body Tako malo treba za srecu, a opet tako puno... - one love, one life... - Blog.hr body

Tako malo treba za srecu, a opet tako puno...

nekad mi se čini da sama sebi ne dopušam da budem sretna, da jednostavno sve ono sto je dobro želim uništit... mislim da neznam sta zelim... imam super decka, koji nemoze bit bolji, i koji me voli,... i ja sam mislila da ja njega volim, da nemogu bez njega...ali zadnjih dana samo razmisljan o tome jel to stvarno tako...kako da saznam dali ga stvarno volim... cak razmisljan o tome da prekinem s njim, tako ako budem puno patila, to je dokaz da ga volim... cini mi se da samo trazim nacin da si unistim zivot... jer sam sad sretna, tj. bila sam dok mi neke musice nisu usle u glavu...sad vise nista neznam...jel volim njega il volim to sto iman nekoga...i osjecam se krivom sto nakon 9 mjeseci veze uopce razmisljan o tome na taj nacin...jer on to ne zasluzuje...al mozda mi je dosta svega, mozda smo previse skupa i sad zelim nesto novo, al se bojim to sebi i njemu priznat...mozda me strah biti sama ,jer sam se sad navikla sa iman nekoga, ko me voli, ko je uvik tu, s kim mogu bit kad ocu...znam da ce mi to falit...možda ne on, ali sve ono sto on nosi sa sobom... jer na kraju ne gubim samo decka, gubim i dobrog prijatelja, koji smo postali nakon toliko vremna...grozna sam... i ponasam se ocajno, koda ponovno iman 15... al neznam sta da radim...kako provjerit dali nekog stvarno volis?? kako znat jer to zaljubljenost? tj ljubav ili samo prijateljstvo??

22.02.2008. | 15:58 | | 12 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

obicno o obicnim stvarima...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja sam...netko ko se trudi postat nesto i bit ponosan na sebe...
zivim u...svom svijetu ponekad ruzicastom, al vecinom crno-bijelom...suze i smijeh...trazim sredinu....nauci prihvacat...uf...
obozavam....se smijat...obozavam medote....obozavama MORE, mir i samocu....obozavam svoje prijateljice i svoju jubav i kad im mogu pomoc...obazavam se grlit...i obozavam decke u crnih kosuljama:))....
manje malo do nikako ne volim... lazi i sebicnost...kad su ljudi koje volim tuzni...joooj...i nevolim kad pada kisa, a puse bura:)....

Image Hosted by ImageShack.us

One love

Is it getting better?
Or do you feel the same?
Will it make it easier on you now?
You got someone to blame
You say

One love
One life
When it's one need
In the night
One love
We get to share it
Leaves you baby if you
Don't care for it

Did I disappoint you?
Or leave a bad taste in your mouth?
You act like you never had love
And you want me to go without
Well it's

Too late, tonight
To drag the past out into the light
We're one, but we're not the same
We get to
Carry each other
Carry each other
One

Have you come here for forgiveness?
Have you come to raise the dead?
Have you come here to play Jesus?
To the lepers in your head

Did I ask too much?
More than a lot.
You gave me nothing,
Now it's all I got
We're one
But we're not the same
Well we
Hurt each other
Then we do it again
You say
Love is a temple
Love a higher law
Love is a temple
Love the higher law
You ask me to enter
But then you make me crawl
And I can't be holding on
To what you got
When all you got is hurt

One love
One blood
One life
You got to do what you should
One life
With each other
Sisters, brothers
One life
But we're not the same
We get to
Carry each other
Carry each other

One
One
By: U2 & Mary J. Blige


url=http://imageshack.us][/url]
sick of crying...
tired of trying...
yeah i'm smiling,
but inside i'm...
DYING

pratim te

Baci pogled preko ramena kad podjes
kad po meni ko po suhom liscu prodjes
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Baci osmjeh ispod uvojaka barem
da u tvoje misli bar na kratko stanem
ko u usporenom filmu se spotakni
preko mojih nogu ruku mi dotakni

Pratim te, svaki korak
svaku stopu poljubim
svaku suzu, svaki uzdah osjetim
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te, i kad ne gledam
po koraku te znam
svaki drhtaj tvoga tijela osjecam
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te

Kad se ispod tvoga kisobrana stisnem
ja sam sretan iako na pola kisnem
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Krv u glavu udari
i ko struja ozivi
ovo tijelo bar na
kratko ozdravi




Nepobjediva

Do njenog golog ramena
Samo dva su koraka
A ja ih napraviti ne smijem
S prvim pogazit cu rijec
A za drugi sad je kasno vec
Jer joj opet pisem pjesme
I ne znam kako razum moze ljubavi odoljeti
Imat dusu a ljepotu njenu ne zavoljeti
To je tajna koju cuvam
Koja me je vodila
Da je ljubav moja nepobjediva

Nosim miris koze njene ispod svoga tjemena
Ko da nice rajsko voce bez zrna sjemena

To je tajna koju cuvam
Koja me je vodila
Da je ljubav moja nepobjediva

Njen je korak kao korak vojske sto pobjeduje
Tako sama u ljepoti mene ne primjecuje
Ja drzim se po strani da se ne bi prenula
I da ne bi stala ta carolija

Kao proljece sto nama dolijece
O nasim dusama ljudi ispricat ce
Da mi je jedina
I da je ljubav moja nepobjediva



Oci boje lavande

Kazu da ljubis nekog boema
skitnicu neku da druga si zena
a ja sam skoro evo lud od tvoga otrova
i molim se pred ikonom svetom ljubavi moja

Ja pozelim nocas oci boje lavande
i bisere njene sto ih usnama skriva
vrati mi Boze oci boje lavande
jer sutra ce kise isprati sve, isprati sve

Mjeseca srebro i sunca sjaj
tuga i bol ne idu u raj
sanjao sam kako letis u krilu andjela
sad je i Bog na tvojoj strani ljubavi moja



Hajde noćas mi dođi

Zatvori oci i pomisli na me
vrati film u prosle dane
tiho u sebi
sapni mi ime

Zatvori oci kao nekada davno
kad nam je bilo sve do mora ravno
nek tvoja njedra
budu mi jedra

Hajde nocas mi dođi
svega mi donesi
noćas nesto lijepo
treba da se desi
Hajde nocas mi dodji
bice vina i pjesme
ja bez tebe neznam
ja bez tebe ne smijem

Meni je mnogo a tebi sitnica
ja sam ti uvijek bio samo skica
a nikad slika ni slicica