoj nozi se pojavila crna pantera. Izgleedalo je kao da iz stapica izlazi boja. Onda se Amelia vratila u krug. Izgovorila je opet nesto: Alis Moja Geta i moja tetovaza je zasvijetlila. Pogledala sam oko sebe i svi su imali zavrnute nogavice i njihove tetovaze su sjajile. Bile su predivne. Onda je Amelia progovorila:

Cestitam draga! Postala si Crna Pantera!


Taj osjecaj vam nemogu opisati. Bila sam ponosna. Postala sam sljedbenica Velikog Zla! I evo slika tetovaze!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-14:54 - Komentiraj ( 8 ) Print - #

<< Arhiva >>



Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

CREDITS

picture: lovesembrace
base code: sugarmeemee